Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Netjes man!

Edit: doseringen van mijn p-plex-havoc bridgje

day 1-5: P-Plex 20 mg/day
day 6-10: P-Plex 30 mg/day
day 11-21: P-Plex 40 mg/day
day 22-28: P-Plex 30 mg/day
day 15: Havoc 10 mg/day
day 16-21: Havoc 20 mg/day
day 22-28: Havoc 30 mg/day
day 29-42: Havoc 40 mg/day

Laatst bewerkt:
Ben zelf bezig met p-plex atm.
En hoe bevalt de p-plex?
Hier weer even een korte update van mijn epi cycle:

Ik ben vandaag begonnen aan week 5 (4e week epi inname), mijn laatste week epi op 40mg. Vorige week heel lekker getraind, kracht neemt toe en totaal geen last meer van sides. Gister weer gewogen en ben nu in totaal 4,5kg aangekomen. Ik hoop deze laatste week nog minimaal een kilo te gainen. Vanaf volgende week 4 weken nolva en crea. Daarna komt er een compleet verslag van mijn cycle..
Hoe zijn de gains in de spiegel?
Ziet het eruit alsof je 5 maanden vooruitgang heb gepropt in 1 maand? Goeie shit bro

Hoe zijn de gains in de spiegel?
Ziet het eruit alsof je 5 maanden vooruitgang heb gepropt in 1 maand? Goeie shit bro

Ik heb het idee dat vooral de eerste 2 weken mijn vp daalde. Ik heb nu het gevoel dat dat een beetje hetzelfde blijft. Ik word evengoed zwaarder en als ik naar anderen die een epi cycle gedaan hebben kijk, dan heb ik het met 4,5kg tot nu toe niet slecht gedaan.

Redelijk, maar ben al een week ziek, echt balen ik krijg ook haast geen hap door m'n keel.
Denk ook niet dat ik ooit nog aan PHs zal gaan, want dit is al de derde keer dat ik ziek wordt op rij tijdens zo'n kuurtje, heb helaas nog een potje p-plex maar die wil m'n broertje vast wel hebben.

Redelijk, maar ben al een week ziek, echt balen ik krijg ook haast geen hap door m'n keel.
Denk ook niet dat ik ooit nog aan PHs zal gaan, want dit is al de derde keer dat ik ziek wordt op rij tijdens zo'n kuurtje, heb helaas nog een potje p-plex maar die wil m'n broertje vast wel hebben.

Dat is klote gozer. Aan het einde van mijn eerste week epi had ik ook last van algehele malaise. Ik kwam er toen achter dat ik te weinig water dronk. Toen ik structureel meer ging drinken waren de klachten snel weg. Misschien is dat een idee voor je?

Wat doe jij trouwens wakker om half 4 snachts? ;)

Ik ben nu 3 weken terug van vakantie en totaal 8 weken gestopt met havoc.
Omdat ik de vorige cycle niet helemaal netjes heb gedaan omdat eerst pulse het geval was en daarna toch full ben gegaan twijfel ik aan het volgende wat ik nog heb liggen:

IBE Epistane (zelfde als havoc)
M-Drol
P-Plex

Het gaat mij erom dat ik niet veel sides wil hebben. Havoc had ik echt 0 sides van en ik heb 2 weken 6-OXO gebruikt als PCT op de maximale dosis wat op het potje stond.

Ben goed hersteld, ik moet wel zeggen dat ik ook extra herstel merkte toen ik Applied Drive erbij heb gedaan. Deze heb ik me vakantie doorgenomen.

Wat adviseren jullie, zeker omdat ik die EPI niet helemaal goed heb afgemaakt dacht ik, ik ga gewoon een full epi doen. Heb nog 1/4 potje havoc. Deze opmaken dan verder op IBE's epi:
20/30/40/40
Hier ga ik dan ook weer met 6-OXO nakuren met natuurlijk nolvadex achter de hand! Want better save then sorry ;)

Of zeggen jullie ga voor de P-Plex. Het gaan me echt om de massa, ik zit nu op 85.2kg en wil naar de 90 :)

Ik ben nu 3 weken terug van vakantie en totaal 8 weken gestopt met havoc.
Omdat ik de vorige cycle niet helemaal netjes heb gedaan omdat eerst pulse het geval was en daarna toch full ben gegaan twijfel ik aan het volgende wat ik nog heb liggen:

IBE Epistane (zelfde als havoc)
M-Drol
P-Plex

Het gaat mij erom dat ik niet veel sides wil hebben. Havoc had ik echt 0 sides van en ik heb 2 weken 6-OXO gebruikt als PCT op de maximale dosis wat op het potje stond.

Ben goed hersteld, ik moet wel zeggen dat ik ook extra herstel merkte toen ik Applied Drive erbij heb gedaan. Deze heb ik me vakantie doorgenomen.

Wat adviseren jullie, zeker omdat ik die EPI niet helemaal goed heb afgemaakt dacht ik, ik ga gewoon een full epi doen. Heb nog 1/4 potje havoc. Deze opmaken dan verder op IBE's epi:
20/30/40/40
Hier ga ik dan ook weer met 6-OXO nakuren met natuurlijk nolvadex achter de hand! Want better save then sorry ;)

Of zeggen jullie ga voor de P-Plex. Het gaan me echt om de massa, ik zit nu op 85.2kg en wil naar de 90 :)

Oral met de minste sides en beste resulaten in verhouding vind ik winstrol.
Maar als je bij de PH's wil blijven is epi imo op dat gebied het beste.

M-drol zij de potentiële sides toch een pak zwaarder.
Phera zal bij de meesten wel meer resultaat geven als epi, maar waarschijnlijk ook meer sides. Persoonlijk vond ik phera wel goed voor massa, maar ik hield er ook enorm veel vocht op vast.

Het is ook niet omdat je nu geen sides had op epi, dat dat de volgende keer ook zo is. Je kan bij exact dezelfde cycle wel zware shutdown krijgen.

Je kan voor je 2de cycle epi ook hoger doseren of stacken met x-tren of een andere non-methyl. Maar dan wordt de kans op sides ook weer groter.

• #1.009
Oral met de minste sides en beste resulaten in verhouding vind ik winstrol.
Maar als je bij de PH's wil blijven is epi imo op dat gebied het beste.

M-drol zij de potentiële sides toch een pak zwaarder.
Phera zal bij de meesten wel meer resultaat geven als epi, maar waarschijnlijk ook meer sides. Persoonlijk vond ik phera wel goed voor massa, maar ik hield er ook enorm veel vocht op vast.

Het is ook niet omdat je nu geen sides had op epi, dat dat de volgende keer ook zo is. Je kan bij exact dezelfde cycle wel zware shutdown krijgen.

Je kan voor je 2de cycle epi ook hoger doseren of stacken met x-tren of een andere non-methyl. Maar dan wordt de kans op sides ook weer groter.

Vind de sides van M-drol een beetje overdreven. Enigste sides waar ik last van heb is moeheid en verminderde eetlust. Vandaag trouwens de 1e echte knal training gehad dat je echt zeg Yes ik voel dat ik ON ben. pak sinds 4 dagen 20mg en heb het ide dat het nu pas goed zijn ding gaat doen.

Vind de sides van M-drol een beetje overdreven. Enigste sides waar ik last van heb is moeheid en verminderde eetlust. Vandaag trouwens de 1e echte knal training gehad dat je echt zeg Yes ik voel dat ik ON ben. pak sinds 4 dagen 20mg en heb het ide dat het nu pas goed zijn ding gaat doen.

Heb nog gehoord en gelezen van mensen dat ze geen sides hebben van m-drol, iedereen reageert anders. Over het algemeen is het qua sides toch het zwaarste PH/DS. Maar het geeft ook het meeste gains.

Zelf nooit geprobeerd en het zal er ook niet meer van komen denk ik.
Ga bij mijn volgende test-cycle ook wel een oral gebruiken. In de UK is het populair om een kickstart met m-drol te doen. Maar daar ga ik me denk ik niet aan wagen denk ik.

Pas als je een bloedtest voor de leverwaardes hebt gedaan weet je of de sides overdreven zijn ;)

• #1.012
Heb nog gehoord en gelezen van mensen dat ze geen sides hebben van m-drol, iedereen reageert anders. Over het algemeen is het qua sides toch het zwaarste PH/DS. Maar het geeft ook het meeste gains.

Zelf nooit geprobeerd en het zal er ook niet meer van komen denk ik.
Ga bij mijn volgende test-cycle ook wel een oral gebruiken. In de UK is het populair om een kickstart met m-drol te doen. Maar daar ga ik me denk ik niet aan wagen denk ik.

Ik heb als kickstart gewoon Dbol gebruikt, werkte prima :) Waarom m-drol of p-plex gebruiken als kickstart denken jullie? Ik persoonlijk trainde veel lekkerder op dbol..

Ik heb als kickstart gewoon Dbol gebruikt, werkte prima :) Waarom m-drol of p-plex gebruiken als kickstart denken jullie? Ik persoonlijk trainde veel lekkerder op dbol..

Ik heb de vorige keer d-bol gebruikt als kickstart en reageerde er niet zo goed op. Gains waren wel ok, maar had veel last van sides. Hoge bloeddruk , en ik had constant krampen en pumps.

Hoe kun je trouwens het beste de dosissen opsplitsen? Want ik lees gemengde meningen hierover...

Ik weet dat het beste is om de dosis in 2x te verdelen zodat je iig genoeg actieve stof hebt in je bloed om je in een anabolische staat te brengen.

Zou het dan een idee zijn om voor de training een dosis te nemen en een dosis voor het slapen gaan?(immers tijdens je slaap groei je echt?)

Hoe kun je trouwens het beste de dosissen opsplitsen? Want ik lees gemengde meningen hierover...

Ik weet dat het beste is om de dosis in 2x te verdelen zodat je iig genoeg actieve stof hebt in je bloed om je in een anabolische staat te brengen.

Zou het dan een idee zijn om voor de training een dosis te nemen en een dosis voor het slapen gaan?(immers tijdens je slaap groei je echt?)

Is afhankelijk van wanneer je traint en de halfwaardetijd van het PH dat je neemt.
Als je in de voormiddag traint, kan je perfect 1dosis voor de trainig nemen, en 1 voor je gaat slapen. Epi en superdrol hebben een halfwaardetijd van 6 en 8uur bij H-drol is dat 16u.
Ook zijn er mensen die liever geen dosis nemen vlak voor ze gaan slapen, omdat het een slechte invloed kan hebben op de nachtrust. Zelf heb ik daar nooit last van gehad.

Is afhankelijk van wanneer je traint en de halfwaardetijd van het PH dat je neemt.
Als je in de voormiddag traint, kan je perfect 1dosis voor de trainig nemen, en 1 voor je gaat slapen. Epi en superdrol hebben een halfwaardetijd van 6 en 8uur bij H-drol is dat 16u.
Ook zijn er mensen die liever geen dosis nemen vlak voor ze gaan slapen, omdat het een slechte invloed kan hebben op de nachtrust. Zelf heb ik daar nooit last van gehad.
Ik neem epi en p-plex en train altijd na het middaguur(6 uur)

Ik train voornamelijk in de avond: rond 20.00 dus inprincipe zou ik epi om 14.00 in kunnen nemen en om bijv: 22.00.

Ik dacht altijd dat het wel prettig was als je het in nam bij het moment dat je wakker wordt

Ik neem epi en p-plex en train altijd na het middaguur(6 uur)

Epi heeft een half-life van 6uur. Als je het om 18u neemt en dan nog eens vlak voor het slapen om 23u ongeveer, dan zit er 19u tussen 2dosissen. met een halfwaardetijd van 6u is dat te veel.
De dosissen gewoon zo gelijk mogelijk over de dag verspreiden.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Ik train voornamelijk in de avond: rond 20.00 dus inprincipe zou ik epi om 14.00 in kunnen nemen en om bijv: 22.00.

Ik dacht altijd dat het wel prettig was als je het in nam bij het moment dat je wakker wordt

Voor alle duidelijkheid; het geeft geen toegevvoegde waarde om vlak voor het slapen een dosis te nemen.
Sommige mensen nemen graag een dosis vlak voor de training, in jouw geval neem je dan bij het opstaan een dosis en net voor de training een dosis.

Op zich maakt het ook niet zo veel uit, gewoon de innames voldoende verspreiden.

• #1.020
Update: De krachtgains van de M-drol beginnen aarding op gang te komen. Vandaag borst gehad en een nieuwe pr gezet:5x 42kg dumbbell press (38kg vorig pr) ben * 3,5kg aangekomen sinds het begin. Sides zijn tot nu toe alleen wat lethargy en zo nu en dan wat hoofdpijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven