- Waardering
- 49
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja of via forumleden hier die hebben ze soms ook wel eens.
Binnen de EU is de kans op controle echt wel minimaal. Het risico is nagenoeg nihil. Ik heb dus wel over de Europese Unie en niet Europa.Als ik even in mag haken en gebruik maken van je kennis, kan je er een boete of straf voor krijgen als je Sarms vanuit eu besteld?
Verkeerde sectie, je moet op AAS zijn!Na vier jaar niks te hebben gepakt en hier ook zo goed als niks meer aan te hebben overgehouden besloten om binnenkort weer een cycle te pakken.
Mijn gedachtes liggen bij Test only. Wat zijn jullie meningen / adviezen hierop?
Doel van de cycle is massa bouwen met hetzelfde vet% wat nu rond de 11 ligt.
1.77m 79kg
In hoeverre belemmer die lethargie je je in het dagelijks leven?Week 4 van Ep15tane Olympus labs.
4 kg erbij, vetpercentage hetzelfde (bulk).
week 1 op 30mg
week 2-3-4 op 45 mg, laatste dagen enorm last van lethargie, nu ge-upt naar 60 mg, lethargie iets beter.
Enorme krachtgains...
Soms leek het alsof m'n armen en schouders te zwaar waren om dragen.In hoeverre belemmer die lethargie je je in het dagelijks leven?
Ben wel benieuwd naar je eindresultaat. Wil zelf misschien ook een x een PH proberen en dan het liefst epi.Soms leek het alsof m'n armen en schouders te zwaar waren om dragen.
Was soms ook moe, opvliegend...
Het uitte zich niet in héél veel slapen, maar eerder in lui zijn, hetgeen normaal nooit in m'n aard lag.
Het kan misschien ook wel liggen aan de verminderde werking van de lever door de Epistane.
Echter sinds ik weer een beetje meer neem, (60mg) is de lethargie verminderd, hetgeen ook toeval kan zijn...
Nog even melden: Backpumps zo erg dat ik maandag moest stoppen met benen trainen...
Af en toe een lichte steek in de gewrichten, maar dat is best te doen...
Volgens mijn ervaring is dit spul potenter dan Winstrol of Anavar.
Afwachten natuurlijk hoeveel er blijft plakken, heb een degelijke nakuur met clomid klaarliggen voor een tiental dagen aan 50mg
Ben wel benieuwd naar je eindresultaat. Wil zelf misschien ook een x een PH proberen en dan het liefst epi.
Best heftig, ondanks dat het wel te verwachten was. Was je dusdanig lui dat je op je werk o.i.d niet meer fatsoenlijk kon functioneren, of je dagelijkse werkzaamheden echt belemmerd werden?Soms leek het alsof m'n armen en schouders te zwaar waren om dragen.
Was soms ook moe, opvliegend...
Het uitte zich niet in héél veel slapen, maar eerder in lui zijn, hetgeen normaal nooit in m'n aard lag.
Heb je hiervoor taurine gepakt? Nu ben ik een leek op het gebied van stimulerende middelen, maar geloof dat dat verlichting kon bieden (correct me if I'm wrong!!)Nog even melden: Backpumps zo erg dat ik maandag moest stoppen met benen trainen...
Tja, gelukkig heb ik een job waar ik vooral zittend werk moet doen en me fysiek niet echt moet inspannen. Ik denk wel dat een fysieke job moeilijker wordt.Best heftig, ondanks dat het wel te verwachten was. Was je dusdanig lui dat je op je werk o.i.d niet meer fatsoenlijk kon functioneren, of je dagelijkse werkzaamheden echt belemmerd werden?
Heb je hiervoor taurine gepakt? Nu ben ik een leek op het gebied van stimulerende middelen, maar geloof dat dat verlichting kon bieden (correct me if I'm wrong!!)
Cardarine schijnt wat lethargy tegen te gaan inderdaad. Ik heb er meerdere topics over gelezen. Kan ze niet zo 1,2,3 tevoorschijn halen maar als je op cardarine Googled zal je het vast tegenkomen.Denkelijk gaat het beter in samenwerking met Sarms, ik lees veel over energietoename in 'het grote sarms-topic'.
Persoonlijk ben ik niet zo voor combinatie van orals, vooral omdat prohormonen en sarms nog niet echt onderzocht zijn.
Denkelijk gaat het beter in samenwerking met Sarms, ik lees veel over energietoename in 'het grote sarms-topic'.
Persoonlijk ben ik niet zo voor combinatie van orals, vooral omdat prohormonen en sarms nog niet echt onderzocht zijn.
Ben heel benieuwd! Lethargie zie ik echt bijna overal tegen komen en veel mensen kappen vroegtijdig om die reden. Zonde, maar toch best nette gains. Ben benieuwd wat je hiervan aan VVM overhoudtEpi kuurtje vroegtijdig afgebroken; lethargie was té erg, backpumps ook... en ook mijn gewrichten begonnen stroever te worden.
Alhoewel ik slechts 4 weken heb gebruikt (30-45-45-60) ben ik toch 5kg bijgekomen en mooi op hetzelfde vetpercentage gebleven (bulk).
Ik ga toch een nakuurtje van een weekje clomid op 50mg/d doen, ivm mijn leeftijd....
pro: krachttoename-massatoename-feel good
contra: backpumps-pijnlijke gewrichten-enorme lethargie
Is volgens mijn bevinding potenter dan Winstrol of Anavar, maar heeft meer bijwerkingen, zelfs meer dan Winstrol.
Ik laat in principe binnen enkele weken bloed afnemen en zal dan mijn bevindingen opnieuw laten weten.