MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Even een update, inmiddels 2 weken bezig met epi + trest.

+3,5 kg - vetpercentage is vrijwel gelijk gebleven.

Vooralsnog voel ik me echt prima. Geen lethargie. Geen shutdown, libido is zeker nog niet minder, heb het idee dat mijn libido zelfs is toegenomen. Krachttoename is ook behoorlijk. Elke training lijkt wel makkelijker te gaan. So far so good...

Het enige wat wel erg begint te storen is de backpump. Deadliften heb ik voortijdig moeten stoppen, frustrerend gezien de krachttoename. Heb zelfs even 5 minuten pauze moeten pakken voordat ik weer normaal kon lopen. Ook door de dag heen als ik te lang sta of juist te lang zit voel ik een lichte backpump, maar die is verder niet storend. Die in de gym is echter soms behoorlijk heftig.

Ik zie de komende weken al met al dus met vertrouwen tegemoet, Wel hoop ik dat die backpumps in ieder geval niet erger worden tijdens het trainen.

Ben heel benieuwd! Lethargie zie ik echt bijna overal tegen komen en veel mensen kappen vroegtijdig om die reden. Zonde, maar toch best nette gains. Ben benieuwd wat je hiervan aan VVM overhoudt
Ik heb een tijdje geleden (ik denk ongeveer 2 jaar geleden) epistane 45mg per dag genomen in combi met 125mg test enanthaat per week. Was niet die van Olympus maar van IBE. Lethargie ken de ik ook niet. Dat was gewoon 6 weken knallen en mij zeer goed voelen. Kameraad heeft dat toen ook geprobeerd en had dezelfde ervaring. Hij heeft het achteraf terug besteld en een tweede kuurtje gedaan.

@DNNS
Lethargie kwam bij mij ongeveer op week 3, en werd zeer snel alleen maar erger, spijtig.
Hopelijk blijf jij ervan gespaard, ik heb echt wel nette gains gemaakt, ben nu met clomid bezig ze proberen vast te houden.
Sex-drive is wel enkele dagen minder geweest, maar nu terug in orde, binnen de week dus, en met behulp van de clomid

Ik ben op zoek een ph wat goed werkt en het mag best zwaar zijn. Helaas weet ik zelf niet welke ph's echt zwaar zijn en welke mild dus misschien zou je mij er mee kunnen helpen:) Mijn oog was gevallen op Epi omdat ik daar veel goede verhalen over lees, maar weet niet of deze heel zwaar. Wat zijn nou precies de zwaarste ph's en welke stack cycle's zijn echt de moeite waard om het te proberen? Welke ph's zou je mij kunnen aanraden om te gaan kuren? Liefst een stack cycle

Waarom zou je bij je 1e PH kuur(is je 1e adhv je post zo te zien) gelijk gaan stacken en shit.
Ga eerst is kijken hoe je reageer op bijvoorbeeld alleen epi.

Ik ben op zoek een ph wat goed werkt en het mag best zwaar zijn. Helaas weet ik zelf niet welke ph's echt zwaar zijn en welke mild dus misschien zou je mij er mee kunnen helpen:) Mijn oog was gevallen op Epi omdat ik daar veel goede verhalen over lees, maar weet niet of deze heel zwaar. Wat zijn nou precies de zwaarste ph's en welke stack cycle's zijn echt de moeite waard om het te proberen? Welke ph's zou je mij kunnen aanraden om te gaan kuren? Liefst een stack cycle
Jezus christus kerel, laat je je voer ook voor kauwen?
Doe zelf eens even wat moeite om wat info te vergaten.

Zit nu op dag 10 van mijn PH cycle bestaande uit Tt3st (4 tabs per day) en Pro-SD (3 tabs per dag). Kracht is nu omhoog, libido was al vanaf dag 1 hoger, erg veel honger. Veel energie, 0 lethargie. 3 kilo gewicht erbij al.

Mijn reactie was misschien te enthousiast om iets gelijk te gaan stacken. Aangezien ik al een heel aantal pagina's had doorzocht en het niet zo 1,2,3 kon vinden dacht ik het vraag het maar even op het forum. Is er egens een duidelijk schema of verslag over de verschillende ph's?

Mijn reactie was misschien te enthousiast om iets gelijk te gaan stacken. Aangezien ik al een heel aantal pagina's had doorzocht en het niet zo 1,2,3 kon vinden dacht ik het vraag het maar even op het forum. Is er egens een duidelijk schema of verslag over de verschillende ph's?

1ste pagina

Het mag best zwaar zijn, maar je niet welke ph's zwaar zijn? Je weet dus ook niet wat deze zware ph's met je lichaam (kunnen) doen. Epi wordt over het algemeen als mild gezien, maar er zijn mensen (zie enkele posts terug) waar het lichaam zodanig reageert dat het onmogelijk is om de kuur af te maken, dus wat is nou mild en wat is nou zwaar? Verdiep je eerst in de materie en ga dan pas eens nadenken over wat je nou echt wilt.

Mijn advies is om er voorlopig vanaf te blijven, er veel over te lezen er dan nog langer over na te denken en om dan uiteindelijk met een milde ph te beginnen om te zien hoe je lichaam reageert.

@Bronx Warrior

Lethargie is echt klote ja, heb er vorig jaar met triumphalis ook echt enorme last van gehad. Toen had ik ook echt een mega shutdown. Dat is de voornaamste reden dat ik nu tr3st bij de epi heb gepakt, omdat dit de shutdown en lethargie zou tegengaan. Vooralsnog voel ik me nog altijd prima. Libido is sky high en lethargie ook totaal geen last van. Backpumps wel steeds heftiger, ook aanwezig als ik niet train.

Ik heb nog wat 11 oxo staan die ik zou willen opwerken van brawn. Ik heb 1 keer 8 weken op 400 mg gestaan maar niets van gemerkt. Nu wil ik de overschot wel opwerken, ik heb nog genoeg voor 6 weken op 800 mg te staan. Wat wel vrij kort is. Maar als ik op 600 mg zou staan heb ik genoeg voor iets langer als 8 weken. Wat zou het beste zijn? Het is voor in de cut. Op Welke dosis triumphamis zat je DNNS dat je lethargie kreeg? Ik zou over een paar maand 6 weken op 60 mg zitten,hopelijk zonder lethargie. Van epi op 40 mg had ik in ieder geval nergens last van.

Goedenavond gasten,

Ben hier nieuw op t forum, en had een enkele vraag over ph's.

Ik ben van plan om ep15stane te gaan bestellen. Weet niet of jullie site's hier mogen doorgeven?

Ik zocht namelijk een site waar paypal of ideal mee kan worden betaald.

De kuur zal rond de 4 tot 6 weken duren.
eerste 2 dagen 15mg en dan alsvolgd.

30-30-45-45(45)(45)
Even bekijken hoe de sides zich bevallen.

Pct ben ik nog niet echt aan uit maar ik denk dat het nolva op max 10mg of clomid 25mg? Gedurende 3 weken.

Groet RadicalR.

Goedenavond gasten,

Ik ben van plan om ep15stane te gaan bestellen. Weet niet of jullie site's hier mogen doorgeven?

30-30-45-45(45)(45)

Pct ben ik nog niet echt aan uit maar ik denk dat het nolva op max 10mg of clomid 25mg? Gedurende 3 weken.

Groet RadicalR.
Sites die epistane verkopen mag je doorgeven vermits het geen illegale anabole sites zijn maar Engelse en Amerikaanse sites die supp's verkopen en prohormonen omdat het daar niet verboden is. Genoeg Engelse sites te vinden als je" epistane UK" ingeeft waar je met PayPal of visa kan betalen. Ik denk dat deze websites in deze topic ook regelmatig aan bod gekomen zijn.

Zit nu op dag 10 van mijn PH cycle bestaande uit Tt3st (4 tabs per day) en Pro-SD (3 tabs per dag). Kracht is nu omhoog, libido was al vanaf dag 1 hoger, erg veel honger. Veel energie, 0 lethargie. 3 kilo gewicht erbij al.

5 kilo erbij tot nu toe, kracht en energie erg hoog nu. Libido super

Ik zie zelden de PH Halodrol voorbij komen.. dit is mij en heel wat bekende erg goed bevallen.
Geen vervelende bijwerkingen. Alleen wel wat lethargie, maar dat is het wel eigenlijk.

Prima middel om mee te cutten, droge massa pakken maar je kan er ook op bulken.
Gemiddeld zo'n 3 tot 5 kg. droge spiermassa erbij (na de nakuur) en vet percentage blijft gelijk of zakt iets. Ligt helemaal aan je voeding natuurlijk.
Kracht toename is vooral een groot voordeel die ook redelijk blijft hangen, nadat je klaar bent.

Ik kan het niet vergelijken met EPI want die heb ik nooit geprobeerd, maar ik verwacht dat de resultaten min of meer hetzelfde zijn alleen is Halodrol wat milder.

Dag 10 van 30 mg Ep1stane van OL gestackt met Pro-Tren van 100mg Dragon Nutrition.

Duidelijk voller na 10 dagen, zin om te trainen, gewicht toename (niet het doel)
Voornamelijk aan het recompen.

Ben benieuwd wat volgende week gaat brengen..
Wil om de 2 weken dosis verhogen, maar bekijk het op het moment zelf.
Wil ook vanaf 3e week GW erbij gaan stacken.

Ik heb nog wat 11 oxo staan die ik zou willen opwerken van brawn. Ik heb 1 keer 8 weken op 400 mg gestaan maar niets van gemerkt. Nu wil ik de overschot wel opwerken, ik heb nog genoeg voor 6 weken op 800 mg te staan. Wat wel vrij kort is. Maar als ik op 600 mg zou staan heb ik genoeg voor iets langer als 8 weken. Wat zou het beste zijn? Het is voor in de cut. Op Welke dosis triumphamis zat je DNNS dat je lethargie kreeg? Ik zou over een paar maand 6 weken op 60 mg zitten,hopelijk zonder lethargie. Van epi op 40 mg had ik in ieder geval nergens last van.

Hey Jorne,

ik heb ook 6 weken op 60mg per dag gezeten. Lethargie, backpumps en droge gewrichten waren afschuwelijk. Kon me trainingen soms niet afmaken. Heb je tr1umph van olympus of nog triumphalis van iron legion?

Goedenavond gasten,

30-30-45-45(45)(45)

Groet RadicalR.

Persoonlijk ga ik voor 4 weken nolva 20-20-10-10, heb wel nog tr3st naast de ep15 lopen.

Heb er nu 4 weken opzitten, ik begin wat last te krijgen van gevoelige tepels. Backpumps zijn wel regelmatig niet te harden (tijdens trainingen). Buiten trainingen om merk ik het af en toe wel, maar niet hinderlijk.

Tot nu toe +6kg met vrijwel het zelfde vetpercentage. Kracht is ook behoorlijk toegenomen. Deze combinatie bevalt me tot nu toe prima.

Terug
Naar boven