Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen toen ik uit bed kwam direct op de weegschaal gaan staan, resultaat: ruim 2 KG erbij.

2 kilo in een week is veel idd

Hoelang moet je nog Bekjam?
En hoe staat het er nu voor?
Behoorlijk klote eigenlijk, kon het niet langer uitstaan om te wachten en ben me gewoon maar gaan wegen: 123 en een beetje, ben dan weliswaar ziek (geweest), maar baal hier echt ontzettend van.
M'n doel was om zo snel mogelijk 125 kg aan te tikken(nuchtere maag), eigenlijk al bij de vorige kuur, ben dus van plan om een week er aan vast te plakken om het alsnog te kunnen halen.
Krachtgains zijn overigens wel beescht, nog beter dan bij epistane.
Vanmorgen toen ik uit bed kwam direct op de weegschaal gaan staan, resultaat: ruim 2 KG erbij.
Lekker bezig Brian. :)

• Topic Starter Topic Starter
Update: De lethargy is aardig in opmars helaas. Voel me de hele dag alsof ik net me nest uit gerolt kom. Is het een ide om er Lean Extreme naast te laten lopen aangezien daar DHEA inzit? En hoeveel caps zou ik dan moeten nemen? Zometeen rug trainen en pak zo maar even een caffeine tabje.

Update: De lethargy is aardig in opmars helaas. Voel me de hele dag alsof ik net me nest uit gerolt kom. Is het een ide om er Lean Extreme naast te laten lopen aangezien daar DHEA inzit? En hoeveel caps zou ik dan moeten nemen? Zometeen rug trainen en pak zo maar even een caffeine tabje.
Geen ervaring mee, bij mij helpt sowieso veel rusten, hoog in aminozuren en veel water drinken.

Geen idee of lean extreme echt gaat helpen, het vermindert normaal wel cortisol. Ik zou het bewaren voor na de cycle. En eventueel wat DHEA of een nootropic bestellen (iets als phenibut of 5-htp). Al betwijfel ik of dat echt veel gaat helpen als je zoveel last hebt.

1,3-dimethylamylamine helpt mij altijd als ik niet veel motivatie heb om te trainen, bijv de pre-workoutpill van B&F-shop.

Jep, dat werkt als een tierelier. Neem er meestal 2, anderhalf uur voor de training. Nooit meer moe! :p

Met welke Phormoon kan je het BESTE kuren, zonder een nakuur.

Met nakuur< heb ik meteen het idee dat ik niet meer naturel ben...

Met welke Phormoon kan je het BESTE kuren, zonder een nakuur.

Met nakuur< heb ik meteen het idee dat ik niet meer naturel ben...

Als je prohormonen gebruikt ben je ook niet meer naturel.
De meeste producten die als prohormonen verkocht worden zijn gewoon orale AAS, de weinige 'echte' prohormonen die nog verkrijgbaar zijn worden in je lichaam ongezet in AAS. Als je ze gebruikt is het ook aan te raden om een deftige nakuur te doen.

Het enige dat ik zonder nakuur zou doen zijn dhea producten zolas Dermacrine (primordial performance) en Methyl-1D (LGsciences) of iets als natadrol. Maar dat zijn geen echte prohormenen en je gaat er niet veel aan overhouden.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Sommigen gebruiken alleen maca.

ik heb 1 keer een otc-pct gedaan na havoc en mijn libido was bijna een maand om zeep. Anderen doen verschillende zware cycles na elkaar met een otc-cpt (of zonder) en herstellen schijnbaar elke keer perfect.

Ik vraag me toch wel af of je na zo een kuur wel naturel gains kunt pakken.
De meesten verliezen eerst naar een paar maanden nog wat en dan heb je ineens het probleem dat je de eerste tijd niks meer aan gaat komen qua spieren. Dan kun je toch net zo goed naturel gaan trainen komt over een langer tijdsbestek toch op hetzelfde neer. 4kilo kun je toch ook wel in een half jaar pakken?

Ik vraag me toch wel af of je na zo een kuur wel naturel gains kunt pakken.
De meesten verliezen eerst naar een paar maanden nog wat en dan heb je ineens het probleem dat je de eerste tijd niks meer aan gaat komen qua spieren. Dan kun je toch net zo goed naturel gaan trainen komt over een langer tijdsbestek toch op hetzelfde neer. 4kilo kun je toch ook wel in een half jaar pakken?

Het is zeker nog mogelijk om natuurlijke gains te maken na een kuur. Het wordt wel psychologisch moeilijker na een aantal cycles omdat je meer moeite moet doen om, in vergelijking, minimale gains te behalen.

En tot op zekere hoogte kan je naturel dezelfde gains halen, maar dan wel over een veel langere periode. Blijft een persoonlijke keuze, AAS-gebruik.

Heb zojuist mn p-plex en havoc besteld, op http://www.powermyself.com/
Iemand bekend ermee?

Over een korte anderhalve maand lekker beginnen aan aan havoc/plex bridge en groeien als een tiet!

Heb zojuist mn p-plex en havoc besteld, op http://www.powermyself.com/
Iemand bekend ermee?

Over een korte anderhalve maand lekker beginnen aan aan havoc/plex bridge en groeien als een tiet!

Hoe ga je doseren?
Het is niet echt een combinatie die je vaak tegenkomt.
Zijn allebei goede compounds, imo 2 van de effectiefste orals (gezien de verhouding gains/sides).

Hier weer even een korte update van mijn epi cycle:

Ik ben vandaag begonnen aan week 5 (4e week epi inname), mijn laatste week epi op 40mg. Vorige week heel lekker getraind, kracht neemt toe en totaal geen last meer van sides. Gister weer gewogen en ben nu in totaal 4,5kg aangekomen. Ik hoop deze laatste week nog minimaal een kilo te gainen. Vanaf volgende week 4 weken nolva en crea. Daarna komt er een compleet verslag van mijn cycle..

Terug
Naar boven