MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik ga binnenkort zelf ook een epi cycle doen (stacked met tr3st). Cycle 6 weken en dan nolva 20 20 10 10. Lijkt me effectiever als 30 20?

Verder laat je helemaal niks meelopen? Geen on cycle support en / of extra pct producten?

Als je een extra pct product neemt zou ik toch echt wel voor mucana pruriens extract 99%L-dopa gaan. Brengt snel je dompamine levels weer op pijl. Staat nog wel ergens een artikeltje op ergogenics.

Ik ga binnenkort zelf ook een epi cycle doen (stacked met tr3st). Cycle 6 weken en dan nolva 20 20 10 10. Lijkt me effectiever als 30 20?

Verder laat je helemaal niks meelopen? Geen on cycle support en / of extra pct producten?
waarom zou ik dat nemen? om mijn protemonnee wat leger te maken. die verkooppraatjes laat ik mij al lang niet meer door vangen. ik heb al wat orals achter de rug en mijn lever is volledig normaal.

Als je een extra pct product neemt zou ik toch echt wel voor mucana pruriens extract 99%L-dopa gaan. Brengt snel je dompamine levels weer op pijl. Staat nog wel ergens een artikeltje op ergogenics.

Ken het niet, zal eens ff googlen ;)

waarom zou ik dat nemen? om mijn protemonnee wat leger te maken. die verkooppraatjes laat ik mij al lang niet meer door vangen. ik heb al wat orals achter de rug en mijn lever is volledig normaal.

Ik ben daar gezien m'n beperkte kennis en ervaring dus blijkbaar wel vatbaar voor, ik kies dan ook voor better safe than sorry. Ik laat Ar1macare meelopen on cycle (naast de gebruikelijke supps als Liv-52, taurine, fish caps en vit C en D) en Sup3r PCT naast nolva. Daarnaast ivm Tr3st een AI achter de hand. Ik heb begrepen dat het herstel van vooral Tr3st aan de nogal zware kant moet zijn, ik zit daarom ook op Test1fy te wachten. Nieuw OL product, moet nog gereleased worden. Even kijken of dit ook een meerwaarde kan zijn.

Ja aan mij heb je als verkopende partij een goeie :D

On cycle of extra pct producten lijkt me ook niets.
Heeft iemand hier weet of/hoe epistane een invloed heeft op ontstekingsmechanisme/-reacties in je lichaam? :)

Ik ben daar gezien m'n beperkte kennis en ervaring dus blijkbaar wel vatbaar voor, ik kies dan ook voor better safe than sorry. Ik laat Ar1macare meelopen on cycle (naast de gebruikelijke supps als Liv-52, taurine, fish caps en vit C en D) en Sup3r PCT naast nolva. Daarnaast ivm Tr3st een AI achter de hand. Ik heb begrepen dat het herstel van vooral Tr3st aan de nogal zware kant moet zijn, ik zit daarom ook op Test1fy te wachten. Nieuw OL product, moet nog gereleased worden. Even kijken of dit ook een meerwaarde kan zijn.

Ja aan mij heb je als verkopende partij een goeie :D

Wat is dat allemaal???? Sup3r? Test1fy? Ar1macare?
Dat meen je toch niet.

Wat is dat allemaal???? Sup3r? Test1fy? Ar1macare? Dat meen je toch niet.

Lol tsja, zoals ik al zei, mij is makkelijk iets te verkopen :rolleyes: (Ar1macare is een all in one supp, oa leverbeschermer, est blocker, test booster etc met oa arimistane en tudca. Sup3r PCT is ook zo'n all in one supp maar dan voor tijdens pct. Nog geen idee wat Test1fy is. Allemaal Olympus Labs)

Maar heb jij nooit bijwerkingen gehad dan tijdens een ph cycle? Die misschien voorkomen hadden kunnen worden met dit soort supps? Ik had tijdens m'n DMZ 2.0 cycle aardig gevoelige tepels, denk dat wanneer ik geen extra supps had gebruikt dit wel wat heftiger had kunnen uitpakken. Maar misschien ook niet.

Lol tsja, zoals ik al zei, mij is makkelijk iets te verkopen :rolleyes: (Ar1macare is een all in one supp, oa leverbeschermer, est blocker, test booster etc met oa arimistane en tudca. Sup3r PCT is ook zo'n all in one supp maar dan voor tijdens pct. Nog geen idee wat Test1fy is. Allemaal Olympus Labs)

Maar heb jij nooit bijwerkingen gehad dan tijdens een ph cycle? Die misschien voorkomen hadden kunnen worden met dit soort supps? Ik had tijdens m'n DMZ 2.0 cycle aardig gevoelige tepels, denk dat wanneer ik geen extra supps had gebruikt dit wel wat heftiger had kunnen uitpakken. Maar misschien ook niet.

Die pct en cycle support supps zijn zonde van je geld. PCT is nolva of clomid en tijdens kuur hcg, meer is niet nodig.

Die pct en cycle support supps zijn zonde van je geld. PCT is nolva of clomid en tijdens kuur hcg, meer is niet nodig.

Wanneer ik hcg zou willen injecteren ging ik wel voor aas ipv een ph. PCT wordt ook nolva, dat de rest geldverspilling is zullen de meningen over verdeeld zijn. Het is niet dat ik een reserve lever in de vriezer heb liggen ofzo.

Geeft ook gelijk wel weer aan welke doelgroep die shit koopt :roflol:

En welke doelgroep mag dat dan wel niet zijn? Die met beperkte kennis en ervaring gezien ze nog geen tig verschillende kuren achter de rug hebben neem ik aan.. zoja yup, daar hoor ik idd bij.

Wanneer ik hcg zou willen injecteren ging ik wel voor aas ipv een ph. PCT wordt ook nolva, dat de rest geldverspilling is zullen de meningen over verdeeld zijn. Het is niet dat ik een reserve lever in de vriezer heb liggen ofzo.

En welke doelgroep mag dat dan wel niet zijn? Die met beperkte kennis en ervaring gezien ze nog geen tig verschillende kuren achter de rug hebben neem ik aan.. zoja yup, daar hoor ik idd bij.
Onwetende jongeren die vaak in de waan zijn dat PH's onschuldiger zijn dan AAS, en daarbij ook denken dat dit soort supps effectief helpen zo'n kuur onschuldig te houden qua gezondheidseffecten. Die groep.

Onwetende jongeren die vaak in de waan zijn dat PH's onschuldiger zijn dan AAS, en daarbij ook denken dat dit soort supps effectief helpen zo'n kuur onschuldig te houden qua gezondheidseffecten. Die groep.

Bij de jongeren hoor ik helaas al heel lang niet meer. Dat PH's onschuldiger zijn dan AAS is ook het laatste wat ik denk of wat je me hoort zeggen. Dat dit soort supps zeker wel hun steentje bijdragen geloof ik daar in tegen wel. Zit toch een hoop in dit soort producten wat zich ondertussen al ruim bewezen heeft te werken (NAC, Tudca, Arimistane).

Dat ik kies voor een PH is puur en alleen omdat ik niet wil injecteren. Begrijp bijv ook niet dat er mensen zijn die HCG zetten en dan toch voor een PH gaan.

Bij de jongeren hoor ik helaas al heel lang niet meer. Dat PH's onschuldiger zijn dan AAS is ook het laatste wat ik denk of wat je me hoort zeggen. Dat dit soort supps zeker wel hun steentje bijdragen geloof ik daar in tegen wel. Zit toch een hoop in dit soort producten wat zich ondertussen al ruim bewezen heeft te werken (NAC, Tudca, Arimistane). Dat ik kies voor een PH is puur en alleen omdat ik niet wil injecteren. Begrijp bijv ook niet dat er mensen zijn die HCG zetten en dan toch voor een PH gaan.
Dat heb ik met mensen die tatoo's nemen en toch voor orals gaan:D snap ik ook nog steeds niet.

Support supps hebben wel degelijk zin....

Dat sommige mensen het overdrijven....en mogelijk veel geld weggooien, daar kan ik me wel in vinden.

Producten zoals ar1macare pro en sup3r pct van Olympus labs zijn prima gedoseerd en bevatten idd stoffen die zich reeds hebben bewezen.

Een serm voor pct is nooit te vervangen....hcg is een prima optie(alleen niet voor iedereen;) )

Bij de jongeren hoor ik helaas al heel lang niet meer. Dat PH's onschuldiger zijn dan AAS is ook het laatste wat ik denk of wat je me hoort zeggen. Dat dit soort supps zeker wel hun steentje bijdragen geloof ik daar in tegen wel. Zit toch een hoop in dit soort producten wat zich ondertussen al ruim bewezen heeft te werken (NAC, Tudca, Arimistane).

Dat ik kies voor een PH is puur en alleen omdat ik niet wil injecteren. Begrijp bijv ook niet dat er mensen zijn die HCG zetten en dan toch voor een PH gaan.
Dan zou ik toch wel die ruim bewezen werking willen zien in de vorm van studies.

Support supps hebben wel degelijk zin....

Dat sommige mensen het overdrijven....en mogelijk veel geld weggooien, daar kan ik me wel in vinden.

Producten zoals ar1macare pro en sup3r pct van Olympus labs zijn prima gedoseerd en bevatten idd stoffen die zich reeds hebben bewezen.

Een serm voor pct is nooit te vervangen....hcg is een prima optie(alleen niet voor iedereen;) )

Wat bedoel je met bewezen?

Bewezen in de zin van, dat ze een aantal mogelijke bijwerkingen kunnen verzachten/tegen gaan.

Denk aan bloeddruk....lever...etc.

Sup3r pct bijvoorbeeld wordt uitsluitend gepromoot als ondersteunend product naast een serm, en zeker niet als een vervanging van.

Slik jij niks ondersteunend naast orals dan?

Bewezen in de zin van, dat ze een aantal mogelijke bijwerkingen kunnen verzachten/tegen gaan.

Denk aan bloeddruk....lever...etc.

Sup3r pct bijvoorbeeld wordt uitsluitend gepromoot als ondersteunend product naast een serm, en zeker niet als een vervanging van.

Slik jij niks ondersteunend naast orals dan?

Bijwerkingen verzachten zoals bloeddruk en lever. Waar zijn die bewijzen?
Sup3r wordt gepromoot door diegenen die het verkopen. Niet door de wetenschap.
Natuurlijk gebruik ik geen ondersteuning naast orals. Waarom zou ik dat doen.

Het wordt dan misschien wel niet (allemaal) ondersteund door de wetenschap (al meen ik dat Cools wel ergens aangeeft dat Tudca een uitstekende leverbeschermer zou zijn), de gebruikerservaringen van honderden zeggen mij dan alsnog voldoende. Sowieso doet een product bij de ene persoon niets en bij de ander juist heel veel, wetenschappelijk ondersteund of niet.

Dit gaat voor zoveel producten op in deze tak van sport, kijk alleen al naar de gebruikerservaringen van een mega dosis B5 tegen acne. Bij persoon A werkt het zoals gehoopt, persoon B verliest er alleen z'n haar door. De een zweert bij nolva, de ander clomid. Zijn toch beide wetenschappelijk bewezen. De een heeft geen bijwerkingen, de ander elke bijwerking die je kunt verzinnen.

Het wordt dan misschien wel niet (allemaal) ondersteund door de wetenschap (al meen ik dat Cools wel ergens aangeeft dat Tudca een uitstekende leverbeschermer zou zijn), de gebruikerservaringen van honderden zeggen mij dan alsnog voldoende. Sowieso doet een product bij de ene persoon niets en bij de ander juist heel veel, wetenschappelijk ondersteund of niet.

Dit gaat voor zoveel producten op in deze tak van sport, kijk alleen al naar de gebruikerservaringen van een mega dosis B5 tegen acne. Bij persoon A werkt het zoals gehoopt, persoon B verliest er alleen z'n haar door. De een zweert bij nolva, de ander clomid. Zijn toch beide wetenschappelijk bewezen. De een heeft geen bijwerkingen, de ander elke bijwerking die je kunt verzinnen.
Secundaire galzuren hebben een bewezen werking bij het remmen van de apoptose die optreedt door de accumulatie van galzuren in de lever bij sommige leverstoornissen, alsook bevorderen ze de excretie van die galzuren. Dit komt er in de praktijk op neer dat het pas effectief iets doet, als je lever al aardig fucked is. AAS veroorzaken namelijk schade aan de mitochondria van de levercellen als gevolg van oxidatie (oxidatieve schade); dit leidt UITEINDELIJK tot cholestatische icterus (geelzucht ten gevolge van vernauwing van de galwegen) in de meeste gevallen en in zeldzame gevallen tot peliosis hepatis (bloedgevulde cysten). Het enige wat daar iets tegendoet zijn (mitochondriale) anti-oxidanten; dit pakt de oorzaak aan. In hoeverre je het effectief kunt compenseren hiermee is niet goed duidelijk, en het sterkste bewijs is er nog voor een complex van B-vitaminen met fosfatidylcholine, waarvan deze laatste waarschijnlijk de 'redder' in nood is.

Gebruikerservaringen zijn ontzettend subjectief met dit soort kwesties. Voel jij het als je lever het 'zwaar' heeft? Of minder zwaar? Ik niet hoor. Hetzelfde geldt voor de cardiovasculaire dingen, die voel je niet. Vooral die Amerikanen zijn lyrisch over PH's en de middelen die daarbij komen kijken; dat is hetzelfde volk dat ook lyrisch is over BCAA's, glutamine, en andere zooi. Daar zijn ook tal van positieve gebruikerservaringen over, dat zegt niets.

En van vitamine B5 is daadwerkelijk een klinische studie. Haaruitval van vitamine B5 is onzin, daar geloof ik geen snars van. Dat het niet bij iedereen werkt dat geloof ik gerust, niemand beweert ook dat het voor iedereen werkt. Voor vitamine B5 geldt effectief baat het niet dan schaadt het niet, het is vrij goedkoop, en je kunt vrij goed beoordelen of het goed werkt (immers cosmetische bijwerking). Dat geldt niet voor die 101 supps.

Wat tamoxifen en clomifeen betreft; alleen van deze laatste zijn klinische studies bij hypogonadale mannen. Van tamoxifen niet. Desalniettemin zijn er van tamoxifen wel klinische studies die een stijging van T laten zien bij azoospermische/oligospermische en eugonadale mannen, en gezien de mechaniek is het te verwachten dat het ook werkt bij hypogonadale mannen. Als je echter de resultaten kwantitatief neemt is het vrij duidelijk dat clomifeen beter is wat betreft herstel van de HPGA. Daarnaast is dit ook geen argument om al die supps recht te lullen; daar zijn GEEN degelijke onderzoeken van, van zowel tamoxifen als clomifeen zijn meerdere goed uitgevoerde onderzoeken die een solide basis vormen. Beide worden ook wereldwijd al jaren gebruikt ook in een medische context voor herstel van de HPGA.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven