AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Als je prohormonen gebruikt ben je ook niet meer naturel.
De meeste producten die als prohormonen verkocht worden zijn gewoon orale AAS, de weinige 'echte' prohormonen die nog verkrijgbaar zijn worden in je lichaam ongezet in AAS. Als je ze gebruikt is het ook aan te raden om een deftige nakuur te doen.

Het enige dat ik zonder nakuur zou doen zijn dhea producten zolas Dermacrine (primordial performance) en Methyl-1D (LGsciences) of iets als natadrol. Maar dat zijn geen echte prohormenen en je gaat er niet veel aan overhouden.

En dingen als Bold/Furazadrol dan? Die aromatiseren toch ook niet? Althans, als je de productomschrijvingen leest?

En dingen als Bold/Furazadrol dan? Die aromatiseren toch ook niet? Althans, als je de productomschrijvingen leest?

Het is niet omdat het niet aromtiseert dat je geen nakuur moet doen. Maar omdat je eigen test-productie minder is tijdens een cycle.

Dit komt uit een artikel van muscletalkUK over pct:

"Without going into too much detail, prohormone use will cause the body to recognise that an exogenous substance has been introduced into the body. With that substance being an androgenic hormone, a process called negative feedback takes place whereby the body will reduce its own production of testosterone, the naturally occurring androgen made in the body. This is to counteract the influence of the exogenous hormone that has been introduced."

PH's als Bold en Fura zijn (over het algemeen) minder zwaar voor je hormonale axis, maar ze kunnen je even goed 'onderdrukken'. Zeker als je Bold op de normale manier gebruikt (8weken op 800mg) is er een kans dat dit gebeurt.
Mildere Ph's (bijv. Bold, Fura, P-stanz) geven minder kans op sides, maar het blijven hormonale producten.

En zoals Brian al zei, de gains op Bold of Fura gaan zeer miniem zijn. Bovendien zijn ze allebei ondergedoseerd, waardoor 3 of 4potjes nodig hebt om een deftige cycle te doen. Het is dus ook nog eens veel duurder dan andere PH's/DS.

En..niet te veel geloof hechten aan productomschrijvingen.

Laatst bewerkt:
Aah ok, thanks boys! Enige voordeel aan Bold/Fura/ed is dat het non-methyl is, dat deze dus liverfriendly is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Aah ok, thanks boys! Enige voordeel aan Bold/Fura/ed is dat het non-methyl is, dat deze dus liverfriendly is?

Dat non methyls liver friendly zijn is volgends mij ook een fabeltje het blijft toch troep methyl of geen methyl nu is het wel zo dat de methyl verbinding een wat extra troep is:D

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Ben trouwends bang dat ik schouder blessure heb opgelopen. Gisteren wezen roeien met dumbbells wat ik normaal nooit doen vervolgends ging het fout op de lat pull, scherpe pijn in me linker schouder. Even ingesmeerd met midalgam en verder getraind, welliswaar met een andere oefening. Savonds kwam de pijn terug en kon ik zelfs mij arm niet hoger tillen dan mijn hoofd. Smeer nu 3x per dag in met tantum en houdt even rust, zou normaal schouders doen vandaag maar het word m niet. K.U.T

was bij mij na een week over Brian, komt goed.

Ben trouwends bang dat ik schouder blessure heb opgelopen. Gisteren wezen roeien met dumbbells wat ik normaal nooit doen vervolgends ging het fout op de lat pull, scherpe pijn in me linker schouder. Even ingesmeerd met midalgam en verder getraind, welliswaar met een andere oefening. Savonds kwam de pijn terug en kon ik zelfs mij arm niet hoger tillen dan mijn hoofd. Smeer nu 3x per dag in met tantum en houdt even rust, zou normaal schouders doen vandaag maar het word m niet. K.U.T

Altijd vervelend, een blessure tijdens je cycle. Zeker bij orals, omdat een cycle vaak maar 4weken duurt. Hopelijk is het niet te erg!

Hoe lang heb je nog te gaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.028
Het is zeker k*t aangezien ik nu nog precies 1 week te gaan heb. Heb deze pijn wel eens eerder gehad en toen was het na wat rust en goed insmeren na 2 dagen weer geheel over dus hopelijk is dat nu ook het geval. Heb voor nu wel even de dosering terug gebracht naar 10mg.

Altijd vervelend, een blessure tijdens je cycle. Zeker bij orals, omdat een cycle vaak maar 4weken duurt. Hopelijk is het niet te erg!

Hoe lang heb je nog te gaan?

Beste vrienden

Ik verwachtte een zending van Predator Nutrition. Had aldaar Cynostane besteld voor mijn eerste oral kuur. Wou eerst aan de Havoc, maar wil het even proberen met een iets mildere PH. Krijg ik nu via de tracker van Royal Mail te horen dat men blijkbaar gisteren geprobeerd heeft om het pakketje af te leveren op mijn werk, maar dat dit weliswaar niet gelukt is. Niemand aanwezig? Bizar daar wij vanaf 8 tot 17 zonder enige onderbreking geopend zijn. Blijkt dat men rond 14 u geprobeerd heeft het pakketje af te leveren. De Post (denk toch dat het met hen in België wordt afgeleverd? sorry is de eerste maal dat ik iets uit GB laat overkomen). heeft ook géén kaartje achtergelaten. Ik beschik dus enkel over de trackcode van Royal Mail voor de rest géén enkel aanknopingspunt. Iemand dit ook al 'ns meegemaakt? En wat kan ik nu best doen? Gewoon naar het dichtsbijzijnde postkantoor bollen of even raad vragen aan Predator Nutrition zelf? Jullie enige raad hierover? Alvast bedankt voor de feedback.

Beste vrienden

Ik verwachtte een zending van Predator Nutrition. Had aldaar Cynostane besteld voor mijn eerste oral kuur. Wou eerst aan de Havoc, maar wil het even proberen met een iets mildere PH. Krijg ik nu via de tracker van Royal Mail te horen dat men blijkbaar gisteren geprobeerd heeft om het pakketje af te leveren op mijn werk, maar dat dit weliswaar niet gelukt is. Niemand aanwezig? Bizar daar wij vanaf 8 tot 17 zonder enige onderbreking geopend zijn. Blijkt dat men rond 14 u geprobeerd heeft het pakketje af te leveren. De Post (denk toch dat het met hen in België wordt afgeleverd? sorry is de eerste maal dat ik iets uit GB laat overkomen). heeft ook géén kaartje achtergelaten. Ik beschik dus enkel over de trackcode van Royal Mail voor de rest géén enkel aanknopingspunt. Iemand dit ook al 'ns meegemaakt? En wat kan ik nu best doen? Gewoon naar het dichtsbijzijnde postkantoor bollen of even raad vragen aan Predator Nutrition zelf? Jullie enige raad hierover? Alvast bedankt voor de feedback.

over het algemeen proberen ze het nog een keer. En daarna zal het ergens liggen. Maar dat is bij de TNT dus geen idee of het daar ook zo is

Beste vrienden

De post probeert 2 keer het pakket aan te bieden, daarna krijg je een kaartje in de bus en kan je het gaan afhalen in het postkantoor. Als je morgen nog niks ontvangen hebt, moet je eens mailen met predatornutrition via de live-chat op hun site. Dan antwoorden ze meestal onmiddellijk.

Ik was niet onder de indruk van cynostane. En aan de reacties op Amerikaanse en Britse forums te zien, was ik niet alleen. Veel hype toen het uitkwam, maar zo goed als niemand behaalt er deftige resulaten mee op de normale dosering. En ik gebruikte het dan nog in een stack met dermacrine en nam 40mg ed.
Geen krachtwinst, een kleine massawinst, maar achteraf bekeken waarschijnlijk het minst potente hormonaal product dat ik al genomen heb.
Ik denk dat het vooral ondergedoseerd is, en dat je minimum 40 à50mg moet nemen. De weinige gebruikers die deftige resultaten haalden op cynostane-standalone gebruikten het 6wken (ipv aanbevolen 4) en op 50mg (ipv aanbevolen 30mg).

Je had beter voor epi of h-drol gekozen, die producten hebben hun waarde bewezen. En de sides zijn ook nog eens beter gedocumenteerd.

Spijtig dat predatornutrition iedereen cynostane probeert aan te smeren, volgens mij hebben ze daar een grote partij van ingekocht en geraken ze er nu niet meer vanaf.
Bovendien geven ze iedereen de raad om een otc-pct te doen met iets als Reversitol.
Terwijl er op tundesports dit staat:
"An OTC (Over The Counter) post cycle therapy regiment is NOT an acceptable PCT for Mass Tabs or Cynostane, for either of these cycles a Research Drug is REQUIRED. Some users will argue that in some cases an OTC PCT will suffice, but it’s not worth the risk, go with a SERM (prescription grade) PCT and feel confident."

Laatst bewerkt:
pff, wil al een tijdje epistane bestellen maar blijkt overal uitverkocht. Hopelijk komt het snel terug binnen...

Waarom moet je absoluut die van IBE hebben? Koop gewoon een ander merk.

Ik zat er toevallig ook naar te kijken, overal uitverkocht haha. Welke zou je nog meer aanraden? welk merk. Dank u :D
Heb laatst wel en busje t-1 tren binnen gekregen, alleen moet ik nog 1 potje epi hebben:D

Ik zat er toevallig ook naar te kijken, overal uitverkocht haha. Welke zou je nog meer aanraden? welk merk. Dank u :D
Heb laatst wel en busje t-1 tren binnen gekregen, alleen moet ik nog 1 potje epi hebben:D

Ik heb zelf havoc gebruikt. Maar Iron Labs heeft nu een reeks PH-klonen uitgebracht die veel goedkoper zijn, ondermeer bij powermyself verkopen ze dat merk.

Epistane van IBE heeft niet zo een goede reputatie meer: http://www.ergogenics.org/anabolica239.html

Ik zou gewoon voor havoc gaan, weet je zeker dat je goed zit.

epi van chaparal labs is ook goed (+je krijgt er 120)

epi van chaparal labs is ook goed (+je krijgt er 120)

Inderdaad, maar Chaparal labs is wel gestopt met de productie van een aantal producten, ook epi denk ik. In bepaalde webwinkels zijn ze al niet meer verkrijgbaar.
Hun epi was ongeveer dezelfde prijs als alle andere grote merken, maar je kreeg 120 ipv 90 caps. Was ideaal voor een iets langere of hoger gedoseerde cycle.

idd lekker ja, alleen was er iets te lang mee doorgegaan (en te hoog gedoseerd 70mg p dag)

De post probeert 2 keer het pakket aan te bieden, daarna krijg je een kaartje in de bus en kan je het gaan afhalen in het postkantoor. Als je morgen nog niks ontvangen hebt, moet je eens mailen met predatornutrition via de live-chat op hun site. Dan antwoorden ze meestal onmiddellijk.

Ik was niet onder de indruk van cynostane. En aan de reacties op Amerikaanse en Britse forums te zien, was ik niet alleen. Veel hype toen het uitkwam, maar zo goed als niemand behaalt er deftige resulaten mee op de normale dosering. En ik gebruikte het dan nog in een stack met dermacrine en nam 40mg ed.
Geen krachtwinst, een kleine massawinst, maar achteraf bekeken waarschijnlijk het minst potente hormonaal product dat ik al genomen heb.
Ik denk dat het vooral ondergedoseerd is, en dat je minimum 40 à50mg moet nemen. De weinige gebruikers die deftige resultaten haalden op cynostane-standalone gebruikten het 6wken (ipv aanbevolen 4) en op 50mg (ipv aanbevolen 30mg).

Je had beter voor epi of h-drol gekozen, die producten hebben hun waarde bewezen. En de sides zijn ook nog eens beter gedocumenteerd.

Spijtig dat predatornutrition iedereen cynostane probeert aan te smeren, volgens mij hebben ze daar een grote partij van ingekocht en geraken ze er nu niet meer vanaf.
Bovendien geven ze iedereen de raad om een otc-pct te doen met iets als Reversitol.
Terwijl er op tundesports dit staat:
"An OTC (Over The Counter) post cycle therapy regiment is NOT an acceptable PCT for Mass Tabs or Cynostane, for either of these cycles a Research Drug is REQUIRED. Some users will argue that in some cases an OTC PCT will suffice, but it’s not worth the risk, go with a SERM (prescription grade) PCT and feel confident."

Intussen is er duidelijkheid ontstaan rond het pakje. Fout ligt gewoonweg bij de post (hoe kan het ook anders) onze vaste postbode kon zogezegd niks maken van de naam die op het pakje stond, ook het adres vond hij niet (?). Nochtans bezorgt hij dagelijks bij ons de post op de firma, gezien we altijd (behalve tijdens de vakanties dan) dezelfde postbode over de vloer krijgen. Hij had er dan niet beter op gevonden dan het pakketje terug te sturen naar het sorteercentrum in Brucargo. Dus géén kaartje ontvangen, want meneer vond het adres niet!!! Intussen via track & trace het bericht gekregen dat het pakketje is afgeleverd???? Dus ligt het nu in 't sorteercentrum of niet, géén idee. De man had mijn gsmnummer genoteerd, beloofd dat hij me op de hoogte zou houden, maar niets daarvan. Niks meer van gehoord!

Daarnaast ook predator nutrition gecontacteerd. Daar willen ze het terug verzenden, maar moet ik wachten tot het bij hen opnieuw binnenkomt. Maar ze vragen extra handling & verzendkosten ten bedrage van 8 pond. Vind ik er toch wel wat over, gezien het niet eens mijn fout is. Hopelijk komt alles nog in orde...

Terug
Naar boven