Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand meer info over Tren?
Tren - Epi zie ik overal staan maar ben zelf alleen bekend met Epi
Thanks!
Thanks!
Thanks!
Zojuist mijn laatste dosis M-drol gepakt, had nog 2 caps en dacht doe eens gek dus heb 20mg in 1x gepakt. Morgen gaat de PCT van start vroeg me alleen af hoe ik de clomid het best kan pakken, alles in 1x of over 2x ?
Wil jullie nog een laatste keer advies vragen ivm ph's. Ik wil deze week een bestelling plaatsen zodanig dat er voldoende tijd is alvorens ik aan men cycle begin (staat gepland begin november na een maandje creatine)
Zou graag 2 producten stacken en deze bijgevolg op dezelfde site besellen. (dat alles netjes samen toekomt)
De bedoeling is krachtwinst en droge spiermassa.
Zoals al gezegd heb ik vroeger wel al ph's genomen (1ad)
Welke lijkt jullie best:
op predatornutrition de combinatie protodrol/bold
of op sporting-supplements.co.uk de combinatie havoc/bold
of op supplements365 de combinatie chaparral epi met bold of protodrol
de bedoeling is een stevige cycle te doen van 4 a 6 weken. Zal nog moeten bekijken hoeveel ik van wat nodig heb.
alvast bedankt voor de info.
Indien er betere stacks zijn laat maar komen.
Uit deze stacks zou ik Epi/Bold kiezen.
Bij welke site je bestelt is afhankelijk van de prijs, voor de goedkoopste gaan.
Aangezien je al een hele tijd geen cycle meer gedaan hebt zou ik epi-solo doen, gewoon 4wken op 30mg, eventueel de laatste week verhogen naar 40mg of er nog een 5de week bijdoen (afhankelijk van de sides).
Maar als je toch wil stacken met Bold dan zou ik 4weken epi en 8wken bold doen. Ik heb Bold twee keer gebruikt in een stack en de deftige gains komen pas na 6weken. Minder als 6 weken en lager gedoseerd als 600mg gaat het niet veel opleveren. En zo wordt het wel een heel dure stack.
Iets in deze zin: epi 30/30/30/30
bold 600/600/800/800/800/800/800/800
En dan pct: 4weken nolva + pct assist (of een andere test booster)
Dus als ik het goed lees wordt bold maar interessant als je er veel geld tegen gooit?
Denk dat ik dan beter je mening volg en een havoc/epi only cycle doe.
kan nadien nog altijd stacken
Ik dacht week 1: 20, week 2: 30, week 3 en 4: 40 tenzij het goed gaat dan doe ik nog een week bij.
lijkt je wat?
Ik denk dat dit voldoende is voor een eerste cycle. je kan er nog altijd een 5de week aan toevoegen als alles goed verloopt. Als je epi van Chaparral labs neemt heb je 120caps, net voldoende om er nog een 5de week bij te doen. Of je kan ook 2 x havoc bestellen.
Er zijn blijkbaar wel niet veel sites meer die nog epi of havoc in voorraad hebben. Bij predatornutrition en powermyself is er zelf geen enkele kloon meer beschikbaar. En dat zijn 2 van de goedkoopste qua verzendkosten.
Bij supplements365 heb je wel de discount coupon "captab5". Geeft 5pond korting bij een bestelling van enkel caps en/of tabs. Maar de verzendkosten zijn dan nog 9pond.
Haha waarom zou je stoppen ? geen respons betekent niet dat niemand het leest

Klopt maar een beetje feedback is nooit weg. Er reageert niemand op dus dat wekt bij mij het ide dat er geen vraag naar is dus zodoende![]()

Ik vind het wel intressant om te lezen even dat je het weet![]()