Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heeft iemand meer info over Tren?
Tren - Epi zie ik overal staan maar ben zelf alleen bekend met Epi

Thanks!

Thanks!

[Link niet meer beschikbaar]

Omdat het een non-methyl is wordt het vaak gebruikt in een stack, meestal met epi.
Het is de sterkste non-methyl. Kan serieuze shutdown geven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Zojuist mijn laatste dosis M-drol gepakt, had nog 2 caps en dacht doe eens gek dus heb 20mg in 1x gepakt. Morgen gaat de PCT van start vroeg me alleen af hoe ik de clomid het best kan pakken, alles in 1x of over 2x ?

Thanks!

Als ik er op terug kijk was de shutdown toch best groot en denk ik veroorzaakt door tren want van epi hoor je die verhalen nooit en tren staat er als 19-nor om bekend. Achteraf zou ik het niet nog een keer nemen.

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Zojuist mijn laatste dosis M-drol gepakt, had nog 2 caps en dacht doe eens gek dus heb 20mg in 1x gepakt. Morgen gaat de PCT van start vroeg me alleen af hoe ik de clomid het best kan pakken, alles in 1x of over 2x ?

Opstaan en voor het slapen zou ik doen. Succes.

• #1.106
EIND UPDATE M-DROL CYCLE: Zo! net mijn laatse ON cycle trainig gehad, Ging erg lekker buiten het feit dat 20mg teveel was daar ik zware koppijn en lethargy ervan had de hele middag. 4x100kg kunnen benchen zonder spotter. Nu zien in hoevere we de kracht en massa winst kunnen behouden. Het eind resultaat is ruim 4kg erbij waarvan denk ik het grootse deel toch wel vvm is dus kan opzich wel tevreden zijn maar het blijkt maar weer dat M-drol overrated is kwa gains. Sides als hoofdpijn en lethargy heb ik op sommige momenten wel flink last van gehad. Ik denk dat dit mijn laatse PH kuurtje is geweest en ik volgend jaar voor the real deal ga alla 12weken 500mg Test-e met dboll kick, de phera wou mijn trainigpartner wel overnemen dus dat komt mooi uit. Ik zal jullie op de hoogte houden van hoe mijn pct verloopt, ik begin morgen met de clomid en pct assist en neem al een week Crea mono 2,5gram per dag.

Wil jullie nog een laatste keer advies vragen ivm ph's. Ik wil deze week een bestelling plaatsen zodanig dat er voldoende tijd is alvorens ik aan men cycle begin (staat gepland begin november na een maandje creatine)

Zou graag 2 producten stacken en deze bijgevolg op dezelfde site besellen. (dat alles netjes samen toekomt)

De bedoeling is krachtwinst en droge spiermassa.
Zoals al gezegd heb ik vroeger wel al ph's genomen (1ad)
Welke lijkt jullie best:

op predatornutrition de combinatie protodrol/bold
of op sporting-supplements.co.uk de combinatie havoc/bold
of op supplements365 de combinatie chaparral epi met bold of protodrol

de bedoeling is een stevige cycle te doen van 4 a 6 weken. Zal nog moeten bekijken hoeveel ik van wat nodig heb.

alvast bedankt voor de info.
Indien er betere stacks zijn laat maar komen.

Wil jullie nog een laatste keer advies vragen ivm ph's. Ik wil deze week een bestelling plaatsen zodanig dat er voldoende tijd is alvorens ik aan men cycle begin (staat gepland begin november na een maandje creatine)

Zou graag 2 producten stacken en deze bijgevolg op dezelfde site besellen. (dat alles netjes samen toekomt)

De bedoeling is krachtwinst en droge spiermassa.
Zoals al gezegd heb ik vroeger wel al ph's genomen (1ad)
Welke lijkt jullie best:

op predatornutrition de combinatie protodrol/bold
of op sporting-supplements.co.uk de combinatie havoc/bold
of op supplements365 de combinatie chaparral epi met bold of protodrol

de bedoeling is een stevige cycle te doen van 4 a 6 weken. Zal nog moeten bekijken hoeveel ik van wat nodig heb.

alvast bedankt voor de info.
Indien er betere stacks zijn laat maar komen.

Uit deze stacks zou ik Epi/Bold kiezen.
Bij welke site je bestelt is afhankelijk van de prijs, voor de goedkoopste gaan.

Aangezien je al een hele tijd geen cycle meer gedaan hebt zou ik epi-solo doen, gewoon 4wken op 30mg, eventueel de laatste week verhogen naar 40mg of er nog een 5de week bijdoen (afhankelijk van de sides).

Maar als je toch wil stacken met Bold dan zou ik 4weken epi en 8wken bold doen. Ik heb Bold twee keer gebruikt in een stack en de deftige gains komen pas na 6weken. Minder als 6 weken en lager gedoseerd als 600mg gaat het niet veel opleveren. En zo wordt het wel een heel dure stack.

Iets in deze zin: epi 30/30/30/30
bold 600/600/800/800/800/800/800/800

En dan pct: 4weken nolva + pct assist (of een andere test booster)

Uit deze stacks zou ik Epi/Bold kiezen.
Bij welke site je bestelt is afhankelijk van de prijs, voor de goedkoopste gaan.

Aangezien je al een hele tijd geen cycle meer gedaan hebt zou ik epi-solo doen, gewoon 4wken op 30mg, eventueel de laatste week verhogen naar 40mg of er nog een 5de week bijdoen (afhankelijk van de sides).

Maar als je toch wil stacken met Bold dan zou ik 4weken epi en 8wken bold doen. Ik heb Bold twee keer gebruikt in een stack en de deftige gains komen pas na 6weken. Minder als 6 weken en lager gedoseerd als 600mg gaat het niet veel opleveren. En zo wordt het wel een heel dure stack.

Iets in deze zin: epi 30/30/30/30
bold 600/600/800/800/800/800/800/800

En dan pct: 4weken nolva + pct assist (of een andere test booster)

Dus als ik het goed lees wordt bold maar interessant als je er veel geld tegen gooit?
Denk dat ik dan beter je mening volg en een havoc/epi only cycle doe.
kan nadien nog altijd stacken

Ik dacht week 1: 20, week 2: 30, week 3 en 4: 40 tenzij het goed gaat dan doe ik nog een week bij.
lijkt je wat?

Dus als ik het goed lees wordt bold maar interessant als je er veel geld tegen gooit?
Denk dat ik dan beter je mening volg en een havoc/epi only cycle doe.
kan nadien nog altijd stacken

Ik dacht week 1: 20, week 2: 30, week 3 en 4: 40 tenzij het goed gaat dan doe ik nog een week bij.
lijkt je wat?

Ik denk dat dit voldoende is voor een eerste cycle. je kan er nog altijd een 5de week aan toevoegen als alles goed verloopt. Als je epi van Chaparral labs neemt heb je 120caps, net voldoende om er nog een 5de week bij te doen. Of je kan ook 2 x havoc bestellen.

Er zijn blijkbaar wel niet veel sites meer die nog epi of havoc in voorraad hebben. Bij predatornutrition en powermyself is er zelf geen enkele kloon meer beschikbaar. En dat zijn 2 van de goedkoopste qua verzendkosten.

Bij supplements365 heb je wel de discount coupon "captab5". Geeft 5pond korting bij een bestelling van enkel caps en/of tabs. Maar de verzendkosten zijn dan nog 9pond.

Ik denk dat dit voldoende is voor een eerste cycle. je kan er nog altijd een 5de week aan toevoegen als alles goed verloopt. Als je epi van Chaparral labs neemt heb je 120caps, net voldoende om er nog een 5de week bij te doen. Of je kan ook 2 x havoc bestellen.

Er zijn blijkbaar wel niet veel sites meer die nog epi of havoc in voorraad hebben. Bij predatornutrition en powermyself is er zelf geen enkele kloon meer beschikbaar. En dat zijn 2 van de goedkoopste qua verzendkosten.

Bij supplements365 heb je wel de discount coupon "captab5". Geeft 5pond korting bij een bestelling van enkel caps en/of tabs. Maar de verzendkosten zijn dan nog 9pond.

zal een koon van epi worden met x-tren denk ik (check pm)

• #1.112
GESTOPT MET LOGGEN! Geen respons dus posten heeft blijkbaar toch geen meerwaarde..

Haha waarom zou je stoppen ? geen respons betekent niet dat niemand het leest

• #1.114
Me 2

• #1.117
Ait lekker, ik lees ook altijd.

Pak je ook creatine in je nakuur?

• #1.120
Pak je ook creatine in je nakuur?

Ja en ik ben daar ook goed over te spreken! Ik neem 3 caps crea mono van Olimp dat is * 3 a 4 gram en 2caps Arginine HCL wat neerkomt op 3gram. Dit is de 1e keer dat ik producten van olimp gebruikt maar ze bevallen erg goed en het kost ook bijna niets @xxl . De crea is ook de oorzaak van de gewichtstoename denk ik.

Arginine
http://www.xxlnutrition.nl/Olimp-M9/ArgiPower--L-Arginine-P880

Creatine
http://www.xxlnutrition.nl/Olimp-M9/Creatine-Monohydraat-Mega-Caps-P559

Terug
Naar boven