AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Oke, jongens. Zoals beloofd een update over muscle-lab.eu. Ik heb Alpha Drive besteld.

M'n pakketje is binnen. Maandagochtend besteld, zojuist binnen gekomen. Paypal is nog niet eens afgeschreven

Het is inderdaad precies dezelfde versie als op het plaatje. NIET de nieuwe formule met AMP Citrate ipv DMAA.

Er zat ook een sample bij van het product Devil's Shot. Daar zit ook DMAA in.
[Link niet meer beschikbaar]

laat even weten hoe die pwo je bevalt dan. Ben wel benieuwd

Oke, jongens. Zoals beloofd een update over muscle-lab.eu. Ik heb Alpha Drive besteld. M'n pakketje is binnen. Maandagochtend besteld, zojuist binnen gekomen. Paypal is nog niet eens afgeschreven Het is inderdaad precies dezelfde versie als op het plaatje. NIET de nieuwe formule met AMP Citrate ipv DMAA. Er zat ook een sample bij van het product Devil's Shot. Daar zit ook DMAA in. [Link niet meer beschikbaar]

best wel snel binnen

Jw heeft ep15tane weer op voorraad. Nieuw label...OlympusUk ;)

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

Binnenkort halo en tr3n ook weer voorradig. Ook bij powermyself;)

ep15tane is idd weer voorradig bij powermyself

Wat vinden jullie nu het meest potente merk voor epistane?

Ooit in het verleden wel Dragon nutrition gedaan en wel tevreden over

Halfwaarde-tijd van Epistane, iemand een idee? ga 3x15mg per dag doen, om de 8 uur 15mg dus... moet wel goed zitten...

Wat vinden jullie nu het meest potente merk voor epistane?

Ooit in het verleden wel Dragon nutrition gedaan en wel tevreden over
LGI en Celtic labs zijn het meest getest en zijn zeer puur.
"Vroeger" waren IBE en Havoc de koplopers, maar helemaal IBE heeft zijn kruit aardig verschoten met een aantal slechte batches.
Olympus heeft ook absoluut een goed product.

Ik ben me aant inlezen over dot onderwerp, maar iets met bomen en bos.

Stel ik wil een cycle 11-oxo voor cut, waar moet ik allemaal rekening mee houden, wat moet ik voor PCT hebben en hoelang is verstandig en hoeveel gaat t me kosten?

Nog alternatieven voor supps in US waar je met paypal kan betalen? toch een stuk goedkoper dan UK. Wilde bij nutriverse bestellen maar daar kan je alleen met creditcard betalen(of iemand al geprobeerd te betalen met een prepaid credit card?

Edit: Sorry, niet goed gekeken. Het is dus wel gewoon mogelijk met paypal.

Laatst bewerkt:
Nog alternatieven voor supps in US waar je met paypal kan betalen? toch een stuk goedkoper dan UK. Wilde bij nutriverse bestellen maar daar kan je alleen met creditcard betalen(of iemand al geprobeerd te betalen met een prepaid credit card?

Edit: Sorry, niet goed gekeken. Het is dus wel gewoon mogelijk met paypal.
Vergeet niet dat je achteraf nog invoertaksen moet betalen. En als het illegale supp's zoals prohormonen zijn en je zending wordt gecontroleerd, ben je het kwijt. En ik ben niet de enigste die dat al heeft voorgehad.

Vergeet niet dat je achteraf nog invoertaksen moet betalen. En als het illegale supp's zoals prohormonen zijn en je zending wordt gecontroleerd, ben je het kwijt. En ik ben niet de enigste die dat al heeft voorgehad.

Heb er ondertussen 4x besteld, 4x geen problemen en geen invoerrechten. Bij Nutriverse weten ze wat ze doen, 99% wordt wereldwijd geleverd zonder enige problemen.

Inderdaad ik heb ook al vaak bij Nutriverse besteld. Eergisteren heb ik mijn LGD nog van ze binnengekregen. Ze zetter standaard op het pakket dat er vitamine C ter waarde van USD 2.99 in zit dus kwa invoerrechten heb je ook geen enkel probleem. Ongeveer 12 dagen dan heb je het binnen.

Maar grote bestellingen kan je beter in 2 a 3 keer doen, just in case!

Alleen in december kan je beter niets bestellen vanwege de vuurwerkacties van de douane

Tijdje alleen meegelezen op het forum en niet actief gepost. Vorig jaar triumphalis gebruikt en dat was kwa resultaat geweldig, maar ik voelde me vanaf week 2/3 echt bagger.

Wil nu dus voor epi + trest gaan van olympus labs, zodat de trest de shut down en moeheid kan voorkomen (en extra gains natuurlijk)

Ik ben zelf van mening dat de kuur al belastend genoeg is voor de lever en het gebruik van andere supplementen tijdens je kuur dus zoveel mogelijk beperkt moet blijven,. Tijdens de kuur wil ik alleen glucosamine en indien nodig taurine en visolie gebruiken en misschien detox one van xxl mee laten lopen als lever ondersteuning.

Ten tweede zie ik ook altijd een waslijst aan pct producten langs komen, zoals bovenstaand staat, geloof wil ik het aantal orals zoveel mogelijk beperken dus. wil zelf gewoon gaan voor nolva 20/20/10/10, detox one en sup3r pct van olympus, maar ik heb nog niet zo veel over sup3r pct gevonden, dus misschien dat een van jullie me hierover meer kan vertellen. Zou dit voldoende zijn als ai en testbooster? Edje007 of badfella misschien?

Als je nolva neemt heb je in principe geen OTC pct product meer nodig. Kan natuurlijk wel, maar hoeft niet.
Ik zou dan xtreme test van XXL aanraden.
Qua lever support raad ik die van Ritch Piana aan.

Tr3st aromatiseert enorm, ik zou toch echt zorgen dat je iets als Aromasin achter de hand hebt.

Bedankt voor je reactie Gingerbreadman. Dat is wat ik na de triumphalis kuur heb gedaan, nolva, xtreme test en detox one.

Het principe van sup3r pct is echter dat er niks meer nodig is naast je nolva, dus eigenlijk is zelfs detox one dan overbodig. Maar nog niet veel reviews van gezien. De ingrediënten lijst ziet er wel goed uit, dus ik denk erover om het gewoon eens te proberen met nolva en sup3r pct samen.

//edit

Was al aan het typen voor je had gereageerd badfella. Is Ar1micare (Die heb jij mee laten lopen toch?) vergelijkbaar of echt aromasin. Dan moet ik denk ik een zoektocht gaan beginnen ;)

Laatst bewerkt:
Was al aan het typen voor je had gereageerd badfella. Is Ar1micare (Die heb jij mee laten lopen toch?) vergelijkbaar of echt aromasin. Dan moet ik denk ik een zoektocht gaan beginnen ;)

Ik heb Ar1macare idd laten meelopen, zit arimistane en dhaa in en dat zou idd aromatisering moeten tegen gaan. Helaas was dit bij mij persoonlijk niet voldoende. Ik meen dat edje ook een AI heeft laten meelopen, dacht Arimidex. Misschien bij jou overbodig, misschien ook niet. Zou in ieder geval zorgen dat je het achter de hand hebt.

Terug
Naar boven