AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hey Jorne,

ik heb ook 6 weken op 60mg per dag gezeten. Lethargie, backpumps en droge gewrichten waren afschuwelijk. Kon me trainingen soms niet afmaken. Heb je tr1umph van olympus of nog triumphalis van iron legion?
Nog de oude van iron Legion.zijn die niet meer te krijgen tegenwoordig? Epistane lijkt ook op veel plaatsen uitverkocht te zijn. Raad je me aan om toch eerst op 45mg te gaan?

Nog de oude van iron Legion.zijn die niet meer te krijgen tegenwoordig? Epistane lijkt ook op veel plaatsen uitverkocht te zijn. Raad je me aan om toch eerst op 45mg te gaan?
Is te zien, als je caps hebt van 15mg zou je de eerste week op 30 mg kunnen zitten en voor de volgende 5 weken op 45mg of hoger i.v.m bloeddruk.

Nee iron legion is zo ver ik weet gestopt met de productie van triumphalis. Over olympus tr1umph had ik nog te weinig gezien, daarom nu voor epi + trest gegaan.

Zelf heb ik de eerste week 45mg en vanaf week 2 60 mg gedaan. De eerste sides kwamen vanaf eind week 2 / begin week 3, geen idee of dat anders is als je op 60mg begint. Uiteindelijk moet je doen waar je jezelf het best bij voelt.

Nee iron legion is zo ver ik weet gestopt met de productie van triumphalis. Over olympus tr1umph had ik nog te weinig gezien, daarom nu voor epi + trest gegaan.

Zelf heb ik de eerste week 45mg en vanaf week 2 60 mg gedaan. De eerste sides kwamen vanaf eind week 2 / begin week 3, geen idee of dat anders is als je op 60mg begint. Uiteindelijk moet je doen waar je jezelf het best bij voelt.

En hoe bevalt dat je?
Had je verder nog on supps? Bij epi had ik bv glucosamine en taurine. Ik veronderstel dat dit bij triumphalis ook wel nodig zal zijn.

En hoe bevalt dat je?
Had je verder nog on supps? Bij epi had ik bv glucosamine en taurine. Ik veronderstel dat dit bij triumphalis ook wel nodig zal zijn.

Epi + trest bevalt tot nu toe erg goed, beter dan triumphalis. Minder last van sides. Bij triumphalis had ik toch wel last van shut down / lethargie, me vriendin was niet zo blij met me die periode. Nu voel ik me echt prima, libido is zelfs omhoog gegaan. Kracht/massagains waren met triumphalis wel super, nu ook trouwens.

Glucosamine gebruik ik standaard, taurine weet ik niet of het veel verschil maakt. Bij triumphalis niet gebruikt, nu wel, nog steeds giga backpump, dus ik weet niet of het echt iets toevoegt. Wellicht kan ik de dosis nog iets verhogen om te proberen of dat werkt. Zit nu op 1,5 gram/dag.

Als je last krijgt van je gewrichten kunnen visolie caps misschien nog worden toegevoegd, zelf heb ik dit niet gedaan tijdens de triumphalis kuur, had wel wat last sommige trainingen, maar ik denk niet dat het me trainingen beinvloed heeft.

Tja, steroids he, waarschijnlijk niet veel lol

Drie weken na epi-kuurtje, drie kilo verloren, nog vijf die blijven plakken zijn...afwachten...
Voel me nu wel 100% hersteld, kracht is ook goed gebleven, misschien 10% er terug af.
Lethargie is ook volledig weg, heeft toch nog tot vorige week af en toe de kop opgestoken.

30mg pro-sd, 100mg tr3st

Heb er nu bijna 4 weken opzitten met Pro-SD/Tr3st, van 88KG naar 95KG, iets meer vetpercentage. Sta echt versteld over hoe potent pro-hormonen kunnen zijn. Dat dit uberhaubt legaal is!!!!!
Wel nog een paar weken wachten om het definitieve resultaat te weten. Veel kans dat de helft er weer af vliegt.

Mocht je net zoveel 'mazzel' hebben als dat ik heb gehad dan vliegt er nog wel meer dan de helft af.

Had het eigenlijk nog langer moeten doortrekken, 4 weken lijkt wat tekort. Ik zeg dit omdat kracht nu ineens zo omhoog schiet en sides eigenlijk best wel minimaal zijn. Beste cycle die ik ooit gedaan heb tot nu toe. En ik heb injects gedaan (test-e, sustanon etc) dus dat zegt wat.

Ik ben nu 15 dagen bezig met een IBE epi kuurtje en het valt me tegen moet ik zeggen. Minimale tot geen kracht gains, geen fysieke veranderingen waarneembaar, ik merk er gewoon niet zo veel van. Heb m'n cals flink omhoog gegooid namelijknaar 3200 terwijl ik normaal op 3000 al snel vet aanzet. Weeg nu 80 kg op 1,83 met een VP van 12/13 dus ik eet zeker voldoende. Heb m'n bloeddruk gemeten en die is wel hoger dan normaal dus er gebeurt wel iets. Verder geen sides l.Trouwens 1e 3 dagen nam ik 20 mg en de overige 12 dagen zit ik op 30 tot nu toe. Zijn er meer mensen die er weinig van merkten? Lees wel iets vaker Amerikaanse boards dat er non responders zijn. Heb dit potje trouwens eind 2014 besteld toen ik hoorde dat prohormonen geband zouden worden, misschien dat de houdbaarheidsdatum overschreden is, als dat uberhaupt mogelijk is. Blijf gewoon doorgaan tot t potje leegis maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.

Bij mij merkte ik ook pas iets van kracht na twee weken, maar ik denk wel dat je 45 tot 60mg mag nemen.
Derde week was bij mij een enorme boost, de pomp kwam wel al vanaf de eerste week.

Bij mij merkte ik ook pas iets van kracht na twee weken, maar ik denk wel dat je 45 tot 60mg mag nemen.
Derde week was bij mij een enorme boost, de pomp kwam wel al vanaf de eerste week.

Oke, ik ga over een paar dagen over op 40 mg kijken wat er dan gebeurt.

Ik ben nu 15 dagen bezig met een IBE epi kuurtje en het valt me tegen moet ik zeggen. Minimale tot geen kracht gains, geen fysieke veranderingen waarneembaar, ik merk er gewoon niet zo veel van. Heb m'n cals flink omhoog gegooid namelijknaar 3200 terwijl ik normaal op 3000 al snel vet aanzet. Weeg nu 80 kg op 1,83 met een VP van 12/13 dus ik eet zeker voldoende. Heb m'n bloeddruk gemeten en die is wel hoger dan normaal dus er gebeurt wel iets. Verder geen sides l.Trouwens 1e 3 dagen nam ik 20 mg en de overige 12 dagen zit ik op 30 tot nu toe. Zijn er meer mensen die er weinig van merkten? Lees wel iets vaker Amerikaanse boards dat er non responders zijn. Heb dit potje trouwens eind 2014 besteld toen ik hoorde dat prohormonen geband zouden worden, misschien dat de houdbaarheidsdatum overschreden is, als dat uberhaupt mogelijk is. Blijf gewoon doorgaan tot t potje leegis maar tot nu toe ben ik niet onder de indruk.
Wat wil je? 20 mg per dag. Natuurlijk ga je niets merken. 45 mg moet je minstens nemen. Je moet het niet verder zoeken. Als je het gebruikt, doe het dan zoals het moet. Het is gewoon om te lachen wat jij doet. Als je met die dosis blijft sukkelen, neem dan gewoon niets. Dat bespaart je geld.

Met alle respect, maar daarnaast vind ik 3000 - 3200 kcal nog niet eens zo bijzonder veel voor iemand met jouw lengte en gewicht.

Wat wil je? 20 mg per dag. Natuurlijk ga je niets merken. 45 mg moet je minstens nemen. Je moet het niet verder zoeken. Als je het gebruikt, doe het dan zoals het moet. Het is gewoon om te lachen wat jij doet. Als je met die dosis blijft sukkelen, neem dan gewoon niets. Dat bespaart je geld.
Ik zie genoeg posts van mensen die het 20/30/30/40 pakken en flinke gains maken, vooral op US boards. Beetje raar om het als lachwekkend af te doen. 20 mg was alleen de 1e 3 dagen dus zoveel zou me dat toch niet tegen moeten houden lijkt me.

Terug
Naar boven