Wat ik ervan begrijp op US forums is dat mk677 de groeihormoon productie met zo'n 50 a 60 procent verhoogd. Dat zou ook blijken uit vele onderzoeken. Is dat niet genoeg denk je? Het heeft uiteraard langer nodig dan een 6 weken kuurtje anabolen. Het zou "het medicijn" moeten gaan worden voor kinderen en volwassenen met een te lage groeihormoon productie. Het grote voordeel vind ik dat er geen sides als shutdown en leverschade zijn en je het lange tijd kan nemen.
Wat heeft jouw voorkeur dan dirk? Voor onze leeftijd zou dit extra goed moeten aanslaan.
Test-e ben jij altijd negatief over toch? Ik ging daar ook slecht op maar epi deed bij mij ook vrijwel niets. Wat heeft nu jouw voorkeur dan?
50, 60%. Wat stelt dat voor. Dat je hoge waardes hebt maar daar ga je niet van groeien. Ik zou zeggen: probeer het eens en laat het ons weten binnen 6 maanden. Ik geloof er alleszins niet in, maar ik geloof ook niet in peptides en al die nest. Ik moet wel toegeven dat ik ooit ook drie of vier maanden peptides heb gezet en een ostarinekuurtje heb geprobeerd.
---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Lijkt mij logisch HCG de oplossing is om te gebruiken tijdens een kuurals je iets gebruikt wat je hypofyse een sein geeft om geen stuurhormonen te produceren. Zo blijven je ballen aan het werk en zal je daarna met clomid veel vlugger herstellen.
Ik heb ondertussen wel al geschreven dat ik niet had gezien dat die bloedwaardes waren van iemand die tegelijkertijd ook testosteron gebruikte en dat dit dan de reden zal geweest zijn van zijn zeer lage LH en FSH waardes.

Ik wil voor 6 weken gaan.