Stierenek213
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Waarom geen LGD en MK? Ik ben nu over LGD aan het lezen en klinkt allemaal erg goed. Waarom zou je een methyl als Epi nemen als je LGD kan nemen? Mijn plan is nu een aantal maanden MK en daarna LGD erbij pakken (ik moet eerst nog herstellen van test-e). Edje, komt OL nog met andere SARMS? Is er eigenlijk een reden waarom OL alleen Ostarine heeft en geen andere SARMS? Ik koop ze uiteraard liever van OL!Ik zit er over na te denken om van het winter een pro-hormoon te combineren met een sarm. Ik zat te denken bij epistane icb met rad140 en mk677. Denken jullie dat ik dit kan combineren? De reden dat ik rad neem en geen lgd is omdat rad140 ook de sides en prostaat groei enzo verminderd als je het combineert met aas. Las laatst dat het met een test kuurtje de test versterkt en dat je minder sides hebt en geen prostaat groei.
Edit: en succes met de UK lijn!

oeps...verklapt.
Heb me daar nog nooit in verdiept en echt totaal geen idee aan wat voor kosten je dan moet denken.
Ondertussen iets meer ervaring met al die suppjes maar nooit te oud om te leren. Op gebied van PH's en zeker AAS ben ik nog een aardige noob, op één toch wel mislukt te noemen PH kuurtje na kom ik niet veel verder dan een hoop theorie ervaring.