XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

wat kan je het beste stacken met epi?

Wil graag droge spiermassa en een betere vasculair (droger)

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

wat kan je het beste stacken met epi?

Wil graag droge spiermassa en een betere vasculair (droger)

Ik ga binnenkort voor een Epi / Trest stack, heb de laatste maanden verschillende logs gevolgd betreffende dezelfde cycle en niets dan goeds. Tijdens pct Ep1c Unleashed om zoveel mogelijk gains te behouden en misschien zelfs nog wat extra behalen. Alles van Olympus Labs.

Ik ga binnenkort voor een Epi / Trest stack, heb de laatste maanden verschillende logs gevolgd betreffende dezelfde cycle en niets dan goeds. Tijdens pct Ep1c Unleashed om zoveel mogelijk gains te behouden en misschien zelfs nog wat extra behalen. Alles van Olympus Labs.

Wat is dat epic unleashed dan?

Zijn er pro hormoon fans die SARM geprobeerd hebben?

Havoc kuur

Hallo iedereen,

Ik ga binnenkort een rpn havoc only cycle doen van:
20/30/30/40
Als extra supps neem ik:
Cycle support van AL sports
Omega 3-6-9
Taurine
Als PCT:
Nolva 20/20/20
Cycle support van AL sports.

Hebben jullie nog tips voor andere supplementen tijdens de kuur of bij me PCT
Hoor het graag.:)

Zijn er pro hormoon fans die SARM geprobeerd hebben?

Ik heb 1 keer een sarm kuurtje gedaan. Lgd, ostarine en S4. Nog nooit pro-hormonen gedaan dus weet niet wat nou beter is. Ben nog bezig met de kuur met een 2 week ben ik klaar.

Oke en wat zijn je winsten? vp verlaagd?

Nee hoger.. Maar ben nu begonnen met cutten. Ben nu 80,6 kilo en begon op 75,4 kilo. Ik ga van het winter nog een kuurtje doen wss Rad140, S4 en Mk677. En misschien de SR9009 ook nog even proberen. begon op 9/10 ben nu 10/11 %. Maarja dat is niet met een huidplooimeting gedaan dus zeker is het niet. Ik cut nog even door op osta dus hoop op 80kilo te blijven bij 7/8%.

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

ik ga dan wel weer loggen als mn log niet gesloten wordt....

Nee hoger.. Maar ben nu begonnen met cutten. Ben nu 80,6 kilo en begon op 75,4 kilo. Ik ga van het winter nog een kuurtje doen wss Rad140, S4 en Mk677. En misschien de SR9009 ook nog even proberen. begon op 9/10 ben nu 10/11 %. Maarja dat is niet met een huidplooimeting gedaan dus zeker is het niet. Ik cut nog even door op osta dus hoop op 80kilo te blijven bij 7/8%.

Dus 5,2kg aangekomen en 1% bf erbij. En hoe zat je voeding? Beetje zelfde resultaten als ik lees bij mensen met epistane.

Dus 5,2kg aangekomen en 1% bf erbij. En hoe zat je voeding? Beetje zelfde resultaten als ik lees bij mensen met epistane.

Voeding kon beter heb geen voedings schema gebruikt zou eerst wel maar mn ouders zaten te zijken dat ik mee moest eten. Dus ik heb gewoon zoveel gegeten als ik kon. Zal ongeveer tussen de 3000/4000 kcal per dag zijn. Wel grotendeels koolhydraten denk wel 300/400gr per dag. Eiwitten zal 160/200gram per dag zijn.

en wat is Osta dan precies? om te cutten of?

en wat is Osta dan precies? om te cutten of?

Meer voor spierbehoud. En herstel. Wordt ook gebruikt voor behandeling voor osteoperose (botontkalking) en geloof ook voor blessures of hoe je het ook maar schrijft. Google het eens ostarine Mk2866. Wordt ook vaak in een pct gebruikt voor maximaal behoud van massa.

wat is het beste om met EPI te stacken heeft iemand hier antwoord op?

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

ik ga dan wel weer loggen als mn log niet gesloten wordt....

Jij bent toch nog maar 18 jaar of heb ik het helemaal mis? Heb je misschien ergens een goeie link in het Nederlands die meer vertelt over SARMS, want als ik die namen zie heb ik geen flauw idee waar je het over hebt :p.

Terug
Naar boven