knetttergek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Lol, daar ben ik ook vaak genoeg ingetrapt. De eerste keer dat ik een pwo besteld in de VS via de post binnenkreeg dacht ik een wondermiddel in handen te hebbenOndertussen iets meer ervaring met al die suppjes maar nooit te oud om te leren. Op gebied van PH's en zeker AAS ben ik nog een aardige noob, op één toch wel mislukt te noemen PH kuurtje na kom ik niet veel verder dan een hoop theorie ervaring.
Ik ben zeker zo benieuwd maar geen tijd om een beetje fatsoenlijke log bij te gaan houden. Werk minimaal 40u p/week en met een kleintje van 5jr die ook graag wat aandacht wil mag ik allang blij zijn überhaupt tijd over te houden om te trainen. Dat ik de laatste weken wat vaker online ben is vanwege een blessure, zit puur en alleen uit frustratie niet fatsoenlijk te kunnen trainen achter m'n pctje.
Ja anders log je gwn 2/3x pw hoe het gaat wat je results zijn en evt kracht toename en sides enzo? Maar met je maar zien ben wel benieuwd
---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------
Ja das miss ook wel wat.
Ik ga in ieder geval lgd en ibutamoren bestellen voor een jaar waarschijnlijk ook 500mg YK11 al vindt ik de prijs voor yk11 vrij hoog 140 dollar
Oke ik ga even op zoek voor die yk11 ben zelf ookwel benieuwd.
---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------
hier geven ze wel een goede uitleg ; [Link niet meer beschikbaar]
Ze hebben hier ook wel een mooie uitleg iver rad140 icb met test [Link niet meer beschikbaar]

Ondertussen iets meer ervaring met al die suppjes maar nooit te oud om te leren. Op gebied van PH's en zeker AAS ben ik nog een aardige noob, op één toch wel mislukt te noemen PH kuurtje na kom ik niet veel verder dan een hoop theorie ervaring.