MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zag op de site van Patrick Arnold twee nieuwe producten. Zie artikel van 4 november op http://patrickarnoldblog.com/two-new-designer-steroid-supplements/

1) estra-4,9-diene-17b-ol-3-one wat vrij brutaal is want de precursor van dit hormoon is sinds januari geen vrij verkrijgbare PH meer in de VS. Nu is het actieve hormoon dus na omzetting dus op de markt als transdermal. Kortom het gaat hier om de actieve vorm van "tren"
2) 7a,17a-dimethyl-androst-4-ene-3b-17b-diol dit is een precursor van [Link niet meer beschikbaar] De omzetting in het lichaam tot de actieve stof gaat volgens Arnols heel efficiënt.
Kenmerken: berucht voor de lever, kracht massa en bloat omdat het aromatiseert tot een 17aa vorm van oestrogeen (klinkt als d-bol allemaal)

??? Vraag me steeds meer af hoe lang de situatie van prohormonen nog houdbaar is. De FDA gaat vrijwel zeker ingrijpen bij deze stoffen en in de tussentijd maken producten snel winst. Zolang er geen totaal verbod is op prohormonen blijft de FDA achter de feiten aanlopen. Ik adviseer trouwens ver uit de buurt te blijven van genoemde producten, zeker die tweede!

Nice wheels WillyWartaal! :thumb:

Zag op de site van Patrick Arnold twee nieuwe producten. Zie artikel van 4 november op http://patrickarnoldblog.com/two-new-designer-steroid-supplements/

1) estra-4,9-diene-17b-ol-3-one wat vrij brutaal is want de precursor van dit hormoon is sinds januari geen vrij verkrijgbare PH meer in de VS. Nu is het actieve hormoon dus na omzetting dus op de markt als transdermal. Kortom het gaat hier om de actieve vorm van "tren"
2) 7a,17a-dimethyl-androst-4-ene-3b-17b-diol dit is een precursor van [Link niet meer beschikbaar] De omzetting in het lichaam tot de actieve stof gaat volgens Arnols heel efficiënt.
Kenmerken: berucht voor de lever, kracht massa en bloat omdat het aromatiseert tot een 17aa vorm van oestrogeen (klinkt als d-bol allemaal)

??? Vraag me steeds meer af hoe lang de situatie van prohormonen nog houdbaar is. De FDA gaat vrijwel zeker ingrijpen bij deze stoffen en in de tussentijd maken producten snel winst. Zolang er geen totaal verbod is op prohormonen blijft de FDA achter de feiten aanlopen. Ik adviseer trouwens ver uit de buurt te blijven van genoemde producten, zeker die tweede!

Die Bolasterone wordt denk ik door IBE op de markt gebracht. Sowieso al niet het bedrijf met de beste reputatie.
Schijnt echt enorm potent te zijn, dossisen van 4-6mg. De promotie er rond is al weer heel discutabel: ' zelfde gains als superdrol met minder sides'. Zal imo 1 of 2 productie-runs worden.

Het zal inderdaad wel niet lang meer duren voordat de FDA het helemaal verbied, en dat is maar goed ook. Op dit moment zijn het vooral kleinere vage bedrijven die nog PH's op de markt brengen.

Maar in de UK zullen ze nog wel een par jar beschikbaar zijn.

doen man. Is fijn om volgen. En nog eens succes

@knighty. Dan ga je zeker tevreden zijn. :)

super dmz en alpha one hoor hier goede verhalen over , iemand ervaring op deze board?

Alpha one is toch m1T? Weet je zeker dat het werkt, ik zelf zou het niet gebruiken in iedergeval. Die andere ken ik niet.

Is een precursor van MIT aka methyltestosteron. Dezelfde bezwaren die golden voor het oude legal gear MIT spul geldt nu ook; veel sides veel bloat en een cycle langer dan 2.5 week is voor vele niet weggelegd ivm sides.

DMZ schiet me opeens te binnen. Dat is feitelijk twee moleculen superdrol aan elkaar geplakt via een stikstof atoom, als ik het simpel zeg. Spul is feitelijk gewoon s-drol qua werking en sides.http://www.ergo-log.com/dymethazine.html

Maar dat opzoeken kan je dat nou niet zelf? Het is zo makkelijk om alles te vragen zonder zelf moeite te doen. Zo moeilijk was het vinden niet.

Laatst bewerkt:
Is een precursor van MIT aka methyltestosteron. Dezelfde bezwaren die golden voor het oude legal gear MIT spul geldt nu ook; veel sides veel bloat en een cycle langer dan 2.5 week is voor vele niet weggelegd ivm sides.

DMZ schiet me opeens te binnen. Dat is feitelijk twee moleculen superdrol aan elkaar geplakt via een stikstof atoom, als ik het simpel zeg. Spul is feitelijk gewoon s-drol qua werking en sides.http://www.ergo-log.com/dymethazine.html

Maar dat opzoeken kan je dat nou niet zelf? Het is zo makkelijk om alles te vragen zonder zelf moeite te doen. Zo moeilijk was het vinden niet.

Niks aan toe te voegen.
Alpha One zou ik helemaal van weg blijven.

DMZ (Dymethazine) heeft imo ook geen voordelen
tov superdrol. Er zijn trouwens een paar onbetrouwbare klonen van op de markt geweest.

Als je absoluut een oral-cycle wil doen,kies dan gewoon voor de compounds die hun waarde bewezen hebben: h-drol, epi, eventueel superdrol (als je bij ph's wil). Of winstrol, anavar, eventueel d-bol.

Heej mensen,

Ik kwam dit toevallig tegen op internet, maar dit zijn toch gewoon bullshit Test-boosters of niet dan? en zeker geen prohormonen toch?
Vind het allemaal maar raar, maar ben ook beniewd wat het is?

http://www.vitamarket.net/nl/anabolen-106/

Heej mensen,

Ik kwam dit toevallig tegen op internet, maar dit zijn toch gewoon bullshit Test-boosters of niet dan? en zeker geen prohormonen toch?
Vind het allemaal maar raar, maar ben ook beniewd wat het is?

http://www.vitamarket.net/nl/anabolen-106/
Hitech rotzooi (blauwe verpakkingen met AS namen) zou ik zeker niet nemen. Erg slechte reputatie dat bedrijf. En ja er zitten een paar PH's tussen maar niks wat ik iemand zou aanraden. Maar veel mag in NL niet verkocht worden, dat klopt. Het is dan ook geen Nederlandse shop. De taal is Nederlands, levering is denk ik uit de UK zo aan de producten te zien.

Koop dan goede spullen van 1 van de goede shops in de UK.

Laatst bewerkt:
Ik ben mezelf beetje aan het inlezen over PH's etc maar heb wel een paar vraagies voor jullie. Hoop dat jullie mij een goed antwoord op kunnen en willen geven( kunnen ga ik van uit, willen is aan jullie haha).

Nu wil ik graag een Ph kuurtje doen, maar ik zie zoveel verschillende dingen voorbij komen. Welke is nou een goede om mee te beginnen(1e keer), lees veel dingen over M-drol, H-drol epi etc.

Is het verstandig om bv gewoon een M-drol stack + pct assit etc te nemen, of gewoon 90 capsules M-drol of H-drol van Iron Labs o.i.d en nakuur met nolvadex?
Ik noem dit hierboven maar als voorbeeld hee, wil graag wat meer info wat het beste is om mee te beginnen.

Zie zoveel verschillende merken, zijn er nog merken die egt super goed zijn of die je moet mijden.

En hoe is de verzending vanuit de UK, gewoon betrouwbaar en 100% dat het aankomt of kan het ook onderschept worden door de douane o.i.d.

Laatst bewerkt:
@ sergeant Je hebt dit topic niet echt doorgelezen hè?

duidelijk niet :)

Ik ben mezelf beetje aan het inlezen over PH's etc maar heb wel een paar vraagies voor jullie. Hoop dat jullie mij een goed antwoord op kunnen en willen geven( kunnen ga ik van uit, willen is aan jullie haha).

Nu wil ik graag een Ph kuurtje doen, maar ik zie zoveel verschillende dingen voorbij komen. Welke is nou een goede om mee te beginnen(1e keer), lees veel dingen over M-drol, H-drol epi etc.

Is het verstandig om bv gewoon een M-drol stack + pct assit etc te nemen, of gewoon 90 capsules M-drol of H-drol van Iron Labs o.i.d en nakuur met nolvadex?
Ik noem dit hierboven maar als voorbeeld hee, wil graag wat meer info wat het beste is om mee te beginnen.

Zie zoveel verschillende merken, zijn er nog merken die egt super goed zijn of die je moet mijden.

En hoe is de verzending vanuit de UK, gewoon betrouwbaar en 100% dat het aankomt of kan het ook onderschept worden door de douane o.i.d.

Ik zou eerst nog wat meer info zoeken. heel dit topci staat vool met vragen en links.
PH's zijn gewoon oral steroids. En brengen dus heel wat risicos mee.

om toch al gedeeltelijk antwoord te geven op je vraag:
-Nakuren moet imo altijd met een SERM (nolvadex/clomid)
-M-drol (superdrol) is absolut geen goede eerste kuur
-Er zijn een paar hele milde ph's die je eventueel wel als eerste cycle kunt doen (Bold, P-stanz, Fura). Maar die zijn meestal duur en de gains zijn heel miniem (de risicos zijn dan ook veel kleiner)
-H-drol of Epi(havoc) zijn waarschijnlijk de beste opties als ph-cycle. Dat zijn imo zowat de enige ph's die de moeite zijn; gains tov sides -verhouding.

@ sergeant Je hebt dit topic niet echt doorgelezen hè?

Nog niet nee, ben er mee bezig, 71 pagina's leest niet zo makkelijk in 1x weg hee, maar ik dacht stel die vragen gewoon en bij informatie inwinnen hoort toch ook vragen stellen bij lijkt mij, maar goed.

Terug
Naar boven