De post probeert 2 keer het pakket aan te bieden, daarna krijg je een kaartje in de bus en kan je het gaan afhalen in het postkantoor. Als je morgen nog niks ontvangen hebt, moet je eens mailen met predatornutrition via de live-chat op hun site. Dan antwoorden ze meestal onmiddellijk.
Ik was niet onder de indruk van cynostane. En aan de reacties op Amerikaanse en Britse forums te zien, was ik niet alleen. Veel hype toen het uitkwam, maar zo goed als niemand behaalt er deftige resulaten mee op de normale dosering. En ik gebruikte het dan nog in een stack met dermacrine en nam 40mg ed.
Geen krachtwinst, een kleine massawinst, maar achteraf bekeken waarschijnlijk het minst potente hormonaal product dat ik al genomen heb.
Ik denk dat het vooral ondergedoseerd is, en dat je minimum 40 à50mg moet nemen. De weinige gebruikers die deftige resultaten haalden op cynostane-standalone gebruikten het 6wken (ipv aanbevolen 4) en op 50mg (ipv aanbevolen 30mg).
Je had beter voor epi of h-drol gekozen, die producten hebben hun waarde bewezen. En de sides zijn ook nog eens beter gedocumenteerd.
Spijtig dat predatornutrition iedereen cynostane probeert aan te smeren, volgens mij hebben ze daar een grote partij van ingekocht en geraken ze er nu niet meer vanaf.
Bovendien geven ze iedereen de raad om een otc-pct te doen met iets als Reversitol.
Terwijl er op tundesports dit staat:
"An OTC (Over The Counter) post cycle therapy regiment is NOT an acceptable PCT for Mass Tabs or Cynostane, for either of these cycles a Research Drug is REQUIRED. Some users will argue that in some cases an OTC PCT will suffice, but it’s not worth the risk, go with a SERM (prescription grade) PCT and feel confident."