Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

volgens track and trace is mijn pakket toch al overzee. Heb nog 2 opties op nolva. Hopelijk komt 1 ervan goed.

volgens track and trace is mijn pakket toch al overzee. Heb nog 2 opties op nolva. Hopelijk komt 1 ervan goed.

Hoelang geleden is het die status geworden? Bij mij heeft ie namelijk ook een aantal dagen op die status gestaan, en toen ging de deurbel. Komt dus wel goed met jouw pakketje....

@retrofo: staat er sinds gisteren op. Enige probleem is dat ik alle dagen werken ben. En de vriendin ook. Hopelijk laten ze een briefje en vinden ze het terug op het postkantoor dan.

Ben nu bezig met cellmass en pre workout. Lijkt het interessant om een 2tal weken voor de cycle met alles te stoppen of maakt dat niet veel uit?
Zou ik buiten de support producten nog iets bijnemen qua pre workout of gaat dat niet veel zin Hebben?

Laatst bewerkt:
Ga je nog loggen?

denk wel een logje aan te maken. Start cycle staat gepland begin november. woog vanmorgen 80 rond. Hoorde er voor aanvang cycle nog 1 a 2 bij te doen en dan goed voorbij de 85 gaa met niet te veel vetwinst. Zal ook kijken of ik een begin en eindfoto kan posten.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:53 ----------

hoorde moet hoop zijn. Maar kan niet editten met men gsm. k*tsymbian :)

hou je een logje bij horn, ben benieuwd naar die drol

Fout ligt niet volledig bij Predator Nutrition hoor. Hadden netjes betaling ontvangen. Na een aantal dagen kreeg 'k via track & trace het bericht dat de postbode een poging had gedaan het pakje afgeleverd te krijgen. Daar ik die dag géén postbode had gezien heb ik dat de dag nadien aan de man zelf gevraagd. Die vond de naam en adres onleesbaar en daarbovenop dacht hij dat het pakketje bestemd was voor een firma die een jaar geleden verhuisd is uit dit industriepark. Na veel zagen en aandringen uiteindelijk de adresgegevens gekregen en onmiddellijk gebeld... Daar konden ze het pakje niet vinden, dus zogezegd nooit iets aangekregen terwijl er duidelijk is afgetekend voor ontvangst. Begrijp er tot op heden nog altijd niks van!! Die zendingen worden altijd aangetekend verstuurd dus staat toch naam en toenaam bij zou je dan denken???? Tja bij de post gebaren ze van kromme haas en van predator hoor 'k al een maand niks meer :-( Met als gevolg 95 EUR de vuilbak in.

Echt wel belachelijk. Dit is gewoon de schuld van de postbode volgens mij. Heb je het hierbij gelaten? Ik zou toch een klacht formuleren bij de post.

Was dit je eerste pakket uit de UK? Ik heb al zeker 20keer iets besteld bij een UK-shop en het is al altijd aangekomen.

@patmuscle: zoals gemeld. Normaal ga ik log bijhouden. Ben er zelf ook curieus naar. Da het maar snel november is.

@retrofo: staat er sinds gisteren op. Enige probleem is dat ik alle dagen werken ben. En de vriendin ook. Hopelijk laten ze een briefje en vinden ze het terug op het postkantoor dan.

Ben nu bezig met cellmass en pre workout. Lijkt het interessant om een 2tal weken voor de cycle met alles te stoppen of maakt dat niet veel uit?
Zou ik buiten de support producten nog iets bijnemen qua pre workout of gaat dat niet veel zin Hebben?

Volgens mij maakt dat niet veel uit. Als je nu toch bezig bent met cellmass zou ik het gewoon verder innemen. Sommigen zijn van mening dat je creatine en pre-work outs enkel in de nakuur moet gebruiken, om het herstel te bevorderen. Imo maakt het niet veel uit.
Pre work outs kunnen wel je bloeddruk verhogen. En aangezien die op
m-drol normaal gezien al hoog zal zijn. Ik neem tijdens cycles gewoon stims.

@willy: pak ik men cellmass gewoon uit. Pak ik men pre workout gewoon verder. Hij is zo lekker die syntech pump . En zien we wel hoe het loopt. Na de cycle terug creatine.

Echt wel belachelijk. Dit is gewoon de schuld van de postbode volgens mij. Heb je het hierbij gelaten? Ik zou toch een klacht formuleren bij de post.

Was dit je eerste pakket uit de UK? Ik heb al zeker 20keer iets besteld bij een UK-shop en het is al altijd aangekomen.

Was toen de eerste maal idd. De schuld ligt idd volledig bij de post. Vlg hem kon hij naam en adres niet lezen?! En heeft dan maar gegokt! Zoals gezegd het adres gecontacteerd waar het zou zijn afgeleverd, maar daar hebben ze het dan zogezegd weer niet gekregen. Begrijp niet hoe zo'n dingen kunnen gebeuren daar die pakketjes aangetekend worden opgestuurd. Langs de andere kant meen ik ook gelezen te hebben dat wanneer je pakketje verloren gaat, predator nutrition dit opnieuw verzendt. Gewoonlijk zijn zij daar toch voor verzekerd, dacht ik? Maar van hen hoor ik ook niks meer. Laatste keer heb ik dan ook besteld bij powermyself. Bestelling (Epi xtreme vn Iron Labs) netjes ontvangen.

wat denken jullie van h drol? is dit de moeite waard, ik zoek een goede ph om 4 a 5 weken te nemen met mijn test tren kuur

@KVE: Kan om 1 of andere duistere reden geen pm sturen met mijn gsm. Stuur 1 vanavond.

@patmuscle: sorry, geen ervaring met h-drol

Is epistane op te sporen in bloedonderzoek? zoja wat vinden ze dan? En als je het zou grbruiken hoe lang duurt het dan voordat de sporen weg zijn uit het bloed?

Mvg Wantmore

Is epistane op te sporen in bloedonderzoek? zoja wat vinden ze dan? En als je het zou grbruiken hoe lang duurt het dan voordat de sporen weg zijn uit het bloed?

Mvg Wantmore

Wat ze sowieso zullen opmerken zijn de fel verhoogde testosteron-levels in je bloed.

Hangt er allemaal vanaf wat voor een bloedonderzoek het is.
Het lijkt me logisch dat een dopingtest (door sportfederatie) naar andere dingen zoekt dan je gewone huisdokter.

goed nieuws. De mdrol ligt te wachten in het postkantoor. Vandaag werken tot na sluit kantoor. Morgen voormiddag gaan we er om. :-)

Ik heb mijn Havoc vandaag ook binnen gekregen. Heb nog geen plannen voor een 2e kuur maar heb maar wat gekocht aangezien Predator het weer op voorraad had... :o

Ik heb mijn Havoc vandaag ook binnen gekregen. Heb nog geen plannen voor een 2e kuur maar heb maar wat gekocht aangezien Predator het weer op voorraad had... :o

Ja in de nieuwsbrief van Powermyself staat dat die vanaf 20 oktober weer leverbaar is, ik zie op die site (in tegenstelling tot de andere PH's) niets staan over eventuele PCT's. Ik neem aan dat die bij Havoc toch ook gewoon nodig is?

Terug
Naar boven