- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmorgen toen ik uit bed kwam direct op de weegschaal gaan staan, resultaat: ruim 2 KG erbij.
Behoorlijk klote eigenlijk, kon het niet langer uitstaan om te wachten en ben me gewoon maar gaan wegen: 123 en een beetje, ben dan weliswaar ziek (geweest), maar baal hier echt ontzettend van.Hoelang moet je nog Bekjam?
En hoe staat het er nu voor?
Lekker bezig Brian.Vanmorgen toen ik uit bed kwam direct op de weegschaal gaan staan, resultaat: ruim 2 KG erbij.

Geen ervaring mee, bij mij helpt sowieso veel rusten, hoog in aminozuren en veel water drinken.Update: De lethargy is aardig in opmars helaas. Voel me de hele dag alsof ik net me nest uit gerolt kom. Is het een ide om er Lean Extreme naast te laten lopen aangezien daar DHEA inzit? En hoeveel caps zou ik dan moeten nemen? Zometeen rug trainen en pak zo maar even een caffeine tabje.
Update: De lethargy is aardig in opmars helaas. Voel me de hele dag alsof ik net me nest uit gerolt kom. Is het een ide om er Lean Extreme naast te laten lopen aangezien daar DHEA inzit? En hoeveel caps zou ik dan moeten nemen? Zometeen rug trainen en pak zo maar even een caffeine tabje.
Met welke Phormoon kan je het BESTE kuren, zonder een nakuur.
Met nakuur< heb ik meteen het idee dat ik niet meer naturel ben...
Sommigen gebruiken alleen maca.Alles kan, maar niet bevorderlijk mits je wel iets achter de hand hebt
Ik vraag me toch wel af of je na zo een kuur wel naturel gains kunt pakken.
De meesten verliezen eerst naar een paar maanden nog wat en dan heb je ineens het probleem dat je de eerste tijd niks meer aan gaat komen qua spieren. Dan kun je toch net zo goed naturel gaan trainen komt over een langer tijdsbestek toch op hetzelfde neer. 4kilo kun je toch ook wel in een half jaar pakken?

Ben zelf bezig met p-plex atm.Heb zojuist mn p-plex en havoc besteld, op http://www.powermyself.com/
Iemand bekend ermee?
Over een korte anderhalve maand lekker beginnen aan aan havoc/plex bridge en groeien als een tiet!
Heb zojuist mn p-plex en havoc besteld, op http://www.powermyself.com/
Iemand bekend ermee?
Over een korte anderhalve maand lekker beginnen aan aan havoc/plex bridge en groeien als een tiet!