XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zat op voorraad in de Uk. JW supplements bv. Aardige eigenaar en snelle levering.

Helaas zit je daar helemaal fout Ginger. Ep15tane is al weken nergens meer op voorraad, JW PMS etc hebben allemaal al tijden geen stock meer. De enige bij mij bekende die nog voorraad heeft is Nellys-Fitshop in Duitsland maar die is aardig prijzig met 74,90 euro voor een potje..

Helaas zit je daar helemaal fout Ginger. Ep15tane is al weken nergens meer op voorraad, JW PMS etc hebben allemaal al tijden geen stock meer. De enige bij mij bekende die nog voorraad heeft is Nellys-Fitshop in Duitsland maar die is aardig prijzig met 74,90 euro voor een potje..

My bad, ik dacht dat hij gewoon Epistane bedoelde. Niet speciaal van OL. Zijn zat andere goede merken die nog wel verkrijgbaar zijn namelijk.

My bad, ik dacht dat hij gewoon Epistane bedoelde. Niet speciaal van OL. Zijn zat andere goede merken die nog wel verkrijgbaar zijn namelijk.

Niet bijdehand bedoelt verder maar noem eens wat dan? Want ook om IBE is vaker dan eens gevraagd hier maar ook die is nergens in stock.. RPN Havoc is wel op veel plaatsen te krijgen.

Is havoc vergelijkbaar dan? lees er niet echt veel over

Ik heb er ook veel goeds over gelezen, ook geen eigen ervaring verder.

Pro Epi van Dragon Nutrition
[Link niet meer beschikbaar]
iemand ervaring ermee?

Is prima spul Dragon. Evenals Celtic en LGI (welke ik nog heb staan :) )

Tr3st en dermatrest van Olympus uk tijdelijk verkrijgbaar bij nutri-verse.

TREST20 voor 20% korting

Dat is prijzig ja...let wel op dat Olympus labs 120 caps van 15 mg zijn.

Meeste andere merken 90caps van 10mg ;)

Ik zou in ieder geval geen brawn nemen. In het verleden bleek er gewoon dhea in de m1t en sd te zitten.

Wat houd dit dan juist in ? Ik heb dit nog al eens voorbij zien komen.. ik heb nog een paar potjes 11 oxo en 1 potje epi staan van brawn vandaar de interesse in je post..

Wat houd dit dan juist in ? Ik heb dit nog al eens voorbij zien komen.. ik heb nog een paar potjes 11 oxo en 1 potje epi staan van brawn vandaar de interesse in je post..
Houdt in dat ipv superdrol of m1t, 2 van de meest krachtige 'designer steroids' /prohormones er gewoon dhea in zat.

Dhea wat je zelfs kan kopen bij body en fit, xxl etc...

Verder heb ik het vermoeden dat hun huidige lijn minstens ondergedoseerd is.

Houdt in dat ipv superdrol of m1t, 2 van de meest krachtige 'designer steroids' /prohormones er gewoon dhea in zat.

Verder heb ik het vermoeden dat hun huidige lijn minstens ondergedoseerd is.
En wat doet dhea op zich? Ik had gehoort dat je er gyno van kon krijgen maar dit lijkt me een vreemde bewering

Laatst bewerkt:
Hoe kan dat? Ik dacht dat dit enkel op voorschrift verkrijgbaar was in NL en B. Is dit dan veranderd?

---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ----------

En wat doet dhea op zich? Ik had gehoort dat je er gyno van kon krijgen maar dit lijkt me een vreemde bewering

Bij sommigen misschien wel. Dehydroepiandrosteron (DHEA) is een steroïde hormoon dat door de bijnieren, de geslachtsklieren, vetweefsel en de huid wordt aangemaakt uit cholesterol. DHEA is een natuurlijke precursor ofwel prohormoon van androsteendion, dat verder omgezet kan worden in het androgeen testosteron en de oestrogenen oestron en oestradiol.

Terug
Naar boven