XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Jij bent toch nog maar 18 jaar of heb ik het helemaal mis? Heb je misschien ergens een goeie link in het Nederlands die meer vertelt over SARMS, want als ik die namen zie heb ik geen flauw idee waar je het over hebt :p.

Nederlandse site word lang zoeken denk ik. Nee ik ben 19. Maar komt in de buurt.

Waar gaat jullie voorkeur naartoe (ivm epi cycle):
6 weken met een maximum van 50 Mg/dag of
5 weken met een maximum van 60 mg/dag
Rekening houdend met de nakuur én wnnr de epi juist begint in te kicken?

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Waar gaat jullie voorkeur naartoe (ivm epi cycle):
6 weken met een maximum van 50 Mg/dag of
5 weken met een maximum van 60 mg/dag
Rekening houdend met de nakuur én wnnr de epi juist begint in te kicken?

Niem een mening? :p

Waarom zou je een prohormoon of SARM nemen ipv een oral als anavar of winstrol?

Hoe meer research ik doe naar prohormonen, des te vaker kom ik berichten tegen als; "weinig pro's, meer con's", of "ga gewoon voor aas, dat heeft zelfs minder sides". Mag ik vragen waarom jullie toch voor prohormonen gaan ipv echte aas? Ben er zelf nog niet klaar voor, maar vond het wel interessant om er over te lezen.

Hoe meer research ik doe naar prohormonen, des te vaker kom ik berichten tegen als; "weinig pro's, meer con's", of "ga gewoon voor aas, dat heeft zelfs minder sides". Mag ik vragen waarom jullie toch voor prohormonen gaan ipv echte aas? Ben er zelf nog niet klaar voor, maar vond het wel interessant om er over te lezen.

Indd vraag het mij ook af, kom ik dit topic tegen met 'pro hormonen' en dan zie ik precies dat het beter is dan een winny of anavar only. Lijkt me dus wel interessant.

Omdat mensen naar mijn idee bij SARMs het idee hebben dat ze niet aan het kuren zijn..:o

IMO, als je het doet, doe het goed! En start op zijn minst met 500mg test o.i.d:rolleyes:

Omdat mensen naar mijn idee bij SARMs het idee hebben dat ze niet aan het kuren zijn..:o IMO, als je het doet, doe het goed! En start op zijn minst met 500mg test o.i.d:rolleyes:

Ik denk dat de reden eerder is dat mensen Epistane, DMZ, Trest of weet ik veel wat slikken omdat ze niet willen spuiten. Dat is bij mij in ieder geval de reden. En een goede PH, zeker een stack, is veel krachtiger en brengt veel meer resultaat dan bijv een Anavar kuurtje.

De drempel om wat pilletjes te gaan slikken is daarnaast natuurlijk ook nog eens vele malen lager dan het gaan zetten van een spuit.

Een PH gaan slikken omdat je dan denkt dat je niet aan het kuren bent gaat alleen op voor iemand die een potje in handen krijgt en niet verder kijkt dan alleen wat er op het potje staat en maar gewoon wat gaat slikken. Ik mag toch hopen dat er dat niet veel zijn.

Ik denk dat de reden eerder is dat mensen Epistane, DMZ, Trest of weet ik veel wat slikken omdat ze niet willen spuiten. Dat is bij mij in ieder geval de reden. En een goede PH, zeker een stack, is veel krachtiger en brengt veel meer resultaat dan bijv een Anavar kuurtje.

De drempel om wat pilletjes te gaan slikken is daarnaast natuurlijk ook nog eens vele malen lager dan het gaan zetten van een spuit.

Een PH gaan slikken omdat je dan denkt dat je niet aan het kuren bent gaat alleen op voor iemand die een potje in handen krijgt en niet verder kijkt dan alleen wat er op het potje staat en maar gewoon wat gaat slikken. Ik mag toch hopen dat er dat niet veel zijn.
Wat dat laatste betreft...vergis je niet ;)

Maar het slikken in plaats van spuiten verhaal kan ik goed inkomen hoor. Aan de andere kant...hoeveel mensen kuren maar 1 keer? Dan kun je beter gelijk goed beginnen..

Waarom zou je een prohormoon of SARM nemen ipv een oral als anavar of winstrol?

Ja dat ligt er inderdaad aan.

Superdrol en Epistane hebben de naam prohormoon/designer steroid gekregen.
Maar ze zijn beide sterker dan anavar en winny.

Zo zullen er vast nog wel een paar zijn die sterker of betere eigenschappen hebben.

Wat dat laatste betreft...vergis je niet ;) Maar het slikken in plaats van spuiten verhaal kan ik goed inkomen hoor. Aan de andere kant...hoeveel mensen kuren maar 1 keer? Dan kun je beter gelijk goed beginnen..

Ik hik zelf al jaren aan tegen een kuur maar het niet willen / durven zetten van een spuit heeft me eigenlijk altijd tegen gehouden. Ik sport al jaren, mindere met zeer actieve fases afgewisseld. Dan wel erg op de voeding letten dan weer minder maar in al die tijd wil ik maar niet bereiken wat ik graag zou willen. Een aantal jaar terug ontdekte ik de pwo's, ging ik creatine en andere supps gebruiken en dan lijkt het erop dat je langzaam steeds verder wilt.. steeds meer wilt en durft te proberen. Eerst producten als 6-bromo in een matige dosis, geen pct nodig. Wanneer je die stap eenmaal hebt gezet ga je denk altijd weer een stapje verder. Tijdje terug dus voor het eerst een PH gedaan, super DMZ 2.0. Me aardig ingelezen maar niet voldoende, geen serm in pct gebruikt en voornamelijk vanwege enorme lethargy ook niet behaald wat ik had gehoopt. Daarnaast vrijwel alle gains na pct weer verloren.

Daarom heb ik uiteindelijk maar eens wat accounts op verschillende boards aangemaakt zodat ik wat meer persoons gerichte info op kon doen, oa hier. Ga binnenkort voor een Epi/ Trest cycle, heb alles ondertussen in huis incl nolva en aromasin. Hou me ondertussen ook erg bezig met m'n voeding en heb nu ook een duidelijk plan voor on cycle en voor tijdens en na pct. Hoop dat het deze keer wel een succes wordt. Ik weet wel dat ik niet veel vaker voor een PH zal gaan, voornamelijk vanwege de klap voor de lever, dus mocht ik uiteindelijk meer willen zal de volgende stap zeer waarschijnlijk alsnog een spuit zetten worden.

Kortom, de een gaat meteen voor de meest effectieve optie, de ander moet hier langzaam naar toe werken ;)

Ik hik zelf al jaren aan tegen een kuur maar het niet willen / durven zetten van een spuit heeft me eigenlijk altijd tegen gehouden. Ik sport al jaren, mindere met zeer actieve fases afgewisseld. Dan wel erg op de voeding letten dan weer minder maar in al die tijd wil ik maar niet bereiken wat ik graag zou willen. Een aantal jaar terug ontdekte ik de pwo's, ging ik creatine en andere supps gebruiken en dan lijkt het erop dat je langzaam steeds verder wilt.. steeds meer wilt en durft te proberen. Eerst producten als 6-bromo in een matige dosis, geen pct nodig. Wanneer je die stap eenmaal hebt gezet ga je denk altijd weer een stapje verder. Tijdje terug dus voor het eerst een PH gedaan, super DMZ 2.0. Me aardig ingelezen maar niet voldoende, geen serm in pct gebruikt en voornamelijk vanwege enorme lethargy ook niet behaald wat ik had gehoopt. Daarnaast vrijwel alle gains na pct weer verloren.

Daarom heb ik uiteindelijk maar eens wat accounts op verschillende boards aangemaakt zodat ik wat meer persoons gerichte info op kon doen, oa hier. Ga binnenkort voor een Epi/ Trest cycle, heb alles ondertussen in huis incl nolva en aromasin. Hou me ondertussen ook erg bezig met m'n voeding en heb nu ook een duidelijk plan voor on cycle en voor tijdens en na pct. Hoop dat het deze keer wel een succes wordt. Ik weet wel dat ik niet veel vaker voor een PH zal gaan, voornamelijk vanwege de klap voor de lever, dus mocht ik uiteindelijk meer willen zal de volgende stap zeer waarschijnlijk alsnog een spuit zetten worden.

Kortom, de een gaat meteen voor de meest effectieve optie, de ander moet hier langzaam naar toe werken ;)
Ik herken volledig wat je hier zegt hoor! Zelf nooit de stap gezet tot kuren, maar herken the struggles! Wel erg benieuwd wat het je gaat brengen!:thumbs:

Iemand ervaring met epi op 50-60 Mg?

Iemand ervaring met epi op 50-60 Mg?

Ja ik bouwde hem op naar de 50mg.
Werd op 50mg wel erg moe aan het einde van de middag en merkte duidelijk dat mijn bloeddruk hoger was.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Ik hik zelf al jaren aan tegen een kuur maar het niet willen / durven zetten van een spuit heeft me eigenlijk altijd tegen gehouden. Ik sport al jaren, mindere met zeer actieve fases afgewisseld. Dan wel erg op de voeding letten dan weer minder maar in al die tijd wil ik maar niet bereiken wat ik graag zou willen. Een aantal jaar terug ontdekte ik de pwo's, ging ik creatine en andere supps gebruiken en dan lijkt het erop dat je langzaam steeds verder wilt.. steeds meer wilt en durft te proberen. Eerst producten als 6-bromo in een matige dosis, geen pct nodig. Wanneer je die stap eenmaal hebt gezet ga je denk altijd weer een stapje verder. Tijdje terug dus voor het eerst een PH gedaan, super DMZ 2.0. Me aardig ingelezen maar niet voldoende, geen serm in pct gebruikt en voornamelijk vanwege enorme lethargy ook niet behaald wat ik had gehoopt. Daarnaast vrijwel alle gains na pct weer verloren. Daarom heb ik uiteindelijk maar eens wat accounts op verschillende boards aangemaakt zodat ik wat meer persoons gerichte info op kon doen, oa hier. Ga binnenkort voor een Epi/ Trest cycle, heb alles ondertussen in huis incl nolva en aromasin. Hou me ondertussen ook erg bezig met m'n voeding en heb nu ook een duidelijk plan voor on cycle en voor tijdens en na pct. Hoop dat het deze keer wel een succes wordt. Ik weet wel dat ik niet veel vaker voor een PH zal gaan, voornamelijk vanwege de klap voor de lever, dus mocht ik uiteindelijk meer willen zal de volgende stap zeer waarschijnlijk alsnog een spuit zetten worden. Kortom, de een gaat meteen voor de meest effectieve optie, de ander moet hier langzaam naar toe werken ;)

Vergeet de hCG niet. Na 2 weken krimpte mijn ballen tot het halve voormaat. Toen hCG gaan gebruiken en het werd weer normaal

Ja ik bouwde hem op naar de 50mg.
Werd op 50mg wel erg moe aan het einde van de middag en merkte duidelijk dat mijn bloeddruk hoger was.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Vergeet de hCG niet. Na 2 weken krimpte mijn ballen tot het halve voormaat. Toen hCG gaan gebruiken en het werd weer normaal

Hoelang heb je epi cycle gedaan?

Neusbloedingen had ik wel een paar keer per week.
Merkte dat ik iets kortademiger was.
En soms wat lichte hoofdpijn.

Dat was alleen op de hoogste dosering? Wat voor resultaat heb je geboekt en wat nam je erbij ter bescherming?

Terug
Naar boven