AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Gaat lekker dus, keep it up. Hoop dat je ons een beetje up to date houdt, is leuk om te volgen :)

btw. Ik wil jouw stats :(

Ik zit nu op dag 15 van een finavol / epistane cycle. Zit op 30 mg epi en 100 mg finavol.
Ben tot nu toe 1,5 kg aangekomen en ben zichtbaar een stuk droger geworden.
Heb nog geen sides ervaren. Dus ik kijk uit naar de 3 weken die ik nog te gaan heb!

:thumbs: ik was erg tevreden over die combi. Als je veel droger bent zou je ook meer kunnen eten.....

@ patmuscle. ik zou voor de M-Drol gaan, zijn ook test reseltaten van.

• Topic Starter Topic Starter
hoe gaat t eik precies met bestellen bij dit vanuit engeland?heb er nog helemaal geen ervaring mee dus..

Nog geen ervaring met m-drol, ben wel vast aan het chekken wat de betere superdrol clonen waren en dat is onderandere m-drol.
bestellen vanuit engeland werkt prima ( havoc en eca besteld) duurt maximaal 5 dagen voor je het hebt.

Half, een ruime week na 3 weken epi. Omdat gains stilstonden met epi en omdat ik wilde weten hoe ik erop zou reageren. Mijn ervaring is dat het sterker is dan 40mg epi, lees dat je er meer bij moet eten vooral koolhydraten. M-drol hoort bij een bulk eetregime, epi kan ook met cutten.

Ik zou m-drol max drie weken nemen en ik denk het op 30mg houden en niet de 40mg doen. Als je toch een langere cycle wil zou je kunnen beginnen met 2 weken tren, epi...... en dan 3 weken m-drol. M-drol is een standalone product en hoogstens te stacken met tren aangezien dat geen metylproduct is.

Bestellen uit de UK: het blijft strikt gezien verboden, het middel mag hier niet en invoeren dus ook niet. Pakkans is echter heel klein.

Laatst bewerkt:
Half, een ruime week na 3 weken epi. Omdat gains stilstonden met epi en omdat ik wilde weten hoe ik erop zou reageren. Mijn ervaring is dat het sterker is dan 40mg epi, lees dat je er meer bij moet eten vooral koolhydraten. M-drol hoort bij een bulk eetregime, epi kan ook met cutten.

Ik zou m-drol max drie weken nemen en ik denk het op 30mg houden en niet de 40mg doen. Als je toch een langere cycle wil zou je kunnen beginnen met 2 weken tren, epi...... en dan 3 weken m-drol. M-drol is een standalone product en hoogstens te stacken met tren aangezien dat geen metylproduct is.

Bestellen uit de UK: het blijft strikt gezien verboden, het middel mag hier niet en invoeren dus ook niet. Pakkans is echter heel klein.
uhm ik wil niet gaan s tacken en gewoon 1 product in dit geval m-drol 4 weken lang gebruiken zal ik meteen op 40 mg staan of 10 mg beginne, overigens is dit wel mijn 1e ph cycle , heb wel paar kuurtjes gehad met aas

Geen ervaring met M-drol (wel ervaring met phera/ h-drol/ epistane/ trenadrol). Heb er wel veel over gelezen en ben van plan om in augustus te gebruiken. Het lijkt wel een van de sterkste te zijn. Dus zorg ervoor dat je een goeie PCT hebt.

Geen ervaring met M-drol (wel ervaring met phera/ h-drol/ epistane/ trenadrol). Heb er wel veel over gelezen en ben van plan om in augustus te gebruiken. Het lijkt wel een van de sterkste te zijn. Dus zorg ervoor dat je een goeie PCT hebt.

o0

Laatst bewerkt:
DHEA word door sommigen On Cycle gebruikt als anti lethargie sup. M1D=DHEA dus Phera+M1D zou een lethargie vrije cycle moeten zijn in theorie? Had er met epi veel last van, altijd de hele dag moe, zelfs tijdens het trainen zoiets van pffffff geen zin maar de krachtgains waren motiverend genoeg om er toch telkens een knal training van te maken.

Ik heb P-plex gebruikt en merkte niets van lethargie. Kreeg meer een Euphoriesch gevoel. Indien u toch wat lethargie krijgt zou ik meer koolhydraten gaan eten. Dit kan echt helpen.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

haha ..nolvadex of clomid!! Ik zelf ga allebie doen!!

Nog geen ervaring met m-drol, ben wel vast aan het chekken wat de betere superdrol clonen waren en dat is onderandere m-drol.
bestellen vanuit engeland werkt prima ( havoc en eca besteld) duurt maximaal 5 dagen voor je het hebt.

okee mooi zo..dacht miss omdat t in nederland niet legaal is dat t problemen zou brengen maar dat is dus niet zo?
dit een goede site om iets te bestellen?http://www.cheapuksupplements.com of zijn er betere?;)
en wat kan ik het beste pakken aangezien me eerste x word dat ik prohormoon product ga bestellen..wil eik product dat ik droger word mar tog wat spiermassa op kan pakken..naja thanks voor reacties iig dan..
groeten

Terug
Naar boven