AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Misschien een stomme vraag, maar waarom zou je voor prohormonen gaan ipv aas? Of word het alleen voor het stacken gebruikt?

Maar ik hoor dat PH juist meer bijwerkingen heeft.

Ja en wat is er niet duidelijk aan mijn vorige zin dan? Meer bijwerkingen, minder resultaat en toch voor een PH kiezen. Waarom, zie vorige post.

Niet zo zeer meer bijwerkingen, alswel meer belasting op het lichaam. Anderzijds is die belasting wel weer van kortere duur.

Resultaat is helemaal niet minder met een PH tov aas, genomen over een zelfde periode.
Pak bv epi 6 weken en je boekt de zelfde vooruitgang als met test gedurende 6 weken.

Niet zo zeer meer bijwerkingen, alswel meer belasting op het lichaam. Anderzijds is die belasting wel weer van kortere duur. Resultaat is helemaal niet minder met een PH tov aas, genomen over een zelfde periode. Pak bv epi 6 weken en je boekt de zelfde vooruitgang als met test gedurende 6 weken.

Dan in ieder nooit alleen test voor mij en ph's al helemaal niet meer. Resultaten zijn het imo niet waard en m'n hele schedel vol puisten tijdens pct (ik scheer me kaal) al helemaal niet. Ik heb nooit en dan ook echt nooit last van acne en nu doet zelfs 10gr B5 p/dag niks. Heb me zojuist weer geschoren en bloed liep op 40 verschillende plaatsen uit m'n kop.

Ik heb het geprobeerd en daar blijft het bij, ph's zijn voor mij iig verleden tijd.

Een collega van me is trouwens binnen een dik jaar van 62 naar 88kg gegaan, heeft voordat ie aan de AAS ging verschillende ph's geprobeerd en die hebben 'm 0,0 gebracht. Nu een drietal AAS kuren en het resultaat is enorm. Laatste kuur is van 3 maanden terug en hij lijkt er geen kg op verloren te hebben. Ik ben zelf van de gewonnen 8kg alweer zeker 4kg kwijt.

Dan in ieder nooit alleen test voor mij en ph's al helemaal niet meer. Resultaten zijn het imo niet waard en m'n hele schedel vol puisten tijdens pct (ik scheer me kaal) al helemaal niet. Ik heb nooit en dan ook echt nooit last van acne en nu doet zelfs 10gr B5 p/dag niks. Heb me zojuist weer geschoren en bloed liep op 40 verschillende plaatsen uit m'n kop.

Ik heb het geprobeerd en daar blijft het bij, ph's zijn voor mij iig verleden tijd.

Een collega van me is trouwens binnen een dik jaar van 62 naar 88kg gegaan, heeft voordat ie aan de AAS ging verschillende ph's geprobeerd en die hebben 'm 0,0 gebracht. Nu een drietal AAS kuren en het resultaat is enorm. Laatste kuur is van 3 maanden terug en hij lijkt er geen kg op verloren te hebben. Ik ben zelf van de gewonnen 8kg alweer zeker 4kg kwijt.

De meesten, waaronder ik, hebben uitstekende resultaten behaald. En als jouw collega verschillende Ph's heeft geprobeerd en hem dat 0,0 opgeleverd heeft, had hij of rotzooi of hij had zijn voeding niet op orde.
En je hebt acne tijdens de pct? Nolva gebruik? Nolva kan namelijk aan zetten tot acne. Had ik ook. De overstap naar clomid zorgde voor flinke vermindering.

Ik verkies het gebruik van Ph's niet boven injecteerbare aas, gezien de belasting. Maar zoals gezegd, biedt het voor hen die niet willen/durven injecteren absoluut een mogelijkheid in korte tijd flinke massa en kracht te pakken.

Het is dan ook niet dat mijn mening gebaseerd is op zijn ervaringen, alleen is dit een extra bevestiging voor me. Mijn eigen ervaring is ook niet geweldig namelijk.

En ja nolva idd, daar heb ik juist voor gekozen omdat dit veel minder bijwerkingen (waaronder minder acne) zou geven..

Ik heb nu 2x een PH kuur gedaan. Eerste keer Super DMZ 2.0, voeding niet op orde en ook geen serm als nakuur. 7kg gewonnen en binnen no time ook weer 7kg verloren. Laatste keer dus epi / trest, voeding dik op orde en oa nolva als pct. 8kg gewonnen en binnen een dikke week er alweer 4 kwijt + m'n kop vol puisten.

Nope. ph's zijn het gewoon niet voor mij. Ach ja, we zijn weer een ervaring en een hoop rotzooi in m'n lichaam rijker.

Het is dan ook niet dat mijn mening gebaseerd is op zijn ervaringen, alleen is dit een extra bevestiging voor me. Mijn eigen ervaring is ook niet geweldig namelijk.

En ja nolva idd, daar heb ik juist voor gekozen omdat dit veel minder bijwerkingen (waaronder minder acne) zou geven..

Ik heb nu 2x een PH kuur gedaan. Eerste keer Super DMZ 2.0, voeding niet op orde en ook geen serm als nakuur. 7kg gewonnen en binnen no time ook weer 7kg verloren. Laatste keer dus epi / trest, voeding dik op orde en oa nolva als pct. 8kg gewonnen en binnen een dikke week er alweer 4 kwijt + m'n kop vol puisten.

Nope. ph's zijn het gewoon niet voor mij. Ach ja, we zijn weer een ervaring en een hoop rotzooi in m'n lichaam rijker.

Vervelend om te horen man.
Als ik eerlijk ben heb je het deels wel zelf in de hand qua behoud van gainz. Epi en dmz zorgen altijd voor wat vocht, dus dat raak je kwijt als je klaar bent, maar alles kwijt raken ligt naar mijn mening aan je voeding na je kuur. Maargoed, dat is de koe in de reet kijken. Jij hebt je keuze gemaakt, helemaal goed natuurlijk.

Oh en nolva kan dus JUIST voor meer acne zorgen in de pct. Wellicht iets om mee te neen de evt volgende keer.

verkeerd topic

Ik zie dat je bij http://www.muscle-lab.eu/ het welbekende Olympus Labs-Ep15stane kunt bestellen, en nog een aantal andere PH, iemand enige ervaring met deze site?

Ik zie dat je bij http://www.muscle-lab.eu/ het welbekende Olympus Labs-Ep15stane kunt bestellen, en nog een aantal andere PH, iemand enige ervaring met deze site?

Nog niemand geloof ik maar Biomek heeft er vandaag besteld, hij laat vanzelf weten of het goed is gegaan in dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...ste-vervanging-390003/index2.html#post9257757

Jawohl! :cool:

We komen er snel genoeg achter. De website en Paypal geven toch direct aan dat het is betaald, en 9/10 keer sturen websites het gewoon direct op. Na een week wordt het meestal pas afgeschreven van m'n rekening, terwijl ik alles allang binnen heb. Hopelijk bij deze site ook :P

Kan het altijd terug laten boeken als het me te lang duurt :)

We komen er snel genoeg achter. De website en Paypal geven toch direct aan dat het is betaald, en 9/10 keer sturen websites het gewoon direct op. Na een week wordt het meestal pas afgeschreven van m'n rekening, terwijl ik alles allang binnen heb. Hopelijk bij deze site ook :P

Dat klinkt goed, ben benieuwd! :D

Super toll!!! Wist niet eens dat het legaal was in Deutschland.

ze verkopen er nog zal leuk spul, ook pwo die hier niet meer te krijgen is :D

Wat heb je besteld?

Jw heeft ep15tane weer op voorraad. Nieuw label...OlympusUk ;)

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

Binnenkort halo en tr3n ook weer voorradig. Ook bij powermyself;)

Oke, jongens. Zoals beloofd een update over muscle-lab.eu. Ik heb Alpha Drive besteld.

M'n pakketje is binnen. Maandagochtend besteld, zojuist binnen gekomen. Paypal is nog niet eens afgeschreven

Het is inderdaad precies dezelfde versie als op het plaatje. NIET de nieuwe formule met AMP Citrate ipv DMAA.

Er zat ook een sample bij van het product Devil's Shot. Daar zit ook DMAA in.
[Link niet meer beschikbaar]

edit: correct link

Terug
Naar boven