MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Het is mij onderhand wel duidelijk, na het gebruik van de meeste producten heb ik zelf wel ondervonden dat er op boards, dbb, am, en nog een aantal van die fora in nl of usa, veel onzin wordt verkocht. Vind het erg knap dat mensen op een DHT (wat geen vochtaanzet, superdrol/masteron dus) 10kg massa pakt. Test-e zou kunnen want dat zet wel om naar oestrogeen en daarom trekt het vocht aan.

+1 10kg op een oral kuurtje welke zwaar vochtafdrijvend is. Ik zit in me laatse week en pis en zweet me nog steeds leeg. Massa is 4kg up maar heus niet allemaal vvm.

Zou kunnen inderdaad, ben niet helemaal thuis in AAS. Wat ik bedoelde te zeggen, is dat ze op Amerikaanse boards claimen dat ze 10 kg pakken in 5 weekjes Superdrol. Je moet al blij zijn als je 10 kg pakt op een TestE 500/mg/w van 10/12 weken.

Helemaal juist. Het is ook fout om een kuur te beoordelen op de kg's die je wint. Hangt van zoveel factoren af, je niveau, voeding, aromatiseert het product, hoe je reageert, kom je uit een cut of een bulk, enz..
Voor een beginner is het wel mogelijk om zo een 5kg bij te komen tijdens 4weken m-drol. Maar dat is dan meestal geen pure massa. En je mag heel blij zijn als je uiteindelijk 3kg ofzo overhoudt.

• #1.083
Helemaal juist. Het is ook fout om een kuur te beoordelen op de kg's die je wint. Hangt van zoveel factoren af, je niveau, voeding, aromatiseert het product, hoe je reageert, kom je uit een cut of een bulk, enz..
Voor een beginner is het wel mogelijk om zo een 5kg bij te komen tijdens 4weken m-drol. Maar dat is dan meestal geen pure massa. En je mag heel blij zijn als je uiteindelijk 3kg ofzo overhoudt.

Sluit me hier volledig bij aan...

Als je goed traint, en alles doet volgens het boekje kun je 6kg per jaar aan vvm pakken. Als je een kuur doet en houdt daadwerkelijk 3kg over in een periode van 4 weken dan is dit nog heel redelijk. Heb ff geen bron, maar die 6kg per jaar naturel staat me bij...

• #1.085
Even een kleine update: Schouder is hersteld en ik kan weer op volle toeren trainen. Maandag bost gepakt weer 5x42kg dumbbells kunnen pakken en gister armen gehad. Kracht is nog stijgende maar wat me wel opvalt is dat ik echt flinke spierpijn heb die zeker 2 dagen aanhoud maar dit kan ook komen door het feit dat ik nu aardig op me max train. Nog tot zondag knallen en dan de pct in met clomid pct assist en lean extreme.

Vraagje: kent iemand nog een andere Britse site waa prohormonen kunnen besteld worden buiten predator en cheapuksupplements?
Bij beide is havoc en epistane al een tijdje uitverkocht.

Even een kleine update: Schouder is hersteld en ik kan weer op volle toeren trainen. Maandag bost gepakt weer 5x42kg dumbbells kunnen pakken en gister armen gehad. Kracht is nog stijgende maar wat me wel opvalt is dat ik echt flinke spierpijn heb die zeker 2 dagen aanhoud maar dit kan ook komen door het feit dat ik nu aardig op me max train. Nog tot zondag knallen en dan de pct in met clomid pct assist en lean extreme.

Nice dat het beter gaat kerel! Laat je even weten hoe je PCT ging, en wat je ervan over hebt gehouden straks?

Vraagje: kent iemand nog een andere Britse site waa prohormonen kunnen besteld worden buiten predator en cheapuksupplements?

Bij Extremesupplements.co.uk hadden ze het ook volgensmij.
Kijk daar anders even.

Powermyself.com - Epi Xtreme -Iron Labs is de goedkooste epi-kloon
Supplements365.com- Epi -Chaparral Labs 120caps voor dezelfde prijs

Powermyself.com - Epi Xtreme -Iron Labs is de goedkooste epi-kloon
Supplements365.com- Epi -Chaparral Labs 120caps voor dezelfde prijs

Tja, je had die klonen al eens vernoemd dacht ik.
Maar zijn die even goed? Vind het een beetje raar dat de orginele overal uitverkocht zjin (toch op de uk sites die ik bezocht heb) en de klonen niet.
Ik wil over een paar weken beginnen met een ph dus mss best nog even wachten en anders een mss een andere type ph zoeken dat goed is voor lean gains?

Tja, je had die klonen al eens vernoemd dacht ik.
Maar zijn die even goed? Vind het een beetje raar dat de orginele overal uitverkocht zjin (toch op de uk sites die ik bezocht heb) en de klonen niet.
Ik wil over een paar weken beginnen met een ph dus mss best nog even wachten en anders een mss een andere type ph zoeken dat goed is voor lean gains?

Er zijn klonen op de markt geweest die niet zo zuiver waren. Maar van epistane zelf (van IBE) is ook al bewezen dat er slechte batches waren.
Havoc heeft dan weer een heel goede reputatie.
Iron Labs is een Brits merk, en daarom (geen invoerkosten) is het goedkoper.

De reden dat epistane en havoc uitverkocht zijn, is dat het de 2 bekendste merken zijn.
Ik heb ooit meegemaakt dat alle epi-klonen uitverkocht waren bij predator (en toen waren er nog 6/7) enkel chaparral labs niet. Terwijl chaparral labs 120caps is voor dezelfde prijs. En de resulaten die ik met die kloon had waren even goed als op gewone havoc. En ik kon mijn cycle nog met een week verlengen.

Epistane van IBE zou ik sowieso nooit kopen, gezien dat onderzoek op ergogenics. Maar als je echt havoc wil dan moet je wachten tot er terug stock is. Maar persoonlijk zou ik voor één van die twee goedkopere klonen gaan.

• #1.093
Ik heb goede eravringen met de epi van CEL! Als je die kunt krijgen zou ik daar zeker voor kiezen.

die van chapparal labs is zowat overal te krijgen.
Dus wacht ik nog weekje of 3 af (wil over een goeie 4 weken beginnen met cycle) of er terug havoc ter beschikking komt en anders ga ik voor die van chapparal labs.
thx voor de hulp

maar die produceren ze niet meer toch?

Ja, maar de havoc van RPN ook niet meer. Zeker in de UK zullen ze nog wel een paar maanden in omgang blijven.
Binnen een paar maanden zijn er bijna geen PH's meer op de Amerikaanse markt. Er zijn al een aantal compounds (bold, tren,..) verboden. En veel grote firmas zijn gestopt met het produceren van PH's -iForce, CEL, RPN, nu ook Primordial Performance.
Ik denk dat op korte termijn de PH's gewoon van de Amerikaanse markt gaan verdwijnen. En als ze dan ik de UK nog wel legaal blijven, dan zullen er meer Britse firmas met klonen uitkomen.

In mijn zoektocht op het net naar havoc kwam ik op deze site:

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring mee? Zij hebben blijkbaar nog 1AD en dat was vroeger toch een goed productje

Terug
Naar boven