XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zit er over na te denken om van het winter een pro-hormoon te combineren met een sarm. Ik zat te denken bij epistane icb met rad140 en mk677. Denken jullie dat ik dit kan combineren? De reden dat ik rad neem en geen lgd is omdat rad140 ook de sides en prostaat groei enzo verminderd als je het combineert met aas. Las laatst dat het met een test kuurtje de test versterkt en dat je minder sides hebt en geen prostaat groei.
Waarom geen LGD en MK? Ik ben nu over LGD aan het lezen en klinkt allemaal erg goed. Waarom zou je een methyl als Epi nemen als je LGD kan nemen? Mijn plan is nu een aantal maanden MK en daarna LGD erbij pakken (ik moet eerst nog herstellen van test-e). Edje, komt OL nog met andere SARMS? Is er eigenlijk een reden waarom OL alleen Ostarine heeft en geen andere SARMS? Ik koop ze uiteraard liever van OL!
Edit: en succes met de UK lijn!

Waarom geen LGD en MK? Ik ben nu over LGD aan het lezen en klinkt allemaal erg goed. Waarom zou je een methyl als Epi nemen als je LGD kan nemen? Mijn plan is nu een aantal maanden MK en daarna LGD erbij pakken (ik moet eerst nog herstellen van test-e). Edje, komt OL nog met andere SARMS? Is er eigenlijk een reden waarom OL alleen Ostarine heeft en geen andere SARMS? Ik koop ze uiteraard liever van OL!
Olympus uk komt met een zeeeeeeerrrr uitgebreide sarm lijn die overigens ook in de us uitkomt.

Je kan onder anderen rekenen op degenen die je genoemd hebt;) oeps...verklapt.

Legale ph's komen ook in de us uit....alle overige zoals epi, tr3n en misschien wel een paar nieuwe ph komen exclusief uit in de UK.

Is er al een uk site?

Tr3st bestaat uit Trestolone (ook wel bekend als Ment geloof ik). Effecten zouden vergelijkbaar moeten zijn met testosterone. (een bijkomend voordeel om dit te stacken met epi zou oa het voorkomen van lathergy zijn)

Ar1macare Pro is een on cycle support, gezien wat er allemaal in zit (arimistane, tudca, nac etc) kan dit alleen maar voordeel geven. Lever support, cortisol en estrogen blocker, test booster etc. Misschien heeft het ook wel geen meerwaarde maar kwaad zal het in ieder geval niet doen.

Sup3r PCT zoals de naam al zegt, ook geen idee of dit een echte meerwaarde zal zijn maar net als Ar1macare zal ook dit eerder goed dan kwaad doen.

Ep1c Unleashed is een nieuw product, opvolger van Ep1c en daar heb ik aardig wat positieve dingen over mogen lezen. Belangrijkste stof is epicatechin, zou voor extra gains moeten zorgen. Daar reken ik eerlijk gezegd niet op maar zou al mooi zijn dat dit er voor zorgt dat je zo weinig mogelijk gewonnen gains gaat verliezen.

Mijn enige doelstelling is zichtbare en blijvende gains, we zullen binnenkort zien wat het gaat brengen.

Thanks voor de info, wanneer begin je en wat kost je stack?

Hoever sta je met je huidige? Nee geen ervaring maar ziet er wel allemaal leuk uit.

Klaar bijna nu aant cutten.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Nou ik denk dat je met een prohormoon icb met Rad140 of lgd4033 + Mk677 of S4 er veel meer massa uit kan halen. Heb net een sarm kuurtje gedaan van 8 weken Lgd4033 S4 en Ostarine heb mwo 4,5 kilo spier gepakt.
Want doe dan denk ik eerste 5/6 weken epi en trek ik de sarms tot week 9 door
Zat zo te denken aan zoiets?

Week 1/6 : Epi 30/40mg Ed
Week 1/6 : Rad140 of LGD4033 10/15 mg Ed
Week 1/6 : MK677 of S4 Als ik mk677 neem 25mg ed en als ik S4 neem 70mg ed.
Week 6/9 : Ostarine 20/25mg ED

Nakuur zoiets als dit? of zou ik dan toch 4 weken pakken? Of toch clomind
week 1 : 30mg nolvadex ed
week 2 : 20mg nolvadex ed
week 3 : 20mg nolvadex ed

Klinkt goed knetttergek ik ga waarschijnlijk augustus beginnen met
2 maanden 10 mg ibutamoren
7 maanden 20 mg ibutamoren

Wk 1 - 8 : yk11 of lgd 4033
wk 1 - 8 : s4 75 mg

Ben vooral benieuwd naar YK11 het zou beter zijn als lgd4033 alleen zijn er nog geen logs van

Thanks voor de info, wanneer begin je en wat kost je stack?

Epi iets van 50, Trest dik 70, Super PCT 45, Nolva 25, Aromasin 40

Epic Unleashed zit nu rond de 80 euro, is nieuw dus kan nog zakken in prijs. Heb 'm nog niet besteld. Arimacare is al even niet op voorraad, die zal als de nieuwe formule uit is ook wel rond de 45 kosten.

Hmm, heeft meer gekost als ik had gedacht :rolleyes:

Ik begin zodra ik Arimacare in huis heb mits m'n pees blessure in m'n arm dan ook is verdwenen. Ik hoop komende maand!

Nu ik zie dat ik zo'n 400 heb uitgegeven ben ik toch wel benieuwd wat een beetje vergelijkbare AAS kuur (jaja PH's zijn ook AAS maar ik neem aan dat iedereen snapt wat ik bedoel) in totaliteit gaat kosten dus mocht iemand willen reageren :) Heb me daar nog nooit in verdiept en echt totaal geen idee aan wat voor kosten je dan moet denken.

ben ook benieuwd badfella, kwa kosten moet je maar denken sommige geven het aan nutteloze supps uit met schreeuwteksten die beweren dat je veel gaint erop :)

Klinkt goed knetttergek ik ga waarschijnlijk augustus beginnen met
2 maanden 10 mg ibutamoren
7 maanden 20 mg ibutamoren

Wk 1 - 8 : yk11 of lgd 4033
wk 1 - 8 : s4 75 mg

Ben vooral benieuwd naar YK11 het zou beter zijn als lgd4033 alleen zijn er nog geen logs van

YK11>? Nieuwe sarm? Heb je rad140 al geprobeerd?

Klinkt goed knetttergek ik ga waarschijnlijk augustus beginnen met 2 maanden 10 mg ibutamoren 7 maanden 20 mg ibutamoren Wk 1 - 8 : yk11 of lgd 4033 wk 1 - 8 : s4 75 mg Ben vooral benieuwd naar YK11 het zou beter zijn als lgd4033 alleen zijn er nog geen logs van
die ibutamoren is hoever ik lees een goed alternatief voor ipamorelin, hoe bevalt het jou?

Epi iets van 50, Trest dik 70, Super PCT 45, Nolva 25, Aromasin 40

Epic Unleashed zit nu rond de 80 euro, is nieuw dus kan nog zakken in prijs. Heb 'm nog niet besteld. Arimacare is al even niet op voorraad, die zal als de nieuwe formule uit is ook wel rond de 45 kosten.

Hmm, heeft meer gekost als ik had gedacht :rolleyes:

Ik begin zodra ik Arimacare in huis heb mits m'n pees blessure in m'n arm dan ook is verdwenen. Ik hoop komende maand!

Nu ik zie dat ik zo'n 400 heb uitgegeven ben ik toch wel benieuwd wat een beetje vergelijkbare AAS kuur (jaja PH's zijn ook AAS maar ik neem aan dat iedereen snapt wat ik bedoel) in totaliteit gaat kosten dus mocht iemand willen reageren :) Heb me daar nog nooit in verdiept en echt totaal geen idee aan wat voor kosten je dan moet denken.

Ga loggen dan?, ben wel benieuwd

YK11>? Nieuwe sarm? Heb je rad140 al geprobeerd?

Ja google maar eens heb zelf alles al gelezen wat er te lezen is.
er is in ieder geval 1 iemand die het heeft gebruikt en wat ik hoorde werkte het goed.
Het is wel bijna nergens nog verkrijgbaar.
nee, maar rad140 zou ongeveer gelijk zijn aan lgd en dan neem ik liever lgd want dat is ook goedkoper.

die ibutamoren is hoever ik lees een goed alternatief voor ipamorelin, hoe bevalt het jou?

Nog niet geprobeerd zal er in augustus mee beginnen.

Ja google maar eens heb zelf alles al gelezen wat er te lezen is.
er is in ieder geval 1 iemand die het heeft gebruikt en wat ik hoorde werkte het goed.
Het is wel bijna nergens nog verkrijgbaar.
nee, maar rad140 zou ongeveer gelijk zijn aan lgd en dan neem ik liever lgd want dat is ook goedkoper.

Nog niet geprobeerd zal er in augustus mee beginnen.

Is het dan niet wat om rad te combineren met lgd? Twee sterkste zo een beetje.

ben ook benieuwd badfella, kwa kosten moet je maar denken sommige geven het aan nutteloze supps uit met schreeuwteksten die beweren dat je veel gaint erop :)

Lol, daar ben ik ook vaak genoeg ingetrapt. De eerste keer dat ik een pwo besteld in de VS via de post binnenkreeg dacht ik een wondermiddel in handen te hebben :D Ondertussen iets meer ervaring met al die suppjes maar nooit te oud om te leren. Op gebied van PH's en zeker AAS ben ik nog een aardige noob, op één toch wel mislukt te noemen PH kuurtje na kom ik niet veel verder dan een hoop theorie ervaring.

Ga loggen dan?, ben wel benieuwd

Ik ben zeker zo benieuwd maar geen tijd om een beetje fatsoenlijke log bij te gaan houden. Werk minimaal 40u p/week en met een kleintje van 5jr die ook graag wat aandacht wil mag ik allang blij zijn überhaupt tijd over te houden om te trainen. Dat ik de laatste weken wat vaker online ben is vanwege een blessure, zit puur en alleen uit frustratie niet fatsoenlijk te kunnen trainen achter m'n pctje.

Is het dan niet wat om rad te combineren met lgd? Twee sterkste zo een beetje.

Ja das miss ook wel wat.
Ik ga in ieder geval lgd en ibutamoren bestellen voor een jaar waarschijnlijk ook 500mg YK11 al vindt ik de prijs voor yk11 vrij hoog 140 dollar

Veel mensen die nu uiteindelijk die nieuwe triumphalis hebben geprobeerd? Hoe waren de resultaten? Beter dan epi? Ik wil toch vd zomer een kort recomp kuurtje pakken en PHs weer een kans geven

Hoe kan je bij Epi het beste je macros afstemmen voor het beste resultaat daar het vooral lean gains zijn; dus zoveel mogelijk kg's en zo droog mogelijk blijven. Onderhoud, iets boven onderhoud of ver boven onderhoud?

Hier nog een stuk over Ibutamoren intressant goedje lijkt me. http://www.reddit.com/r/Nootropics/comments/2mn0rh/thts_mk677_review_and_blood_work/

RUPvteC.png

Terug
Naar boven