WillyW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
klopt, dat begrijp ik. maar ik las dat het maar 6 maanden kan staan, en voor die tijd zou ik dan sowieso niet een 2e cycle doen. beetje sneu om een pot van 35 euro te kopen en dan 7 van 90 caps te gebruiken. de rest zal dan als die info klopt na de tijd niet meer te gebruiken zijn.
Ik ben het met je eens wat betreft de SERM, maar omdat ik veel tegenstrijdige dingen lees, en elke idioot zn mening kan geven op een forum, ben ik benieuwd naar wat jullie vinden. de eens zegt dat de effecten mild zijn, en een serm niet zozeer nodig is (aantal topics op bodybuilding.com, sorry ben vergeten op te slaan) terwijl anderen zeggen dat je per se een een SERM moet doen.
ik ben zeer benieuwd naar de uitleg.
nogmaals, dit is momenteel puur hypothetisch. als ik een cycle zou doen, zou dat volgend jaar worden.![]()
Ik ben het eens met Briekie. Als je een cycle doet moet je een deftige pct hebben, dus een SERM.
De kans is groot dat je zonder pct (otc-pct = geen pct) probleemloos herstelt, maar waarom risicos nemen.
Die otc-pct producten(reversitol, advanced pct) zouden niet verkocht worden als SERMS gewoon vrij verkrijgbaar waren.
Het wordt ook gewoon tijd dat ze die prohormonen en designer steroids verbieden.