Ik hik zelf al jaren aan tegen een kuur maar het niet willen / durven zetten van een spuit heeft me eigenlijk altijd tegen gehouden. Ik sport al jaren, mindere met zeer actieve fases afgewisseld. Dan wel erg op de voeding letten dan weer minder maar in al die tijd wil ik maar niet bereiken wat ik graag zou willen. Een aantal jaar terug ontdekte ik de pwo's, ging ik creatine en andere supps gebruiken en dan lijkt het erop dat je langzaam steeds verder wilt.. steeds meer wilt en durft te proberen. Eerst producten als 6-bromo in een matige dosis, geen pct nodig. Wanneer je die stap eenmaal hebt gezet ga je denk altijd weer een stapje verder. Tijdje terug dus voor het eerst een PH gedaan, super DMZ 2.0. Me aardig ingelezen maar niet voldoende, geen serm in pct gebruikt en voornamelijk vanwege enorme lethargy ook niet behaald wat ik had gehoopt. Daarnaast vrijwel alle gains na pct weer verloren.
Daarom heb ik uiteindelijk maar eens wat accounts op verschillende boards aangemaakt zodat ik wat meer persoons gerichte info op kon doen, oa hier. Ga binnenkort voor een Epi/ Trest cycle, heb alles ondertussen in huis incl nolva en aromasin. Hou me ondertussen ook erg bezig met m'n voeding en heb nu ook een duidelijk plan voor on cycle en voor tijdens en na pct. Hoop dat het deze keer wel een succes wordt. Ik weet wel dat ik niet veel vaker voor een PH zal gaan, voornamelijk vanwege de klap voor de lever, dus mocht ik uiteindelijk meer willen zal de volgende stap zeer waarschijnlijk alsnog een spuit zetten worden.
Kortom, de een gaat meteen voor de meest effectieve optie, de ander moet hier langzaam naar toe werken