AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Voor jullie even een update dan. Ben nu een week in de PCT. Trainen gaat nog steeds lekker, wel wat minder kracht op sommige oefeningen maar dat is ook niet raar na een kuurtje. Gewicht is zelfs nog iets gestegen, zit nu op 120kg Libido is wel zwak maar word stilaan al wat beter.

Dat gaat mooi zo te lezen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
Ja, ik voel me ook veel lekkerder dan tijdens de cycle. Had nergens geen zin in toen ik ON was en eetlust was erg slecht. Nu hopen dat de gewonnen massa goed blijft zitten:D

Al begonnen met die PCT assist? Een goede testbootser naast nolva of clomid helpt mij altijd om sneller te herstellen qua libido en lethargy.

De meesten die niet belachelijk veel kilo's pakken met DS weten bijna alles te behouden. Hopelijk hou jij die 4kilo ook, dat is een goed resultaat.

blijf zeker posten. Er zijn genoeg geïnteresseerden. Je post cycle wil ik ook zeker volgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.127
Meer eten dan oncycle en creatine hooghouden dan moet dat goed gaan
Je bedoelt OF:)
Al begonnen met die PCT assist? Een goede testbootser naast nolva of clomid helpt mij altijd om sneller te herstellen qua libido en lethargy.

Ja gelijk naast de clomid laten lopen. Libido keert langzamerhand al terug heb ik het ide alleen word ie niet zo hard als ie zou moeten zijn:D Verder voel ik me prima ook geen last van mentale of gezichts problemen wat je vaak hoort als side van clomid.

Welke PH raden jullie aan? Ben al even opzoek maar lees van elke wel wat nadelen etc, wat zijn jullie bevindingen? Ben benieuwd..

Ik had zelf in gedachten: Phera-Plex + Nolvadex, iemand ervaring mee of andere aanraders??

Laatst bewerkt:
Welke PH raden jullie aan? Ben al even opzoek maar lees van elke wel wat nadelen etc, wat zijn jullie bevindingen? Ben benieuwd..

Ik had zelf in gedachten: Phera-Plex + Nolvadex, iemand ervaring mee of andere aanraders??

Phera met nolva als pct is een zeer deftige cycle. Die je goeie gains gaat geven afhankelijk van dosering en lengte van cycle.

Als het je eerste cycle is zou ik wel niet met Phera beginnen.
Dan zou ik kiezen voor epi (havoc) of h-drol.

Ja ik ga er ''nog'' niet aan beginnen hoor, ben me er alleen in, aan het verdiepen. Waarom zou je epi of h-drol eerder aanbevelen ipv Phera? De research die ik gedaan heb zie ik dat je met phera meer massa pakt dan bijv epi (correct me if im wrong) En massa is nou nog juist mn doel als ik het zou gaan doen. Verder zou ik ook nog wel meer willen weten over eventuele leverschade, hoor verhalen dat orale toediening slecht is ivm leverschade. Maar als ik hier op DBB kijk hoor ik er eigenlijk weinig over?!

Ja ik ga er ''nog'' niet aan beginnen hoor, ben me er alleen in, aan het verdiepen. Waarom zou je epi of h-drol eerder aanbevelen ipv Phera? De research die ik gedaan heb zie ik dat je met phera meer massa pakt dan bijv epi (correct me if im wrong) En massa is nou nog juist mn doel als ik het zou gaan doen. Verder zou ik ook nog wel meer willen weten over eventuele leverschade, hoor verhalen dat orale toediening slecht is ivm leverschade. Maar als ik hier op DBB kijk hoor ik er eigenlijk weinig over?!

Dit eens doorlezen: http://tunedsports.com/

http://www.primordialperformance.com/store/steroid-profiles-index.html

Laatst bewerkt:
Ik moet je eerlijk zeggen dat mijn engels niet top is, en dit gaat al over een onderwerp waar ik nog niet super in thuis ben dus eigenlijk kort gezegd snap ik geen drol van die site's :P

Ik moet je eerlijk zeggen dat mijn engels niet top is, en dit gaat al over een onderwerp waar ik nog niet super in thuis ben dus eigenlijk kort gezegd snap ik geen drol van die site's :P

Moeilijk op die manier. Voordat je met hormonale producten begint is het aan te raden je voldoende in te lezen.
Kort, de reden dat de meesten niet met phera beginnen, is dat het, potentieel, meer en zwaardere sides geeft.
Het is dus aan te raden om met een milder PH/DS te beginnen.

Maar vraag ons nu niet om hier de hele lijst neer te zetten van alle PH's/DS met mogelijke sides en gains enz..
De meesten hier zijn bereid om te helpen en concrete vragen over cycles en producten te beantwoorden. Maar de eerste basis-research zal je zelf moeten doen.

Moeilijk op die manier. Voordat je met hormonale producten begint is het aan te raden je voldoende in te lezen.
Kort, de reden dat de meesten niet met phera beginnen, is dat het, potentieel, meer en zwaardere sides geeft.
Het is dus aan te raden om met een milder PH/DS te beginnen.

Maar vraag ons nu niet om hier de hele lijst neer te zetten van alle PH's/DS met mogelijke sides en gains enz..
De meesten hier zijn bereid om te helpen en concrete vragen over cycles en producten te beantwoorden. Maar de eerste basis-research zal je zelf moeten doen.

Die vraag was ik ook niet van plan te stellen ;) Wil ook zoveel mogelijk zelf uitzoeken maar als het kan wel in normaal Nederlands, want al die gekke termen etc zeggen me ook niet veel. Ik snap nu dat phera wat krachtiger is. Ik ga me eens verdiepen in de verschillende soorten, maar als ik het goed begrijp heeft niet elke soort dezelfde bijwerking ofwel? Via de 2e link die je hierboven gaf zie ik van die schema's per PH met de krachttoename etc aangegeven. Daarbij zie ik dus dat Phera wel goed voor massa is, en andere juist weer om droger te worden. Mocht ik ooit beginnen zou ik een mildere versie vd phera moeten nemen, zoals?
En hoe zit het precies met leverschade? Is dit door goed gebruik + voeding + nakuur te verwaarlozen of moet je echt serieuze rekening hiermee houden?? Want leverschade klinkt nogal ernstig en zoiets zou mij wel weerhouden om aan de PH te gaan..

EDIT:
Lees idd al dat H-drol om te beginnen een zeer goede keus is, kan hier ook gewoon de nolvadex achteraan, en word er dan nog een livercare of iets dergelijks geadviseerd of is nolvadex genoeg?
Denk toch dat ik mezelf eens een soort werkstuk ga maken over PH's, wil er meer over weten. Wil het in de toekomst zeker eens proberen maar wel als ik al flink ''naturel'' gegroeid bent. Ben nu iets langer dan half jaar bezig met bulken en intensief trainen en heb er ca 14,3KG bij al.

Laatst bewerkt:
Weet iemand waar je nog goede epi kan bestellen?van CEL of Iron labs? in de UK ze zijn overal uitverkocht! ik las het hier dat het niet meer gemaakt word in VS! maar gaat het nog wel terug in stock komen in UK? sommige merken worden gewoon in UK geproduceerd.dus...

Weet iemand waar je nog goede epi kan bestellen?van CEL of Iron labs? in de UK ze zijn overal uitverkocht! ik las het hier dat het niet meer gemaakt word in VS! maar gaat het nog wel terug in stock komen in UK? sommige merken worden gewoon in UK geproduceerd.dus...

Iron Labs, CEL, RPN en IBE zijn blijkbaar uitverkocht bij alle grote webshops.
hier hebben ze nog havoc:
[Link niet meer beschikbaar]

En supplements365 heeft nog een paar klonen in stock:
http://www.supplements365.com/

op predator hebben ze ook een kloon. Ik wacht op mail met antwoord waarom mijn bestelling niet doorging. Hopelijk komt het in orde. Ik probeer daar te bestellen samen met reversitol.

ik wou die van RPN CEL of Iron Labs... maar het is gelukt! bedankt!

op predator hebben ze ook een kloon. Ik wacht op mail met antwoord waarom mijn bestelling niet doorging. Hopelijk komt het in orde. Ik probeer daar te bestellen samen met reversitol.

Lijkt me dat alle klonen uitverkocht staan bij predator. Enkel Havoc voor de Amerikaanse klanten niet.
De PH's zijn in de VS blijkbaar aan het verdwijnen. De grote bedrijven zijn zo goed als allemaal gestopt met de productie. Enkel de 'vage' kleine merken blijven over.

Predatornutrition heeft blijkbaar toch nog een batch van Reversitol v1 kunnen vinden. Wordt ook al een tijd niet meer gemaakt in de VS.
Ik heb nooit gesnapt waarom het zo een populair product is voor de pct. Het is zowat een samenraapsel van alle andere otc-pct ingredienten. En dan nog in een prop. blend.

Terug
Naar boven