Wejo
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga binnenkort voor een Epi / Trest stack, heb de laatste maanden verschillende logs gevolgd betreffende dezelfde cycle en niets dan goeds. Tijdens pct Ep1c Unleashed om zoveel mogelijk gains te behouden en misschien zelfs nog wat extra behalen. Alles van Olympus Labs.
Ben er zelf nog niet aan toe gekomen om me erop in te lezen dus heb (nog) geen idee.Maar als ik reviews lees gebruiken mensen dit ook gewoon 'opzich'
Ja staan paar logjes op het forum.Zijn er pro hormoon fans die SARM geprobeerd hebben?
Zijn er pro hormoon fans die SARM geprobeerd hebben?

Zijn er pro hormoon fans die SARM geprobeerd hebben?
Ik heb 1 keer een sarm kuurtje gedaan. Lgd, ostarine en S4. Nog nooit pro-hormonen gedaan dus weet niet wat nou beter is. Ben nog bezig met de kuur met een 2 week ben ik klaar.
Nee hoger.. Maar ben nu begonnen met cutten. Ben nu 80,6 kilo en begon op 75,4 kilo. Ik ga van het winter nog een kuurtje doen wss Rad140, S4 en Mk677. En misschien de SR9009 ook nog even proberen. begon op 9/10 ben nu 10/11 %. Maarja dat is niet met een huidplooimeting gedaan dus zeker is het niet. Ik cut nog even door op osta dus hoop op 80kilo te blijven bij 7/8%.
Dus 5,2kg aangekomen en 1% bf erbij. En hoe zat je voeding? Beetje zelfde resultaten als ik lees bij mensen met epistane.
wat is het beste om met EPI te stacken heeft iemand hier antwoord op?
Nee hoger.. Maar ben nu begonnen met cutten. Ben nu 80,6 kilo en begon op 75,4 kilo. Ik ga van het winter nog een kuurtje doen wss Rad140, S4 en Mk677. En misschien de SR9009 ook nog even proberen. begon op 9/10 ben nu 10/11 %. Maarja dat is niet met een huidplooimeting gedaan dus zeker is het niet. Ik cut nog even door op osta dus hoop op 80kilo te blijven bij 7/8%.
---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------
ik ga dan wel weer loggen als mn log niet gesloten wordt....
.