XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

het is al 2 maanden terug, en alles is weer toppie (libido was al heel snel terug btw)

Goed plan. Ik zou tunedsports ook eens doorlezen. is een goede site over prohormonen en designer steroids: [Link niet meer beschikbaar]

Zeer interessant artikel. komt toch nog redelijk wat bij kijken post cycle, blijkbaar.
Eens goed opzoeken wat ik best zou doen als post cycle en kijken of ik alles in 1 keer op dezelfde site kan bestellen.

Zeer interessant artikel. komt toch nog redelijk wat bij kijken post cycle, blijkbaar.
Eens goed opzoeken wat ik best zou doen als post cycle en kijken of ik alles in 1 keer op dezelfde site kan bestellen.

Als je een epi-tren stack doet, moet je een SERM (nolva of clomid) gebruiken en dat kan je natuurlijk niet bij een gewone webshop halen.
Ik persoonlijk zou ook bij epi een SERM gebruiken. Maar als je dosis niet te hoog is (max 30mg 4weken) dan is er een grote kans dat je ook volledig herstelt met otc-pct (prdocuten die je wel legaal kan bestellen).

Ik zou dat risico niet nemen, maar er zijn hier genoeg mensen die het wel doen.

zijn prohormonen zoveel veiliger dan aas ?

heb nog nooit pro's gebruikt , maar wie weet ooit

heb nog nooit pro's gebruikt , maar wie weet ooit

Veiliger opzich niet (als je ziet der ook kans op shutdown is en er ook sides zijn), maar als je kijkt naar de beschikbaarheid (gewoon in de UK te bestellen) en het 'gemak' ervan wel. 'Gemak' in de zin van dat het orals zijn, je hoeft niet te injecteren en dat is voor velen waarschijnlijk de reden om een PH te pakken.

Veiliger opzich niet (als je ziet der ook kans op shutdown is en er ook sides zijn), maar als je kijkt naar de beschikbaarheid (gewoon in de UK te bestellen) en het 'gemak' ervan wel. 'Gemak' in de zin van dat het orals zijn, je hoeft niet te injecteren en dat is voor velen waarschijnlijk de reden om een PH te pakken.

mja beschikbaarheid...ik denk eens je tijdje traint, wat gyms bezoekt, wat met mense praat je al heel snel gemakkelijker aan AAS geraakt dan shit te gaan bestellen met visa uit UK of USA en kans dat het niet aankomt is er ook altijd, en orals zoiezo altijd slecht voor lever & nieren en dan nog alle andere side effects. Want je moet ook nakuren met PH. Ik heb me een tijdje zitte inlezen dacht ook is te proberen maar toch zo gelaten.

tja, vroeger met 1ad was het, voor mij, veel makkelijker. Cycle doen, mooie gains, nadien enkel terug gewone supps zoals creatine en een testobooster en terug verder doen. Geen sides. Nu komt er blijkbaar meer bij kijken. Dan wordt de stap naar aas wel kleiner. Enkel mijn madam overtuigen :) ↲heb op cheap uk supplements wel het product 1 androstene van advanced muscle science gevonden. Zou hetzelfde moeten werken als 1ad. Iemand ervaring mee?

tja, vroeger met 1ad was het, voor mij, veel makkelijker. Cycle doen, mooie gains, nadien enkel terug gewone supps zoals creatine en een testobooster en terug verder doen. Geen sides. Nu komt er blijkbaar meer bij kijken. Dan wordt de stap naar aas wel kleiner. Enkel mijn madam overtuigen :) ↲heb op cheap uk supplements wel het product 1 androstene van advanced muscle science gevonden. Zou hetzelfde moeten werken als 1ad. Iemand ervaring mee?

Jep dat is 1-AD, oftewel een precursor naar testosteron. Erg slecht beschikbaar, maar blijkbaar doet het wel wat.

mja beschikbaarheid...ik denk eens je tijdje traint, wat gyms bezoekt, wat met mense praat je al heel snel gemakkelijker aan AAS geraakt dan shit te gaan bestellen met visa uit UK of USA en kans dat het niet aankomt is er ook altijd, en orals zoiezo altijd slecht voor lever & nieren en dan nog alle andere side effects. Want je moet ook nakuren met PH. Ik heb me een tijdje zitte inlezen dacht ook is te proberen maar toch zo gelaten.

Helemaal mee eens! De 'prohormonen' die nu nog verkocht worden zijn bijna allemaal gewoon AAS. Er zijn verschillende PH's die zwaarder zijn dan bepaalde 'echte' orals.
Het is imo niet zo dat illegale orals (AAS) per definitie beter zijn dan PH's (of omgekeerd). All zijn er wel een hele hoop PH's op de markt die niet veel voorstellen.
Een groot verschil is wel dat de meeste illegale orals (winstrol, d-bol, anavar,..) al jaren gebruikt worden, en dat er dus al meer info over is (gains, sides,op korte en langere termijn). Maar hetzelfde kan gezegd worden over de populairdere PH's die al enkele jaren in omloop zijn (h-drol, epi).

De voornaamste reden dat mensen voor iets als epistane kiezen ipv bijv. winstrol, is beschikbaarheid. Epistane kan je gewoon legaal in de UK bestellen.
Ik verbleef een tijdje in Amerika en daar kan je PH's gewoon in de winkel of in de gym kopen.

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------

Over het algemeen zijn PH's niet veiliger dan AAS (orals). Er zijn wel een paar extreem mildere PH's, maar die stellen niet veel voor.

iemand van jullie die ervaring heeft met deze product (superdrone) dit is tog de beste clone die er is van super drol ?

http://www.predatornutrition.com/pd-superdrone-liqua-vade.cfm

is gewoon een superdrol-kloon. Ik zelf geloof niet dat die LV en topical producten van primordial performance beter zijn dan de gewone capsules.

Er zitten 125 dosissen van 10mg in zo één verpakking. Dus je kan er wel een paar cycles mee doen in principe.

je moet het opdrinken ofzo, 1 tot 2 ml per dag

je moet het opdrinken ofzo, 1 tot 2 ml per dag

Ja, het is gewoon vloeibaar. Ik heb wel eens een zo een LV (liquid vave)-product gebruikt van primordial performance, wel niet die superdrone. Ik vond het niet zo handig dat systeem. En volgens mij is het ook niet beter dan capsules (ook niet slechter).

Ja, het is gewoon vloeibaar. Ik heb wel eens een zo een LV (liquid vave)-product gebruikt van primordial performance, wel niet die superdrone. Ik vond het niet zo handig dat systeem. En volgens mij is het ook niet beter dan capsules (ook niet slechter).
ik hoor goede verhalen over dit product op de usa boards, iedreen is zeer lovend over dit prodcut and vind het de beste mass builder

ga het tog proberen denk ik, 20 lbs in 4 weeks is bijna 10 kilo

ik hoor goede verhalen over dit product op de usa boards, iedreen is zeer lovend over dit prodcut and vind het de beste mass builder

ga het tog proberen denk ik, 20 lbs in 4 weeks is bijna 10 kilo

Superdrol is ook een uitstekende mass builder. Maar heeft ook enorm veel potentiële sides. Zeker niet te lange nemen of te hoog doseren.
En die verhalen van 10kg in 4wken, dat is typisch voor die amerikaanse boards, 5kg zou al een succes zijn.

Superdrol is ook een uitstekende mass builder. Maar heeft ook enorm veel potentiële sides. Zeker niet te lange nemen of te hoog doseren.
En die verhalen van 10kg in 4wken, dat is typisch voor die amerikaanse boards, 5kg zou al een succes zijn.

5 kg op 4 weken is nog meer dan 8 weken test-e 500 mg/w waar je gemiddeld 6 kg aan overhoud!

echter is masteron een stuk schadelijker voor je lichaam. test-e is niet schadelijk.

Zou kunnen inderdaad, ben niet helemaal thuis in AAS. Wat ik bedoelde te zeggen, is dat ze op Amerikaanse boards claimen dat ze 10 kg pakken in 5 weekjes Superdrol. Je moet al blij zijn als je 10 kg pakt op een TestE 500/mg/w van 10/12 weken.

Zou kunnen inderdaad, ben niet helemaal thuis in AAS. Wat ik bedoelde te zeggen, is dat ze op Amerikaanse boards claimen dat ze 10 kg pakken in 5 weekjes Superdrol. Je moet al blij zijn als je 10 kg pakt op een TestE 500/mg/w van 10/12 weken.

Het is mij onderhand wel duidelijk, na het gebruik van de meeste producten heb ik zelf wel ondervonden dat er op boards, dbb, am, en nog een aantal van die fora in nl of usa, veel onzin wordt verkocht. Vind het erg knap dat mensen op een DHT (wat geen vochtaanzet, superdrol/masteron dus) 10kg massa pakt. Test-e zou kunnen want dat zet wel om naar oestrogeen en daarom trekt het vocht aan.

Terug
Naar boven