MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

de hCG niet. Na 2 weken krimpte mijn ballen tot het halve voormaat. Toen hCG gaan gebruiken en het werd weer normaal

Heb dat advies eerder gekregen maar gezien ik voor PH's kies omdat ik geen spuit wil zetten valt ook HCG af. Heb meerdere logs gevolgd betreffende dezelfde cycle, allemaal zonder dus ik ga ervan uit dat het bij mij ook wel goed komt. Thnx anyway ;)

Leverbescherming etc. Taurine voor backpump etc

Leverbescherming doet zo weinig dat het tijdens je orals niks doet. Daarna zou je het kunnen nemen om het herstel iets sneller te laten gaan.

Ik heb denk 3x een backpump gehad tijdens die 5 en halve week. Daar ga ik echt geen Taurine voor slikken.

Leverbescherming doet zo weinig dat het tijdens je orals niks doet. Daarna zou je het kunnen nemen om het herstel iets sneller te laten gaan.

Ik heb denk 3x een backpump gehad tijdens die 5 en halve week. Daar ga ik echt geen Taurine voor slikken.

Oke oke! En wat voor gevoel had je na 5 weken dat 'het genoeg was'

Ik hik zelf al jaren aan tegen een kuur maar het niet willen / durven zetten van een spuit heeft me eigenlijk altijd tegen gehouden. Ik sport al jaren, mindere met zeer actieve fases afgewisseld. Dan wel erg op de voeding letten dan weer minder maar in al die tijd wil ik maar niet bereiken wat ik graag zou willen. Een aantal jaar terug ontdekte ik de pwo's, ging ik creatine en andere supps gebruiken en dan lijkt het erop dat je langzaam steeds verder wilt.. steeds meer wilt en durft te proberen. Eerst producten als 6-bromo in een matige dosis, geen pct nodig. Wanneer je die stap eenmaal hebt gezet ga je denk altijd weer een stapje verder. Tijdje terug dus voor het eerst een PH gedaan, super DMZ 2.0. Me aardig ingelezen maar niet voldoende, geen serm in pct gebruikt en voornamelijk vanwege enorme lethargy ook niet behaald wat ik had gehoopt. Daarnaast vrijwel alle gains na pct weer verloren.

Daarom heb ik uiteindelijk maar eens wat accounts op verschillende boards aangemaakt zodat ik wat meer persoons gerichte info op kon doen, oa hier. Ga binnenkort voor een Epi/ Trest cycle, heb alles ondertussen in huis incl nolva en aromasin. Hou me ondertussen ook erg bezig met m'n voeding en heb nu ook een duidelijk plan voor on cycle en voor tijdens en na pct. Hoop dat het deze keer wel een succes wordt. Ik weet wel dat ik niet veel vaker voor een PH zal gaan, voornamelijk vanwege de klap voor de lever, dus mocht ik uiteindelijk meer willen zal de volgende stap zeer waarschijnlijk alsnog een spuit zetten worden.

Kortom, de een gaat meteen voor de meest effectieve optie, de ander moet hier langzaam naar toe werken ;)

Wat is je plan dan on- en off?

heb mijn Epistane ook al twee weken in huis en wil ook gaan knallen maar kom er niet aan toe want de vrouw blijft maar met klusjes komen :rolleyes: maar goed ga de tuin wel betegelen en daarna knallen :p

Wat is je plan dan on- en off?

Cycle:
Ep15tane: 30/45/45/45/45/45 (waarschijnlijk laatste paar dagen elke dag iets minder)
Tr3st: 50/75/75/75/75/75
Ar1macare Pro gehele cycle
Support Supps zoals Liv52, Vit C en D en taurine en indien nodig Aromasin

PCT:
Nolva: 20/20/10/10
Sup3r PCT: 4/4/3/3/2/1
Ep1c Unleashed (moet nog ff kijken welke dosis en hoelang ik dit ga doortrekken)

Ben je al bezig badfella?

Nope helaas nog niet. Heb Ar1macare Pro nog niet in huis (al tijden out of stock omdat er een nieuwe formule komt) + heb ik aanhechtings pees biceps overbelast. Zodra ik alles in huis heb wil ik ook echt beginnen dus gezien het laatste is dat eerste momenteel niet zo erg :D

Goed nieuws vrienden. Er komt een zuster bedrijf van Olympus labs.

Olympus uk: alle in de vs legale ph's en sarms vallen daaronder.

Daarnaast komt er een europese/engelse lijn met de hardcore ph's die we kennen.

Kortom: olympus labs is here to stay!!! Zeker voor ons europeanen:)

Ben benieuwd edje, 1x van olympus US besteld en potje netjes ontvangen. maar uk zal allemaal wat sneller gaan.

Ben benieuwd edje, 1x van olympus US besteld en potje netjes ontvangen. maar uk zal allemaal wat sneller gaan.

Ben zelf altijd bang dat het niet door de customs heen komt vanuit de US.. want bestel liever rechtstreeks bij OL dan bij JW of PMS. Niet vanwege service ofzo want die is top bij JW maar vanwege de prijzen. 30% korting rechtstreeks bij OL is toch aardig de moeite.

Wel goed nieuws een Olympus UK :)

Cycle:
Ep15tane: 30/45/45/45/45/45 (waarschijnlijk laatste paar dagen elke dag iets minder)

PCT:
Ep1c Unleashed (moet nog ff kijken welke dosis en hoelang ik dit ga doortrekken)

Wat doen tr3st, ar1macare, sup3r pct en ep1c?

Ik zit er over na te denken om van het winter een pro-hormoon te combineren met een sarm.
Ik zat te denken bij epistane icb met rad140 en mk677.
Denken jullie dat ik dit kan combineren?
De reden dat ik rad neem en geen lgd is omdat rad140 ook de sides en prostaat groei enzo verminderd als je het combineert met aas. Las laatst dat het met een test kuurtje de test versterkt en dat je minder sides hebt en geen prostaat groei.

Iemand hier ervaring met SD Matrix en M1T matrix?
http://www.matrixsupplements.co.uk/

Al een paar jaar geen ph meer gehad en de merken die ik ken zijn er blijkbaar niet meer.
Zoek een betrouwbaar merk, heb geen zin om te betalen voor ondergedoseerde meuk.
Thanks!

Ik zit er over na te denken om van het winter een pro-hormoon te combineren met een sarm. Ik zat te denken bij epistane icb met rad140 en mk677. Denken jullie dat ik dit kan combineren? De reden dat ik rad neem en geen lgd is omdat rad140 ook de sides en prostaat groei enzo verminderd als je het combineert met aas. Las laatst dat het met een test kuurtje de test versterkt en dat je minder sides hebt en geen prostaat groei.
Hoever sta je met je huidige?
Iemand hier ervaring met SD Matrix en M1T matrix? http://www.matrixsupplements.co.uk/ Al een paar jaar geen ph meer gehad en de merken die ik ken zijn er blijkbaar niet meer. Zoek een betrouwbaar merk, heb geen zin om te betalen voor ondergedoseerde meuk. Thanks!
Nee geen ervaring maar ziet er wel allemaal leuk uit.

Cycle:

PCT:

Yo Badfella,

Wat is je doelstelling precies?

Kun je uit leggen wat Trest en Ar1macare precies doet?

Heb vorig jaar Epistan cycle gedaan en beviel me goed!

Goed nieuws vrienden. Er komt een zuster bedrijf van Olympus labs.

Olympus uk: alle in de vs legale ph's en sarms vallen daaronder.

Daarnaast komt er een europese/engelse lijn met de hardcore ph's die we kennen.

Kortom: olympus labs is here to stay!!! Zeker voor ons europeanen:)

De meeste spullen van Olympus kun je toch al in de UK bestellen.

Wat doen tr3st, ar1macare, sup3r pct en ep1c?

Yo Badfella, Wat is je doelstelling precies? Kun je uit leggen wat Trest en Ar1macare precies doet? Heb vorig jaar Epistan cycle gedaan en beviel me goed!

Tr3st bestaat uit Trestolone (ook wel bekend als Ment geloof ik). Effecten zouden vergelijkbaar moeten zijn met testosterone. (een bijkomend voordeel om dit te stacken met epi zou oa het voorkomen van lathergy zijn)

Ar1macare Pro is een on cycle support, gezien wat er allemaal in zit (arimistane, tudca, nac etc) kan dit alleen maar voordeel geven. Lever support, cortisol en estrogen blocker, test booster etc. Misschien heeft het ook wel geen meerwaarde maar kwaad zal het in ieder geval niet doen.

Sup3r PCT zoals de naam al zegt, ook geen idee of dit een echte meerwaarde zal zijn maar net als Ar1macare zal ook dit eerder goed dan kwaad doen.

Ep1c Unleashed is een nieuw product, opvolger van Ep1c en daar heb ik aardig wat positieve dingen over mogen lezen. Belangrijkste stof is epicatechin, zou voor extra gains moeten zorgen. Daar reken ik eerlijk gezegd niet op maar zou al mooi zijn dat dit er voor zorgt dat je zo weinig mogelijk gewonnen gains gaat verliezen.

Mijn enige doelstelling is zichtbare en blijvende gains, we zullen binnenkort zien wat het gaat brengen.

Terug
Naar boven