MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zijn gevallen bekend waarin het juist heel erg onderdrukt heeft (met bloedtesten).

SARMS zijn in THEORIE perfect. In de praktijk is het hetzelfde als AAS. Bijwerkingen zoals onderdrukking testosteron en zwaar voor de lever zijn exact hetzelfde als normale AAS. Degene die bloedtesten doen bewijzen het. Degene die "op het gevoel" een recensie schrijven, schrijven bro-science.

Ik hoor ook wel gevallen dat ze zeggen dat het sarms is maar dan is het gewoon AAS.

Sommigen hier lijken het verschil tussen een SARM en een PPAR-delta agonist niet te kennen...

Nee mk677 onderdrukt test niet, het heeft ook niets met anabolen te maken. Je moet het zien als een peptide die je eigen lichaam stimuleerd om meer groeihormoon aan te maken. Langzame gains maar je kan het dus ook veel langer gebruiken.

Zoveel groeihormoon en IGF zie ik ook niet op die bloedtesten. Juist op de maximumgrens van waar normale waardes binnen moeten schommelen. Ik denk niet dat die waardes voor meer gains zal zorgen. Al dat peptidegedoe is ook fel overdreven. Ik heb nog niemand gains zien maken met peptides. Ik zelf ook niet. Het enigste wat je hoort, is wat meer pomp tijdens de training maar wat ben je daarmee.

Iemand ervaring met DermaTren en Dermatrest?

Zoveel groeihormoon en IGF zie ik ook niet op die bloedtesten. Juist op de maximumgrens van waar normale waardes binnen moeten schommelen. Ik denk niet dat die waardes voor meer gains zal zorgen. Al dat peptidegedoe is ook fel overdreven. Ik heb nog niemand gains zien maken met peptides. Ik zelf ook niet. Het enigste wat je hoort, is wat meer pomp tijdens de training maar wat ben je daarmee.

Wat ik ervan begrijp op US forums is dat mk677 de groeihormoon productie met zo'n 50 a 60 procent verhoogd. Dat zou ook blijken uit vele onderzoeken. Is dat niet genoeg denk je? Het heeft uiteraard langer nodig dan een 6 weken kuurtje anabolen. Het zou "het medicijn" moeten gaan worden voor kinderen en volwassenen met een te lage groeihormoon productie. Het grote voordeel vind ik dat er geen sides als shutdown en leverschade zijn en je het lange tijd kan nemen.
Wat heeft jouw voorkeur dan dirk? Voor onze leeftijd zou dit extra goed moeten aanslaan.
Test-e ben jij altijd negatief over toch? Ik ging daar ook slecht op maar epi deed bij mij ook vrijwel niets. Wat heeft nu jouw voorkeur dan?

HCG voor mk677 was je vraag? Als mk677 je test niet onderdrukt dan kan je beter geen hcg nemen. Of bedoel je die hcg orals ipv injects waar ze in de US reclame voor maken? Dat is gewoon een test booster en heel iets anders dan hcg.
bedoel omdat de LF en FSH waarde te laag zijn na 6maanden mk677 wat daar tegen te doen.

Ik heb deze zelf niet gebruikt aangezien ik een kleine heb rondlopen.

De meesten vinden de derma versies sterker dan de orale versies.

Ook is de afgifte anders...vooral bij dermatr3st is dat een voordeel ten opzichte van de oral versie.

Doseren kan weleens lastig zijn, dus het is misschien een optie om een plastic bakje en een oral syringe(spuit) te gebruiken. Maakt doseren makkelijker;)

Ik heb deze zelf niet gebruikt aangezien ik een kleine heb rondlopen.

De meesten vinden de derma versies sterker dan de orale versies.

Ook is de afgifte anders...vooral bij dermatr3st is dat een voordeel ten opzichte van de oral versie.

Doseren kan weleens lastig zijn, dus het is misschien een optie om een plastic bakje en een oral syringe(spuit) te gebruiken. Maakt doseren makkelijker;)

Van de website kan ik het verschil tussen die dermatrest en -tren niet echt opmaken. Op boards uit de UK en US veel positieve reacties, alleen kan weinig vinden over de sides en mogelijke winst. Stacken mensen dit ook?

Derma is dus inject? Intramusculair?

Derma is dus inject? Intramusculair?
Derma ia een creme. Smeert het op de huid(plekken waar de huid dun is en haarloos)

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Van de website kan ik het verschil tussen die dermatrest en -tren niet echt opmaken. Op boards uit de UK en US veel positieve reacties, alleen kan weinig vinden over de sides en mogelijke winst. Stacken mensen dit ook?
Stacken het netzoals de orale versies.

Zou ik ook zeker doen;)

Haha dermas ja. Heb ik ook wel eens gebruikt 10 jaar geleden Ofzo. Heette destijds S1+. Deed wel wat maar ook redelijk wat vocht.

bedoel omdat de LF en FSH waarde te laag zijn na 6maanden mk677 wat daar tegen te doen.

Vergeet die bloedtesten maar die gebruiker nam elke dag testosteron van de huisarts (zat op trt). Dus dat was de reden dat die waarden laag waren en dat kwam dus niet door de mk677. Lees die link maar die er bij zit. Slecht voorbeeld dus.

Terug
Naar boven