MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bezoekers in dit topic

van predatornutrition bestel ik, betalen met paypal. met dat doel zou ik voor Havoc of H-drol gaan.
 
@ pietje even oftopic maar aangezien je niet meer op BR komt, mn vrouwtje is 21 weken zwanger ( in 1 keer raak geschoten)
 
@ pietje even oftopic maar aangezien je niet meer op BR komt, mn vrouwtje is 21 weken zwanger ( in 1 keer raak geschoten)

Gefeliciteerd!
 
van predatornutrition bestel ik, betalen met paypal. met dat doel zou ik voor Havoc of H-drol gaan.

okee thanks..
mar t levert dus helemaal geen problemen op ivm illegaal is?want in da gezeik heb k ammel geen zin;)
en bijwerkingen valt wel mee tog zoals k een beetje kon lezen?(me engelsd is nie geweldig;)las wel ergens iets over haaruitval,maar is da egt zo erg?
heb je er zelf ook ervaring mee met de havoc en H-drol?wat heb jij er toen ongeveer mee bereikt?krachtwinst?
sorry da ik zo lastig ben maar wil allemaal beetje zeker weten voordat ik bestel..
thanks iig voor reacties
groeten
 
@ tonymontana22 ten eerste, let op! het is ilegaal in nederland. ik heb het risico genomen om het toch te bestellen (en er zijn er heel veel met mij) maar je moet dan niet jammeren als je wordt gepakt. ik heb havoc gebruikt, staat een logje van op Bodyresource. ik heb eerst 1.000.000 x epistane ge googled en alle logjes en info gelezen die ik kon vinden. als je alleen mijn mening over epi hoort zal dat een vertekent beeld geven omdat er ook mensen zijn die wel sides hebben.
 
Wat betreft shops; ik bestelde hier http://www.powermyself.com/

Las wel ergens iets over haaruitval,maar is da egt zo erg?

Dat is het DHT verhaal, is er kaalheid bij je moeders kant zoals de broers van je moeder? Zo nee, allemaal een goede haardos in de familie dan valt het wel mee. Bij mij is er geen kaalheid in de familie en zag niks aan haaruitval bij epi.
 
Laatst bewerkt:
@ pietje het nieuw havoc avontuur volgt niet. heb bij predator al vast cycle assist en nog een fatburner ingekocht. ben me nu aan het inlezen over M-Drol

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

@ erik77 ik noemde idd een ander forum en die hele post is niet geplaatst.

@ scarface wat ik dus poste: illegale sups bestellen blijft altijd een klein risico, hou daar rekening mee. en voor gebruikers ervaring google je epistane log(je) en neem je ze allemaal rustig door. mijn havoc log staat op BR.
 
uhm ik wil niet gaan s tacken en gewoon 1 product in dit geval m-drol 4 weken lang gebruiken zal ik meteen op 40 mg staan of 10 mg beginne, overigens is dit wel mijn 1e ph cycle , heb wel paar kuurtjes gehad met aas

Altijd opbouwen, ik zou de eerste week op 20 blijven en zeker niet boven de 30 gaan. Maar ben benieuwd hoe het bevalt nadat je ook AS orals genomen hebt. Ben bang dat het tegenvalt. Ik ga het trouwens als kickstart pakken maar dat bespreek ik in de daarvoor bedoelde sectie :)
 
Altijd opbouwen, ik zou de eerste week op 20 blijven en zeker niet boven de 30 gaan. Maar ben benieuwd hoe het bevalt nadat je ook AS orals genomen hebt. Ben bang dat het tegenvalt. Ik ga het trouwens als kickstart pakken maar dat bespreek ik in de daarvoor bedoelde sectie :)
opbouwen dus oke bedankt
 
ff een vraagje
op site staat bijvoorbeeld een product £32.99 is dit gewoon 32.99 euro? en als die bij mij thuis word geleverd moet ik dan nog verzending geld douane geld etc betalen? of blijft het bedrag gewoon zoals het op dat site staat?
 
ff een vraagje
op site staat bijvoorbeeld een product £32.99 is dit gewoon 32.99 euro? en als die bij mij thuis word geleverd moet ik dan nog verzending geld douane geld etc betalen? of blijft het bedrag gewoon zoals het op dat site staat?

Als een pond dezelfde waarde zou vertegenwoordigen als één euro wel, dat is helaas niet het geval.
 
ff een vraagje
op site staat bijvoorbeeld een product £32.99 is dit gewoon 32.99 euro? en als die bij mij thuis word geleverd moet ik dan nog verzending geld douane geld etc betalen? of blijft het bedrag gewoon zoals het op dat site staat?

effe de wisselkoers van het moment raadplegen! verschilt namelijk van dag tot dag!

is momenteel ongeveer 39euro
handige link: http://www.netonline.be/financieel/wisselkoersen.asp
 
ff een vraagje
op site staat bijvoorbeeld een product £32.99 is dit gewoon 32.99 euro? en als die bij mij thuis word geleverd moet ik dan nog verzending geld douane geld etc betalen? of blijft het bedrag gewoon zoals het op dat site staat?
Nee pond is meer waard.
ff een vraagje
op site staat bijvoorbeeld een product £32.99 is dit gewoon 32.99 euro? en als die bij mij thuis word geleverd moet ik dan nog verzending geld douane geld etc betalen? of blijft het bedrag gewoon zoals het op dat site staat?
Ligt er aan, als het met FedEx wordt geleverd dan wel, anders niet.
Volgens mij geldt dat alleen voor US.
 
oke douane geld en verzend geld enzo hoeveel betaal ik daarvoor???

verzendkosten hangt van shop tot shop af, effe gewoon verder klikken dan je winkelwagentje normaal of effe kijken bij "shipping" ofzo..

douane niets, behoort tot de EU, intra-EU handel is vrij van douane/taksen..
als douane ertussen zou zitten, dan zou je ook geen PH's binnen krijgen he.. want is illegaal in nederland.. het is juist omdat de douane het niet checken dat het lukt ;)

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Nee pond is meer waard.

Ligt er aan, als het met FedEx wordt geleverd dan wel, anders niet.
Volgens mij geldt dat alleen voor US.

hij spreekt over ponden dus ik denk UK
 
erg bedankt jongens, dus geen douane meuk, overigens is 1 pond 1.63 euro
 
Back
Naar boven