XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nog niet nee, ben er mee bezig, 71 pagina's leest niet zo makkelijk in 1x weg hee, maar ik dacht stel die vragen gewoon en bij informatie inwinnen hoort toch ook vragen stellen bij lijkt mij, maar goed.

Begin eens op deze pagina, daar heb ik alle relevante links uit mijn favorieten neergezet en WillyW had ook een link.

Nog niet nee, ben er mee bezig, 71 pagina's leest niet zo makkelijk in 1x weg hee, maar ik dacht stel die vragen gewoon en bij informatie inwinnen hoort toch ook vragen stellen bij lijkt mij, maar goed.

Met vragen stellen is zeker niks mis kerel, de vragen die jij stelt zijn echter meerdere malen beantwoord. Ben echt niet het type persoon dat jou nu wil afkraken maar het zou je sieren als je wat meer moeite zou doen.

Met vragen stellen is zeker niks mis kerel, de vragen die jij stelt zijn echter meerdere malen beantwoord. Ben echt niet het type persoon dat jou nu wil afkraken maar het zou je sieren als je wat meer moeite zou doen.

Mee eens.
Niks op tegen dat mensen vragen stellen, daar dient dit topic voor.

Maar ben het wel wat beu dat mensen meerdere algemene vragen tegelijk stellen, zonder zelfs maar een basis aan opzoekwerk gedaan te hebben.
Alsof het zo moeilijk is om een google-search te doen.

Als je iets wil weten, lees dan eerst de links in de openingspost door. En stel daarna een gerichte vraag.

Laat die jongen wat vragen bitchesss!!!!!!!1! :D

Okee is goed gasten, ik ga gewoon beginnen met lezen, alleen mijn probleem is dat ik gauw overzicht verlies omdat er zoveel opsta snapje, als ik hier paar adviezen krijg o.i.d kan ik daar op verder gaan lezen, is het meer gericht zoeken.

Maarree I get the point;)

Mijn epi cycle is over 2 dagen afgelopen en begin dan mijn pct:

nolva:
Week 1: 40-40-40-20-20-20-20
Week 2: 20
Week 3+4 : 10 mg

Mijn vraag is: moet ik ook meteen beginnen met lean xtreme en activate xtreme, of moet dat pas vanaf week 2-3?

Vraagje, Wil binnenkort op bold 200 gaan.
Heb al wat research gedaan en de sides vallen inprincipe mee als je niet boven de 1000mg p/d gaat.
Probeer gewoon veel havermout te gaan eten voor de HDL/LDL Op pijl te houden en wat vitaminen zoals zink/magnesium, C en D.
Maar word er nog een PCT geadviseerd? Dit is nergens duidelijk te vinden.

40mg nolva om te starten? Ik zit nu week in pct van mdrol en gewoon begonnen op 20 en dat 4 weken. Activate en lean extreme pak ik vanaf week 2.
Hoe is je cycle gegaan? Resultaten?

Vraagje, Wil binnenkort op bold 200 gaan.
Heb al wat research gedaan en de sides vallen inprincipe mee als je niet boven de 1000mg p/d gaat.
Probeer gewoon veel havermout te gaan eten voor de HDL/LDL Op pijl te houden en wat vitaminen zoals zink/magnesium, C en D.
Maar word er nog een PCT geadviseerd? Dit is nergens duidelijk te vinden.

Bold zou ik 8wken op 800mg doen.
PCT is ook noodzakelijk imo.

pct altijd noodzakelijk bij ph. Speel gewoon op safe en doe het goed.

Nette avatar willy ;)

Meer dan 40mg nolva is overkill, gewoon 20mg doen. En ook niet laatste twee weken op 10mg doen, ik weet niet precies wat je gedachte hierachter is? Gewoon 4 weken 20mg ED.

dacht ik ook getxxl. Beetje rondneuzen op het forum en je vindt alle info. Maar Ja. . .

Ik zou persoonlijk ook een testbooster nemen bij Epi/Hdrol/Mdrol etc (naast nolva/clomid). Dit is iets voor iedereen die een cycle wil gaan doen.

Ik zou persoonlijk ook een testbooster nemen bij Epi/Hdrol/Mdrol etc (naast nolva/clomid). Dit is iets voor iedereen die een cycle wil gaan doen.

Ik gebruik ook liever een goede test booster in de nakuur.

Waarschijnlijk maakt het niet zo veel uit qua herstel. Maar ik merk toch dat mijn libido sneller terug keert als ik bijv Primal Male gebruik naast nolvadex.
Voor mensen die geen vriendin hebben is het niet zo een probleem om een paar weken een verminderd libido te hebben.

Maar ik had gelezen dat de PCT zelf zoals nolva slechter was al de hele bold kuur

Maar ik had gelezen dat de PCT zelf zoals nolva slechter was al de hele bold kuur

Dat wordt vooral geschreven door personen die niet aan nolva geraken.

Bold is extreem mild. Dus (als je niet hoger doseert als 800mg) zal waarschijnlijk je perfect herstellen met een otc-pct. Wil je zeker zijn: dan moet je een SERM (nolva, clomid) gebruiken.

Bold-solo is op zich wel een goede eerste cycle. Probleem is dat je het lang en hoog moet doseren. En daardoor wordt het een dure zaak. En de gains gaan miniem zijn.

Terug
Naar boven