MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ja in de nieuwsbrief van Powermyself staat dat die vanaf 20 oktober weer leverbaar is, ik zie op die site (in tegenstelling tot de andere PH's) niets staan over eventuele PCT's. Ik neem aan dat die bij Havoc toch ook gewoon nodig is?

PCT is bij havoc nodig

Vanaf 20 oktober weer leverbaar? Wel vreemd dat ik de mijne precies een week geleden besteld heb en nu binnen heb:p. Hij is dus gewoon leverbaar!
Een PCT is inderdaad gewoon nodig zoals Willy hierboven al aangeeft.

Bedankt mannen en ja vreemd inderdaad :)

Wat valt er in te nemen tegen backpumps? Taurine heb ik begrepen maar ook Bananen ivm met het gehalte Kalium wat er in zit.. True?

Wat valt er in te nemen tegen backpumps? Taurine heb ik begrepen maar ook Bananen ivm met het gehalte Kalium wat er in zit.. True?

Ik ben een week voordat ik begon met mijn Epistane cycle begonnen met het slikken van taurine caps. Ik heb de eerste weken 1500mg per dag genomen en heb dat later afgebouwd naar 1000mg omdat ik eigenlijk nergens meer last van had.

Ik zou als ik jou was dus gewoon taurine nemen...

wat is nu eigenlijk het verschil tussen anabolen en prohormonen?

Toch maar wat epi ingeslagen om mijn test-e cycle te kickstarten.
Met die Iron Labs-klonen is het ook nog eens spotgoedkoop. Heb 2 potjes van 90caps voor in totaal 50pond (en dan nog eens 5% coupon).

5weken epi 40/40/40/50/50
(naast 10wken test-e 500mg ew / dit terzijde want daar gaat dit topic niet over)

PCT zal zijn nolva: 30/20/20/10 of 20/20/10/10
En ik ga er ook wat DAA bijvoegen.

Verder heb ik op een Amerikaans forum, een heel pakket van alri-supplementen gewonnen/gekregen (van de vrouw van de eigenaar).
-1 x Chaind'Out (Bcaa-product)
-1 x jungle Warfare Extreme (testbooster)
-1 x WTF (pre workout)
-1 x Hyperdrive 3.0 -Amerikaanse versie(fatburner)

Misschien voeg ik die Jungle Warfare wel toe aan mijn pct of bewaar ik hem voor daarna. Chaind out ga ik drinken tijdens de trainingen. En de WTF bewaar ik voor na mijn cycle.
Enkel met de Hyperdrive kan ik niet veel doen. Ik ben niet zo voor fatburners.

zo zo. De willy gaat knallen. Propere cycle in het vooruitzicht. Die producten uit de vs is wel ferm. Die fatburners pak ik wel over. Lol.
Zo een cycle zie ik in de toekomst ook wel zitten. Normaal heb ik dit weekend eindelijk nolva te pakken. Start ik wss maandag met mdrol. Wou wachten tot november maar eens het in de kast staat . . . :)

zo zo. De willy gaat knallen. Propere cycle in het vooruitzicht. Die producten uit de vs is wel ferm. Die fatburners pak ik wel over. Lol.
Zo een cycle zie ik in de toekomst ook wel zitten. Normaal heb ik dit weekend eindelijk nolva te pakken. Start ik wss maandag met mdrol. Wou wachten tot november maar eens het in de kast staat . . . :)

Ja, moeilijk om zo iets in de kast te laten staan.

Toch maar wat epi ingeslagen om mijn test-e cycle te kickstarten.
Met die Iron Labs-klonen is het ook nog eens spotgoedkoop. Heb 2 potjes van 90caps voor in totaal 50pond (en dan nog eens 5% coupon).

5weken epi 40/40/40/50/50
(naast 10wken test-e 500mg ew / dit terzijde want daar gaat dit topic niet over)

PCT zal zijn nolva: 30/20/20/10 of 20/20/10/10
En ik ga er ook wat DAA bijvoegen.

Verder heb ik op een Amerikaans forum, een heel pakket van alri-supplementen gewonnen/gekregen (van de vrouw van de eigenaar).
-1 x Chaind'Out (Bcaa-product)
-1 x jungle Warfare Extreme (testbooster)
-1 x WTF (pre workout)
-1 x Hyperdrive 3.0 -Amerikaanse versie(fatburner)

Misschien voeg ik die Jungle Warfare wel toe aan mijn pct of bewaar ik hem voor daarna. Chaind out ga ik drinken tijdens de trainingen. En de WTF bewaar ik voor na mijn cycle.
Enkel met de Hyperdrive kan ik niet veel doen. Ik ben niet zo voor fatburners.

Prijsvraagje meegedaan ofzo? Gefeli met je gratis supps!

Prijsvraagje meegedaan ofzo? Gefeli met je gratis supps!
Nee, is gewoon een klein forum dat zich vorig jaar heeft afgescheurd van RxMuscle.
Alri sponsort dat en zijn vrouw is ook actief op dat forum en af en toe schenkt ze wat dingen weg aan de eerste 5 of 10 die reageren. En doordat het zo een klein forum is, is de kans groot dat je af en toe wel eens iets wint.

Terug
Naar boven