MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ph's zijn zeker alleen via buitenland te halen?

iemand een idee/mening over Monster mass van iron labs?
Ik krijg het aangeboden in de winkel, de samenstelling was als volgt, de hoeveelheden worden echter niet vermeld.
  • Dymethazine
  • Halodrol 50
  • SD
  • Max LMG
  • ATD
  • Liver Support Complex

Als ik even in mag haken en gebruik maken van je kennis, kan je er een boete of straf voor krijgen als je Sarms vanuit eu besteld?
Binnen de EU is de kans op controle echt wel minimaal. Het risico is nagenoeg nihil. Ik heb dus wel over de Europese Unie en niet Europa.
Ik ken zelf iemand waarvan een pakketje onderschept is van een Europees land (niet EU) en politie heeft dan een bezoekje gebracht, verhoor gehad etc, uiteindelijk minnelijke schikking gekregen ("kleine" boete betalen). Dit gaat wel over België, ik weet niet hoe streng ze in Nederland dit aanpakken.

Na vier jaar niks te hebben gepakt en hier ook zo goed als niks meer aan te hebben overgehouden besloten om binnenkort weer een cycle te pakken.
Mijn gedachtes liggen bij Test only. Wat zijn jullie meningen / adviezen hierop?

Doel van de cycle is massa bouwen met hetzelfde vet% wat nu rond de 11 ligt.
1.77m 79kg

Na vier jaar niks te hebben gepakt en hier ook zo goed als niks meer aan te hebben overgehouden besloten om binnenkort weer een cycle te pakken.
Mijn gedachtes liggen bij Test only. Wat zijn jullie meningen / adviezen hierop?

Doel van de cycle is massa bouwen met hetzelfde vet% wat nu rond de 11 ligt.
1.77m 79kg
Verkeerde sectie, je moet op AAS zijn!

Inmiddels een aantal dagen bezig met epi en trest, over een paar dagen gaat de dosering omhoog voor de overige 5 weken.

Week 4 van Ep15tane Olympus labs.
4 kg erbij, vetpercentage hetzelfde (bulk).
week 1 op 30mg
week 2-3-4 op 45 mg, laatste dagen enorm last van lethargie, nu ge-upt naar 60 mg, lethargie iets beter.
Enorme krachtgains...

Week 4 van Ep15tane Olympus labs.
4 kg erbij, vetpercentage hetzelfde (bulk).
week 1 op 30mg
week 2-3-4 op 45 mg, laatste dagen enorm last van lethargie, nu ge-upt naar 60 mg, lethargie iets beter.
Enorme krachtgains...
In hoeverre belemmer die lethargie je je in het dagelijks leven?

In hoeverre belemmer die lethargie je je in het dagelijks leven?
Soms leek het alsof m'n armen en schouders te zwaar waren om dragen.
Was soms ook moe, opvliegend...
Het uitte zich niet in héél veel slapen, maar eerder in lui zijn, hetgeen normaal nooit in m'n aard lag.
Het kan misschien ook wel liggen aan de verminderde werking van de lever door de Epistane.
Echter sinds ik weer een beetje meer neem, (60mg) is de lethargie verminderd, hetgeen ook toeval kan zijn...
Nog even melden: Backpumps zo erg dat ik maandag moest stoppen met benen trainen...
Af en toe een lichte steek in de gewrichten, maar dat is best te doen...
Volgens mijn ervaring is dit spul potenter dan Winstrol of Anavar.
Afwachten natuurlijk hoeveel er blijft plakken, heb een degelijke nakuur met clomid klaarliggen voor een tiental dagen aan 50mg

Laatst bewerkt:
Het uitte zich niet in héél veel slapen, maar eerder in lui zijn, hetgeen normaal nooit in m'n aard lag.
Het kan misschien ook wel liggen aan de verminderde werking van de lever door de Epistane.
Echter sinds ik weer een beetje meer neem, (60mg) is de lethargie verminderd, hetgeen ook toeval kan zijn...
Nog even melden: Backpumps zo erg dat ik maandag moest stoppen met benen trainen...
Af en toe een lichte steek in de gewrichten, maar dat is best te doen...
Volgens mijn ervaring is dit spul potenter dan Winstrol of Anavar.
Afwachten natuurlijk hoeveel er blijft plakken, heb een degelijke nakuur met clomid klaarliggen voor een tiental dagen aan 50mg
Ben wel benieuwd naar je eindresultaat. Wil zelf misschien ook een x een PH proberen en dan het liefst epi.

Best heftig, ondanks dat het wel te verwachten was. Was je dusdanig lui dat je op je werk o.i.d niet meer fatsoenlijk kon functioneren, of je dagelijkse werkzaamheden echt belemmerd werden?
Heb je hiervoor taurine gepakt? Nu ben ik een leek op het gebied van stimulerende middelen, maar geloof dat dat verlichting kon bieden (correct me if I'm wrong!!)

Best heftig, ondanks dat het wel te verwachten was. Was je dusdanig lui dat je op je werk o.i.d niet meer fatsoenlijk kon functioneren, of je dagelijkse werkzaamheden echt belemmerd werden?
Heb je hiervoor taurine gepakt? Nu ben ik een leek op het gebied van stimulerende middelen, maar geloof dat dat verlichting kon bieden (correct me if I'm wrong!!)
Tja, gelukkig heb ik een job waar ik vooral zittend werk moet doen en me fysiek niet echt moet inspannen. Ik denk wel dat een fysieke job moeilijker wordt.
Taurine heb ik eerder al eens gebruikt tegen de backpumps bij winstrol, had toen resultaat.
Heb het nu echter nagelaten, en vind dat het niet meer de moeite om er nog mee te beginnen, nu mijn cycle bijna ten einde is.
Sinds ik 60mg neem zijn de backpumps wel nóg erger geworden, m'n bed opmaken is al genoeg om alles rond m'n onderrug dicht te nijpen :-/
Krachtgains zijn nog wel enorm, incline bench van 100 naar 125 kg, Front Squatt van 100 naar 140kg, Side raises gaan vanzelf met halters van 20 kg :-o

Laatst bewerkt:
Ik had vorig jaar met Triumphalis ook echt super last van lethargie en backpumps. Precies zoals Bronx Warrior zei had ik het ook. Ik kwam sommige dagen echt nauwelijks van de bank af en had nergens zin in. Wel ziekelijke krachtgrains en ook uiteindelijk 5,5 kg aan overgehouden (na de nakuur dus)

Nu de eerste week epi + trest erop zitten, vanaf morgen gaat de dosis omhoog voor de overige 5 weken. De training vandaag was de eerste waar ik echt verschil merkte. Alles ging super makkelijk en heb dus ook een stuk zwaarder dan vorige week getrained. Wel al wat last gehad van backpump, nog niet heel hinderlijk maar het was er wel. Verder voel ik me nog prima, maar de lethargie en shut down begonnen met triumphalis pas eind week 2.

Ben benieuwd hoe de komende weken eruit gaan zien. Zal af en toe wel een update posten.

Denkelijk gaat het beter in samenwerking met Sarms, ik lees veel over energietoename in 'het grote sarms-topic'.
Persoonlijk ben ik niet zo voor combinatie van orals, vooral omdat prohormonen en sarms nog niet echt onderzocht zijn.

Denkelijk gaat het beter in samenwerking met Sarms, ik lees veel over energietoename in 'het grote sarms-topic'.
Persoonlijk ben ik niet zo voor combinatie van orals, vooral omdat prohormonen en sarms nog niet echt onderzocht zijn.
Cardarine schijnt wat lethargy tegen te gaan inderdaad. Ik heb er meerdere topics over gelezen. Kan ze niet zo 1,2,3 tevoorschijn halen maar als je op cardarine Googled zal je het vast tegenkomen.

Kun je denk ik best samen nemen. Ga denkik ook cutten op anavar, S4, LGD en GW501516. Later dan nog een keer bulk kuur

Epi kuurtje vroegtijdig afgebroken; lethargie was té erg, backpumps ook... en ook mijn gewrichten begonnen stroever te worden.
Alhoewel ik slechts 4 weken heb gebruikt (30-45-45-60) ben ik toch 5kg bijgekomen en mooi op hetzelfde vetpercentage gebleven (bulk).
Ik ga toch een nakuurtje van een weekje clomid op 50mg/d doen, ivm mijn leeftijd....
pro: krachttoename-massatoename-feel good
contra: backpumps-pijnlijke gewrichten-enorme lethargie

Is volgens mijn bevinding potenter dan Winstrol of Anavar, maar heeft meer bijwerkingen, zelfs meer dan Winstrol.
Ik laat in principe binnen enkele weken bloed afnemen en zal dan mijn bevindingen opnieuw laten weten.

Epi kuurtje vroegtijdig afgebroken; lethargie was té erg, backpumps ook... en ook mijn gewrichten begonnen stroever te worden.
Alhoewel ik slechts 4 weken heb gebruikt (30-45-45-60) ben ik toch 5kg bijgekomen en mooi op hetzelfde vetpercentage gebleven (bulk).
Ik ga toch een nakuurtje van een weekje clomid op 50mg/d doen, ivm mijn leeftijd....
pro: krachttoename-massatoename-feel good
contra: backpumps-pijnlijke gewrichten-enorme lethargie

Is volgens mijn bevinding potenter dan Winstrol of Anavar, maar heeft meer bijwerkingen, zelfs meer dan Winstrol.
Ik laat in principe binnen enkele weken bloed afnemen en zal dan mijn bevindingen opnieuw laten weten.
Ben heel benieuwd! Lethargie zie ik echt bijna overal tegen komen en veel mensen kappen vroegtijdig om die reden. Zonde, maar toch best nette gains. Ben benieuwd wat je hiervan aan VVM overhoudt

Terug
Naar boven