Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hoe kan dat? Ik dacht dat dit enkel op voorschrift verkrijgbaar was in NL en B. Is dit dan veranderd? ---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ---------- Bij sommigen misschien wel. Dehydroepiandrosteron (DHEA) is een steroïde hormoon dat door de bijnieren, de geslachtsklieren, vetweefsel en de huid wordt aangemaakt uit cholesterol. DHEA is een natuurlijke precursor ofwel prohormoon van androsteendion, dat verder omgezet kan worden in het androgeen testosteron en de oestrogenen oestron en oestradiol.

ja DHEA kan je weer gewoon kopen het werd in 1995 gezien als medicijn in Nederland dus alleen via een recept te verkrijgen . dat hebben ze in 2010 terug gedraaid maar niet openbaar gemaakt de voedingsindustrie kwam daar achter eind 2013 achter dat het niet meer als medicijn werd gezien maar als voedingssupplement dus nu weer gewoon verkrijgbaar

Iemand ervaring met [Link niet meer beschikbaar]

SAVE 30% OFF D1METHADROL AND TR1UMPH BY OLYMPUS LABS WITH COUPON CODE "LIMITED30" BUT HURRY, THERE ARE EXTREMELY LIMITED SUPPLIES LEFT.  

Misschien wat voor jullie ;) nutri-verse

Hoe zie jij het schema voor je? Ep15stane is 15 mg en als zat schemas daarvan voorbij zien komen. Van dragon is 10 mg per capsule. Wat raad je aan?

Ep15tane wordt meestal 30 45 45 45 (45 45) gebruikt, cycle van 4 tot 6 weken. Met Dragon zou je hetzelfde kunnen doen alleen dan 30 40 40 etc (geen idee of 50mg teveel vh goede is).

Ep15tane wordt meestal 30 45 45 45 (45 45) gebruikt, cycle van 4 tot 6 weken. Met Dragon zou je hetzelfde kunnen doen alleen dan 30 40 40 etc (geen idee of 50mg teveel vh goede is).

Bedankt voor het antwoord. Direct starten met pct (nolva) 20/20/10/10?

Wat kun ke verwachten van zon 6 weken epi kuurtje? Qua massa? En qua sides?

Bedankt voor het antwoord. Direct starten met pct (nolva) 20/20/10/10?

De dag nadat je de laatste cap hebt gepakt direct pct idd. Ik doe zelf 20 10 10, op advies van oa Cools. 3 weken zou voldoende moeten zijn maar 20 20 10 10 zie je wel het vaakst terugkomen.

Ik durf het je niet te zeggen gezien ik epi samen met trest heb gebruikt. Heb geen ervaring met epi alone. Meerdere users hier (oa Ginger en Edje) zijn er wel erg lovend over.

Dat is persoonlijk. De een zal zeggen total waste of money, de ander dat ie er zeker wel baat bij heeft gehad. Ik heb zelf van alles gebruikt. Ar1macare Pro (oa lever support), Taurine tegen backpumps, Vit C D en Multi, rode bessen poeder tegen hoge bloeddruk door de whey shakes (is nog lekker ook), Omega 3. Daarnaast heb ik ook een deel vd cycle Aromasin 12.5mg ed geslikt maar dat was ivm trest, is met epi alone overbodig.

Dat is persoonlijk. De een zal zeggen total waste of money, de ander dat ie er zeker wel baat bij heeft gehad. Ik heb zelf van alles gebruikt. Ar1macare Pro (oa lever support), Taurine tegen backpumps, Vit C D en Multi, rode bessen poeder tegen hoge bloeddruk door de whey shakes (is nog lekker ook), Omega 3. Daarnaast heb ik ook een deel vd cycle Aromasin 12.5mg ed geslikt maar dat was ivm trest, is met epi alone overbodig.

Iets met lever support lijkt me idd wel fijn. Wordt je bloeddruk zo hoog dat je er wat aan moet doen?

Iets met lever support lijkt me idd wel fijn. Wordt je bloeddruk zo hoog dat je er wat aan moet doen?

Ook dat zal bij iedereen anders zijn, ik heb daar persoonlijk wel snel last van en ooit eens gelezen dat rode bessen sap daar tegen zou helpen. Gezien het ook nog lekker is why not, geen idee of het überhaupt iets toegevoegd heeft maar kwaad kan het sowieso nooit ;)

Wanneer je jezelf prettiger voelt met een on cycle supp dan zou ik voor Ar1macare Pro van Olympus Labs gaan, meest complete on cycle product dat je zult vinden. En zorg dat je taurine achter de hand hebt ivm eventuele back pumps. Vitamines en omega 3 spreken voor zich.

Hoe zie jij het schema voor je?
Ep15stane is 15 mg en als zat schemas daarvan voorbij zien komen.
Van dragon is 10 mg per capsule. Wat raad je aan?

Doorgaans wordt begonnen op 30mg en dan opbouwend tot 50/60mg per dag. Boven de 50 zijn de sides echter te aanwezig tov het rendement. 50 is dan ook een beetje de max voor de meeste ex gebruikers.

Dat hangt af van je doelen. Net als met injects.
Epi wordt gezien als een volwaardig aas. Het is een bijzonder potent middel dat zowel voor de cut als bulk gebruikt kan worden. Ik pakte er meen ik 7kg mee en hield daar 4 van over.
Sides kunnen zijn:
Hogere bloeddruk (hawthorn berry)
Verhoogde asat en alat (tudca en mariadistel)
Backpumps (taurine en potassium)
Vocht retentie (proviron, beperkt zout inname etc)
Atrofie van de testes (HCG)
Acne (vit B5 10gr ED)

Naar mijn gebruikers ervaring is epi net zo potent als Test E gedurende het zelfde aantal weken van gebruik. Epi kan je echter minder lang door trekken ivm de lever toxiciteit.

Doorgaans wordt begonnen op 30mg en dan opbouwend tot 50/60mg per dag. Boven de 50 zijn de sides echter te aanwezig tov het rendement. 50 is dan ook een beetje de max voor de meeste ex gebruikers.

Dat hangt af van je doelen. Net als met injects.

Epi wordt gezien als een volwaardig aas. Het is een bijzonder potent middel dat zowel voor de cut als bulk gebruikt kan worden. Ik pakte er meen ik 7kg mee en hield daar 4 van over.

Sides kunnen zijn:

Hogere bloeddruk (hawthorn berry)

Verhoogde asat en alat (tudca en mariadistel)

Backpumps (taurine en potassium)

Vocht retentie (proviron, beperkt zout inname etc)

Atrofie van de testes (HCG)

Acne (vit B5 10gr ED)

Naar mijn gebruikers ervaring is epi net zo potent als Test E gedurende het zelfde aantal weken van gebruik. Epi kan je echter minder lang door trekken ivm de lever toxiciteit.

Thanks, duidelijke post en goede info!

Je pakt er meer kilo's mee dan bij winny en het geeft ook meer kracht.
Ik was alleen wel moe tijdens, kon elk moment van de dag inslaap vallen. (40mg of hoger)
Had iets last van droge gewrichten.
En mijn bloeddruk was redelijk verhoogt

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Mocht je iets nemen om je lever te beschermen neem dat dan wel ver van je inname van de epi. Bij werd mijn bloeddruk wel wat hoog, kreeg soms uit het niets bloedneuzen.

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Ook dat zal bij iedereen anders zijn, ik heb daar persoonlijk wel snel last van en ooit eens gelezen dat rode bessen sap daar tegen zou helpen. Gezien het ook nog lekker is why not, geen idee of het überhaupt iets toegevoegd heeft maar kwaad kan het sowieso nooit ;) Wanneer je jezelf prettiger voelt met een on cycle supp dan zou ik voor Ar1macare Pro van Olympus Labs gaan, meest complete on cycle product dat je zult vinden. En zorg dat je taurine achter de hand hebt ivm eventuele back pumps. Vitamines en omega 3 spreken voor zich.

rode bessen sap het moet Bieten Sap zijn

Aah oke. Puur vind ik t namelijk niet te zuipen[emoji13]

Terug
Naar boven