Ik heb 2 x winstrol genomen en na slechts een paar weken in de cycle (dus al ruim voor pct) kreeg ik al flinke gyno, het zou niet moeten kunnen ik weet het maar de schijven zijn er toch echt. Misschien zat er 2x stiekem dianabol in maar dan nog is het is duidelijk dat ik supersnel gyno krijg. Ook met de Epi merkte ik al na een paar weken verdikking...
Ik reageer dus blijkbaar anders dan de meesten onder ons, mijn idee is dat mijn lichaam erg snel oestrogeen kan aanmaken ook als ik alleen androgene producten gebruik.
Ik weet nu in ieder geval dat ik aromasin en nolva moet laten meelopen want hoe dan ook gyno wordt veroorzaakt door teveel oestrogeen.
Vandaar mijn "rare kuur", met mijn verleden is het niet verstandig om meteen op 500mg test te gaan zitten. Ik zit niet te wachten op een gyno operatie.
Ik moet nu uitvinden wat voor mij de juiste verhouding test/aromasin/nolva is.
Gyno ontstaat niet door teveel oestrogeen, maar door een te lage androgeen-oestrogeen-verhouding. Met andere woorden: op 500 mg. test-e kan het prima zo zijn dat je minder kans hebt op gyno dan op bijvoorbeeld 250 mg. Ook neemt de omzetting van testosteron naar oestrogeen niet progressief toe wanneer je je dosering testosteron verhoogt.
Probeer eens een stack waarbij je een hoge androgeen-oestrogeen verhouding creëert. Bijvoorbeeld 400 mg. mast-e, met 500 mg. test-e. Eventueel 10 mg. aromasin EOD, mocht je ergens last van krijgen.
Point in case: ik heb op 1000 mg. test-e geen last van gevoelige tepels (is uiteraard geen gyno), maar op 500 mg. test-e heb ik daar weleens last van gehad.
Werkt dat niet, kun je altijd nog Ultradrollen leggen

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------
Ik ben momenteel aan het cutten, ik heb 11 oxo voor 8 weken op 800 mg te zitten+ 2 potjes triumphalis. Is het beter om eerst na mijn cut met 11 oxo aan de slag te gaan om men cut echt af te maken, of eerder massa pakken met de triumph en pas daarna de 11 oxo? ( met de nodige maanden hersteltijd tussen ). Of eerder deze 2 te stacken?
Gr
Je gebruikt AAS tijdens je cut om je spieren te behouden, terwijl je d.m.v cardio en een goed dieet een dagelijks kcal.-tekort creëert om vet te verliezen. Stack dus deze 2 producten wanneer het je hoofddoel is om te cutten

Houd er trouwens rekening mee dat deze stack je behoorlijk lethargisch kan maken. Ik heb 11-OXO een aantal jaren terug gecombineerd met H-drol tijdens het cutten, en ik weet nog dat ik vaak tijdens het douchen moest gaan zitten op de grond, omdat ik te moe was om me af te drogen

Probeer dus zo snel mogelijk eens kennis te maken met testosteron

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------
Nee ik begin met een lage waarde test om te kijken hoe ik erop reageer, ik bouw dat op. Hoeft niet meteen 2ml de eerste keer. Dit is de allereerste keer dat ik test heb genomen dus ik ben gewoon voorzichtig is toch niets mis mee?.
Epi ben ik vandaag mee gekapt, het doet niets bij me maar is wel slecht voor mijn lever.
Dus het is sinds vandaag een test-e only kuurtje van 250mg en komende woensdag van 375mg. De week erop 500mg hoop ik.
Hoe komt het dat je niet gelijk 500 mg. injecteert? Je wilt immers zo snel mogelijk stabiele waarden in het bloed om side's tegen te gaan. IMO is het alleen zinvol om op te bouwen als je toewerkt naar meer dan 1 gram AAS in je stack

Ok hier een uber stomme vraag waarschijnlijk - is er een pro-hormoon die bijna gelijk is aan Test? Alle pro-hormonen die ik gebruikt heb krijg ik een libido shutdown.
Nee, niet echt. Daarom zijn alle prohormonen in feite klote om te gebruiken, hoewel je er vaak prima resultaten mee haalt. Er is een product genaamd pro-stano dat lijkt op masteron, en erg androgeen is. Maar het aromatiseert niet, dus zit je nog steeds met het probleem dat het niet aromatiseert, en dus niets doet tegen gewrichtspijn e.d die je vaak ervaart bij bijv. lange cycles epistane.