MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Lol, daar ben ik ook vaak genoeg ingetrapt. De eerste keer dat ik een pwo besteld in de VS via de post binnenkreeg dacht ik een wondermiddel in handen te hebben :D Ondertussen iets meer ervaring met al die suppjes maar nooit te oud om te leren. Op gebied van PH's en zeker AAS ben ik nog een aardige noob, op één toch wel mislukt te noemen PH kuurtje na kom ik niet veel verder dan een hoop theorie ervaring.

Ik ben zeker zo benieuwd maar geen tijd om een beetje fatsoenlijke log bij te gaan houden. Werk minimaal 40u p/week en met een kleintje van 5jr die ook graag wat aandacht wil mag ik allang blij zijn überhaupt tijd over te houden om te trainen. Dat ik de laatste weken wat vaker online ben is vanwege een blessure, zit puur en alleen uit frustratie niet fatsoenlijk te kunnen trainen achter m'n pctje.

Ja anders log je gwn 2/3x pw hoe het gaat wat je results zijn en evt kracht toename en sides enzo? Maar met je maar zien ben wel benieuwd

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Ja das miss ook wel wat.
Ik ga in ieder geval lgd en ibutamoren bestellen voor een jaar waarschijnlijk ook 500mg YK11 al vindt ik de prijs voor yk11 vrij hoog 140 dollar

Oke ik ga even op zoek voor die yk11 ben zelf ookwel benieuwd.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

hier geven ze wel een goede uitleg ; [Link niet meer beschikbaar]

Ze hebben hier ook wel een mooie uitleg iver rad140 icb met test [Link niet meer beschikbaar]

Ik las net op een internationale website waarin het verschil tussen winny en epistane werd bediscussieerd dat iemand aangaf dat epistane zou zorgen voor een verhoogde hartslag. Dat is de eerste keer dat ik zie dat epistane in verband wordt verbracht met een verhoogde hartslag. Had die persoon geen kennis of is dit echt een side?

Ik las net op een internationale website waarin het verschil tussen winny en epistane werd bediscussieerd dat iemand aangaf dat epistane zou zorgen voor een verhoogde hartslag. Dat is de eerste keer dat ik zie dat epistane in verband wordt verbracht met een verhoogde hartslag. Had die persoon geen kennis of is dit echt een side?

Iemand? Op veel engelse boards ook veel positievere reacties over epi dan nederlandse

Hoe kan je bij Epi het beste je macros afstemmen voor het beste resultaat daar het vooral lean gains zijn; dus zoveel mogelijk kg's en zo droog mogelijk blijven. Onderhoud, iets boven onderhoud of ver boven onderhoud?

Ik heb ergens gelezen (denk in dit topic) dat je met epistane 1000kcal+ moet/kan eten.

Maar waar staat deze wetenschappelijke info dat osta weinig onderdrukt? Of is het bro science?

Zijn gevallen bekend waarin het juist heel erg onderdrukt heeft (met bloedtesten).

SARMS zijn in THEORIE perfect. In de praktijk is het hetzelfde als AAS. Bijwerkingen zoals onderdrukking testosteron en zwaar voor de lever zijn exact hetzelfde als normale AAS. Degene die bloedtesten doen bewijzen het. Degene die "op het gevoel" een recensie schrijven, schrijven bro-science.

Onderdrukt niet? Alleen op lage dosis toch?

Waar is trouwens het wetenschappelijk bewijs te vinden dat het niet onderdrukt op lage dosis? En welke dosis?

Nee mk677 onderdrukt test niet, het heeft ook niets met anabolen te maken. Je moet het zien als een peptide die je eigen lichaam stimuleerd om meer groeihormoon aan te maken. Langzame gains maar je kan het dus ook veel langer gebruiken.

Nee mk677 onderdrukt test niet, het heeft ook niets met anabolen te maken. Je moet het zien als een peptide die je eigen lichaam stimuleerd om meer groeihormoon aan te maken. Langzame gains maar je kan het dus ook veel langer gebruiken.

Zolang ik geen wetenschappelijk aangetoond bewijs gezien heb zal ik altijd twijfels hebben en is alles gebaseerd op bro science.

Terug
Naar boven