Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Als je via onderstaande link wat besteld bij JWSupplements (Engeland) dan krijg je 5% korting. Het is geen 30% zoals bij Edje maar het is toch iets;)

JWSupplements

Ze leveren snel via DPD.

Hallo,

Ik heb jullie topics gelezen, ook over ep15tane. Is dit een goed middel voor te cutten? Als ik 500 kcal onder onderhoud ga eten en dit middel gebruik kan het dan dat ik van 13% naar 10% ga met hetzelfde gewicht of misschien nog ietsje meer? En als nakuur nolvadex of gwn perfect pct?? Heb trouwens nog nooit gekuurd...

Laatst bewerkt:
Ik. Ik vond eerlijk waar Olympus fijner. Ook die Van Vitalabs vond ik fijner dan IBE. Fijner als in minder estro sides (door waarschijnlijke omzetting naar Pheraplex van de epistane) Vroeger was IBE samen met Havoc de grootste. Nu lijkt het dat sommige klonen beter/zuiverder zijn geworden dan die twee.

Welke dosis nam je? 3 pilletjes (45mg) per dag lijkt mij ideaal. Ik nam 40mg en de laatste 2 weken 50mg (IBE per dag) in combo met 125mg test enanthaat per week en vond dat alleszins een aanrader. Met Olympus ipv IBE kan je dan toch een potje uitsparen.

Hallo,

Ik heb jullie topics gelezen, ook over ep15tane. Is dit een goed middel voor te cutten? Als ik 500 kcal onder onderhoud ga eten en dit middel gebruik kan het dan dat ik van 13% naar 10% ga met hetzelfde gewicht of misschien nog ietsje meer? En als nakuur nolvadex of gwn perfect pct?? Heb trouwens nog nooit gekuurd...

Eerste kuur geen cut kuur doen.

Die 3 % kun je ook natty gemakkelijk halen in 1,5-2 maanden.

2 weken ook wel. Elke ochtend cardio doen op lege maag alleen schepje whey en 10gr bcaas. Ben je zo 3% kwijt hoor.

Ligt ook aan je metabolisme en op welk % je bengint. Van 25 naar 22 is gemakkelijker dan van 10 naar 7. Bij de 1 gaat het sneller dan de ander natuurlijk.

Geen whey voor nuchtere ochtend cardio anders gaat je lichaam die whey als brandstof gebruiken en dat wil je juist niet. Alleen bcaa. Na nuchtere ochtend training ontbijt met whey en bijv havermout.

Ligt ook aan je metabolisme en op welk % je bengint. Van 25 naar 22 is gemakkelijker dan van 10 naar 7. Bij de 1 gaat het sneller dan de ander natuurlijk. Geen whey voor nuchtere ochtend cardio anders gaat je lichaam die whey als brandstof gebruiken en dat wil je juist niet. Alleen bcaa. Na nuchtere ochtend training ontbijt met whey en bijv havermout.
Mijn persoonlijke voorkeur is bcaa + glutamine (+ eventueel 5-10 gr KH). Geen probleem om een minimale hoeveel KH op te nemen ook al vult het je glycogeen aan/wordt het als energiebron aangesproken.

Welke dosis nam je? 3 pilletjes (45mg) per dag lijkt mij ideaal. Ik nam 40mg en de laatste 2 weken 50mg (IBE per dag) in combo met 125mg test enanthaat per week en vond dat alleszins een aanrader. Met Olympus ipv IBE kan je dan toch een potje uitsparen.

Ik heb het toen opgebouwd naar respectievelijk 50 en 60 Mg. Al vond ik 60 geen meerwaarde tov 50mg.
Met 125mg test absoluut een leuke combi ja.
Aan Olympus heb je zeker een goede naar mijn ervaring..

Ligt ook aan je metabolisme en op welk % je bengint. Van 25 naar 22 is gemakkelijker dan van 10 naar 7. Bij de 1 gaat het sneller dan de ander natuurlijk.

Geen whey voor nuchtere ochtend cardio anders gaat je lichaam die whey als brandstof gebruiken en dat wil je juist niet. Alleen bcaa. Na nuchtere ochtend training ontbijt met whey en bijv havermout.

Ik kan makkelijk van 10 naar 8 in twee weken. Even goed mn best doen :rolleyes:

Oke bedankt , ja ik val wel af in kilo's maar mijn vet lijkt maar heel langzaam weg te gaan ben nu al 3 maand aan het cutten was op ong 16% begonnen, had flinke bulk achter de rug.

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Ben van 77 naar 73 gegaan dus voelt wel kut maja, kan miss idd btr dalijk flink massa pakken.

weet iemand hier iets over het product probolan 50?

Weet hier iemand iets over het product MEthyldrol van GE PHarma? Waar is het mee te vergelijken en wat kun je ervan verwachten?

Zou te vergelijken zijn met superdrol.

Oke thanks! :) Ik heb er een potje van liggen, is deze al sterk genoeg als je 10-20-20-30 doet?

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Ik heb een paar logs gezien. Je hebt veel kans op sides en bent ook moe tijdens de kuur en echt veel kom je er niet van bij. Ook zie je toch weer overal dat als ze het over konden doen ze liever aas hadden gebruikt , verkopen dus :P

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Laatst bewerkt:
Oke thanks! :) Ik heb er een potje van liggen, is deze al sterk genoeg als je 10-20-20-30 doet?

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Ik heb een paar logs gezien. Je hebt veel kans op sides en bent ook moe tijdens de kuur en echt veel kom je er niet van bij. Ook zie je toch weer overal dat als ze het over konden doen ze liever aas hadden gebruikt , verkopen dus :P

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Zoiets bekijk je toch voor je dat potje neemt?
Los daarvan, je bent 20. Nog geen steroïden gebruiken dus.

Ik heb die gekregen, iemand heeft die voor me gehaald. Was nu ook nog niks van plan.

Als je daar ook al sides van krijgt kun je netzogoed een keer aas doen. Lijkt me evenslecht of zelfs minder slecht aangezien die pro hormonen orals zijn. Of heb ik dit fout?

Terug
Naar boven