AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

met jou stats was je dat al.

dat is goed. K sta wel zo geil of ne stier dus op eigen risico. :)

geen probleem, ik doe niet aan zoenen. :)

I'm out! :eek:

:D

Betuig jullie liefde door wat pose curls :)

damm. pietje schatje ziet het niet meer zitten.

Ik wou weer te snel gaan. Dacht ik eens iets anders te pakken dan mijn vriendin. :)

mistery, had gehoopt dat hij wat BOR ging doen. :)

Betuig jullie liefde door wat pose curls :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damm. pietje schatje ziet het niet meer zitten.

Ik wou weer te snel gaan. Dacht ik eens iets anders te pakken dan mijn vriendin. :)

mistery, had gehoopt dat hij wat BOR ging doen. :)

You can't handle my BOR's :D

Natuurlijk beest. Goeie foto trouwens!

Thanks gappie :)

Ik begin stilaan te kijken naar een volgende cycle.
Aangezien de vriendin nog altijd tegen test is zal het vermoedelijk terug een oral worden.

Heb nog meer dan 1 potje mdrol staan dus zal dat al zeker terug nemen.
Verder ben ik aan het bekijken of het te stacken valt met iets anders. x-tren van cel?
Zijn er betere opties?

Heb ook 70tabs van 5mg dbol liggen. Maatje dat die te veel had. K vermoed dat ik er niet veel mee kan doen (te weinig) maar mss is er een optie om die ook ergens bij te smijten?

Is je vriendin niet op de hoogte van het feit dat injecteren stukken "gezonder" is dan orals? Wat heb je er aan gedaan om dit duidelijk te maken? Of blijft ze koppig, ondanks dit feit?

-xxx-

ge wilt niet weten hoe ik het al proberen uitleggen. Tja, k blijf proberen maar ja. Vrouwen he :)
er is ook de optie het te doen zonder dat ze het weet want kan bij maat terecht maar dat is de laatste optie toch :)

ge wilt niet weten hoe ik het al proberen uitleggen. Tja, k blijf proberen maar ja. Vrouwen he :)
er is ook de optie het te doen zonder dat ze het weet want kan bij maat terecht maar dat is de laatste optie toch :)

Dat laatste zou ik nooit doen als ik jou was. Al zou dat de laatste optie zijn.

Ik zou het in ieder geval meedelen, al zou het consequenties hebben. Die moet je dan accepteren.

Verzwijgen a.k.a. liegen = vertrouwen kwijt. Vertrouwen kwijt = einde relatie.

idd. Pietje. Dat is het sowieso niet waard. Heb nog tijd maar begin wel al te kijken voor nieuwe oral cycle want ze is redelijk koppig. Als ze toch nog verandert wordt het 500 test met eventueel mdrol of dbol als kickstart

Beetje klote situatie kerel :(

Maar mocht het zo ver komen: hou het lekker bij test-e. **** die kickstart kerel.

:) k zal het onthouden :) t zwaarste werk wordt haar overtuigen. We zien wel. :)

Komt wel goed. Als je d'r maar voorzichtig bewerkt. Vrouwen reageren averechts op druk zetten. Vreemde wezens :D

idd. Wezens die wij nooit volledig zullen snappen. Zal haar zachtjes bewerken :)

We hebben het nog steeds over hetzelfde? :D

Terug
Naar boven