XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

willy. Heb duidelijk problemen met pm via gsm. Ik pm je vanavond via mijn laptop.

zo zo. De willy gaat knallen. Propere cycle in het vooruitzicht. Die producten uit de vs is wel ferm. Die fatburners pak ik wel over. Lol.
Zo een cycle zie ik in de toekomst ook wel zitten. Normaal heb ik dit weekend eindelijk nolva te pakken. Start ik wss maandag met mdrol. Wou wachten tot november maar eens het in de kast staat . . . :)

Het is de eerste keer dat ik geen full bulk ga doen tijdens een cycle. Normaal doe ik nauwelijks cardio tijdens een cycle (1 of 2keer/week half-uurtje om conditie te onderhouden). Nu ga ik toch proberen om 4 keer 35 à 50min cardio te doen.
Meestal stijgt mijn vetpercentage lichtjes tijdens een cycle. Omdat ik tijdens de kerstperiode 2wken op vakantie ga hoop ik tegen dan op zo een 8% te staan (nu 10-11).

Het is de eerste keer dat ik geen full bulk ga doen tijdens een cycle. Normaal doe ik nauwelijks cardio tijdens een cycle (1 of 2keer/week half-uurtje om conditie te onderhouden). Nu ga ik toch proberen om 4 keer 35 à 50min cardio te doen.
Meestal stijgt mijn vetpercentage lichtjes tijdens een cycle. Omdat ik tijdens de kerstperiode 2wken op vakantie ga hoop ik tegen dan op zo een 8% te staan (nu 10-11).

Ga je before en after pics maken? Ben heel benieuwd hoe je fysiek eruit ziet!;)

Ga je before en after pics maken? Ben heel benieuwd hoe je fysiek eruit ziet!;)

Had ik nog niet aan gedacht. Altijd leuk om deftige voor en na foto's te hebben. En ik vergeet dit altijd.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

vlg mij is de willy een beest :-)

Dat zeker niet, daarvoor kom ik wat massa te kort.
ik heb mij nooit helemaal kunnen laten gaan in het bulken omdat ik mijzelf er niet over kon zetten om mijn vp hoger dan 13-14% te laten worden.

En ik heb ook niet de genen om de grootste en/of sterkste freak te zijn.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Als Horn zijn M-drol cycle goed uitdraait kan het zijn dat we allemaal versteld staan. Hij heeft al een meer dan degelijke fysiek zonder al te veel hormonale hulp.
Als nu blijkt dat hij een extreem goede responder is, dan zou hij bij een iets geavanceerdere cycle (al valt m-drol solo zeker niet te onderschatten qua potentie) op zeer korte tijd een indrukwekkende fysiek kunnen kweken.
Bovendien pakt hij het intelligent aan, hij leest zich voldoende in, doet niks overhaast.

Ik ben benieuwd wat die m-drol hem gaat opleveren.

schijnt dat mdrol veel crap bevat, dus niet de echte superdrol , velen raden dan ook superdrone te gebruiken

schijnt dat mdrol veel crap bevat, dus niet de echte superdrol , velen raden dan ook superdrone te gebruiken

CEL heeft echt wel een goede reputatie. Net als Primordial Performance trouwens. Ik heb beide merken gebruikt (wel niet hun superdrol-clones) en had met beiden goede ervaringen.
Superdrone is duurder omdat het werkt met hun LV-systeem. Dat zogezegd ervoor zorgt dat meer van de stof wordt opgenomen maar daar zijn geen bewijzen voor.
Ik zag een paar dagen geleden ook een post overh et feit dat m-drol geen goede superdrol kloon was (op het MD-forum). Maar de orginele poster was wel een gewezen boardrep voor Primordial.
Imo zijn het beiden goede klonen van gereputeerde firmas. Met beiden voordelen en nadelen :-M-drol is goedkoper, Superdrone makkelijker om de dosis aan te passen -Superdrone moet overal je Flesje en je spuit meesleuren, enz..
Maar kortom: het gaat gewoon om dezelfde compound.

(Ik zelf zou voor Methyl S van Iron Labs gaan. het is de goedkoopste, kost 15pond voor 1potje en de capsules bevatten 5mg. Dus je kan ook 5mg 15mg of25mg/dag doseren.)

Had ik nog niet aan gedacht. Altijd leuk om deftige voor en na foto's te hebben. En ik vergeet dit altijd.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

ik heb mij nooit helemaal kunnen laten gaan in het bulken omdat ik mijzelf er niet over kon zetten om mijn vp hoger dan 13-14% te laten worden.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Als Horn zijn M-drol cycle goed uitdraait kan het zijn dat we allemaal versteld staan. Hij heeft al een meer dan degelijke fysiek zonder al te veel hormonale hulp.
Als nu blijkt dat hij een extreem goede responder is, dan zou hij bij een iets geavanceerdere cycle (al valt m-drol solo zeker niet te onderschatten qua potentie) op zeer korte tijd een indrukwekkende fysiek kunnen kweken.
Bovendien pakt hij het intelligent aan, hij leest zich voldoende in, doet niks overhaast.

Bedankt voor het compliment alvast.
Ben ook heel nieuwsgierig. Hoop toch wat kilos te pakken zonder te veel te stijgen in vp.
Normaa start ik dit weekend of maandag. Ga zeker log trachten te maken met enkele fotookes.

Mannen, ik heb een vraagje over M1T.
Ik heb nu een potje staan en vroeg me af met wat ik dat moet nemen.
Volgens mij moet ik dat sowieso samen met leverreiniger nemen maar moet daar nog iets bij?

Alvast bedankt.

vandaag mijn log geopend. inleiding staat er. Morgen of maandag starten.

Mannen, ik heb een vraagje over M1T.
Ik heb nu een potje staan en vroeg me af met wat ik dat moet nemen.
Volgens mij moet ik dat sowieso samen met leverreiniger nemen maar moet daar nog iets bij?

Alvast bedankt.

Het is heel zwaar spul, zeker voor je lever.
Weet goed waar je aan begint. Er is een reden dat bijna niemand nog M1T produceert.
Sowieso laag doseren (max 10mg) en niet langer dan 3weken.
En een SERM als nakuur.

Het is heel zwaar spul, zeker voor je lever.
Weet goed waar je aan begint. Er is een reden dat bijna niemand nog M1T produceert.
Sowieso laag doseren (max 10mg) en niet langer dan 3weken.
En een SERM als nakuur.
Oke, ja wil ook een hele lage dosis gaan doen van maximaal 2 weken, kijken hoe dat bevalt.

Waar kan ik die SERM kopen?

Haha oke en SERM staat voor? Selective .. .. ..

..Selective estrogen receptor modulator
Kan je niet in een supplementen-winkel halen.

Ik denk dat je beter eerst wat research doet naar M1T. Het is echt gevaarlijk spul. Bovendien ben je nog geen 21.

ik had trouwens ook nog gehoord dat je ook ANIMAL M-STAK kan nemen om je testosteron weer natuurlijk te laten produceren? Klopt dit?
serm is een middel dat oestrogenen receptoren uitschakelt simple as that, denk daarbij aan nolvadex, of aromasin

na je ph kuur kan je altijd een test booster gebruiken voor wat het waard is:D

Mijn genen zijn me ook allesbehalve goedgezind. Probleem is ook niet dat ik te weinig eet en totaal niet aankom. Bijkomen is gn enkel probleem, dat vertalen naar het maximaliseren van spiermassawinst daarentegen wel. En dan eet ik nog 95% van de tijd clean. Drink nooit alcohol, frisdrank e.d. Vind ook dat horn een nette fysiek heeft, zeker als je bedenkt dat dit totnutoe volledig natuurlijk is gebeurd. Echt respect daarvoor. Ben dan ook benieuwd hoe de M-drol bij hem zal aanslaan. Misschien een goed idee voor mijn vlg cycle, maar eerst deze epi-cycle tot een goed einde brengen en dan zien we wel weer...

@KVE: Hoe gaat het met je epi cycle?

ik had trouwens ook nog gehoord dat je ook ANIMAL M-STAK kan nemen om je testosteron weer natuurlijk te laten produceren? Klopt dit?

Dude...wtf...
Is die foto recent...
Ga eerste een normaal vreten en trainen!
Met dat fysiek kun je nog heel veel verbeteren hoor.
Je bent niet wijs dat je nu aan dat spul gaat...

Maar goed, wijsheid komt met de jaren zeggen ze wel eens!!

Dude...wtf...
Is die foto recent...
Ga eerste een normaal vreten en trainen!
Met dat fysiek kun je nog heel veel verbeteren hoor.
Je bent niet wijs dat je nu aan dat spul gaat...

Maar goed, wijsheid komt met de jaren zeggen ze wel eens!!
Nee die foto is van bijna een jaar terug.
Wie zegt dat ik er nu al aan ga beginnen?
Ik wil gewoon wat informatie en tips opdoen, en nog (lang) niet gaan beginnen met kuren.

Terug
Naar boven