Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens track and trace is mijn pakket toch al overzee. Heb nog 2 opties op nolva. Hopelijk komt 1 ervan goed.

Fout ligt niet volledig bij Predator Nutrition hoor. Hadden netjes betaling ontvangen. Na een aantal dagen kreeg 'k via track & trace het bericht dat de postbode een poging had gedaan het pakje afgeleverd te krijgen. Daar ik die dag géén postbode had gezien heb ik dat de dag nadien aan de man zelf gevraagd. Die vond de naam en adres onleesbaar en daarbovenop dacht hij dat het pakketje bestemd was voor een firma die een jaar geleden verhuisd is uit dit industriepark. Na veel zagen en aandringen uiteindelijk de adresgegevens gekregen en onmiddellijk gebeld... Daar konden ze het pakje niet vinden, dus zogezegd nooit iets aangekregen terwijl er duidelijk is afgetekend voor ontvangst. Begrijp er tot op heden nog altijd niks van!! Die zendingen worden altijd aangetekend verstuurd dus staat toch naam en toenaam bij zou je dan denken? Tja bij de post gebaren ze van kromme haas en van predator hoor 'k al een maand niks meer :-( Met als gevolg 95 EUR de vuilbak in.
@retrofo: staat er sinds gisteren op. Enige probleem is dat ik alle dagen werken ben. En de vriendin ook. Hopelijk laten ze een briefje en vinden ze het terug op het postkantoor dan.
Ben nu bezig met cellmass en pre workout. Lijkt het interessant om een 2tal weken voor de cycle met alles te stoppen of maakt dat niet veel uit?
Zou ik buiten de support producten nog iets bijnemen qua pre workout of gaat dat niet veel zin Hebben?
@willy: pak ik men cellmass gewoon uit. Pak ik men pre workout gewoon verder. Hij is zo lekker die syntech pump . En zien we wel hoe het loopt. Na de cycle terug creatine.
Echt wel belachelijk. Dit is gewoon de schuld van de postbode volgens mij. Heb je het hierbij gelaten? Ik zou toch een klacht formuleren bij de post.
Was dit je eerste pakket uit de UK? Ik heb al zeker 20keer iets besteld bij een UK-shop en het is al altijd aangekomen.
Is epistane op te sporen in bloedonderzoek? zoja wat vinden ze dan? En als je het zou grbruiken hoe lang duurt het dan voordat de sporen weg zijn uit het bloed?
Mvg Wantmore
Is epistane op te sporen in bloedonderzoek? zoja wat vinden ze dan? En als je het zou grbruiken hoe lang duurt het dan voordat de sporen weg zijn uit het bloed?
Mvg Wantmore
Ik heb mijn Havoc vandaag ook binnen gekregen. Heb nog geen plannen voor een 2e kuur maar heb maar wat gekocht aangezien Predator het weer op voorraad had...![]()