AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

heeft iemand hier ook ervaring met pulse cycles met epistane?

Help even door op dit topic te stemmen in deze poll!http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/topic-jaar-2010-deel-2-a-263839/index2.html#post5457349

Motivatie:
Na jaren van niet goed een plek hebben in zowel de AAS sectie als bij supplementen vind ik een centraal prohormonen topic een kandidaat hiervoor. 76 pagina's meer dan 48.000 keer bekeken en 1500 reacties. Wat je ook van prohormonen vind, ik ben blij dat het inmiddels een centrale plek gekregen heeft die het verdient. Er is nu eenmaal veel belangstelling voor op DBB en al die losse epistane topics en logjes in het verleden was ook maar een rommeltje.

Help even door op dit topic te stemmen in deze poll!http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/topic-jaar-2010-deel-2-a-263839/index2.html#post5457349

Motivatie:
Na jaren van niet goed een plek hebben in zowel de AAS sectie als bij supplementen vind ik een centraal prohormonen topic een kandidaat hiervoor. 76 pagina's meer dan 48.000 keer bekeken en 1500 reacties. Wat je ook van prohormonen vind, ik ben blij dat het inmiddels een centrale plek gekregen heeft die het verdient. Er is nu eenmaal veel belangstelling voor op DBB en al die losse epistane topics en logjes in het verleden was ook maar een rommeltje.

mee eens. ik snap ook niet waarom dit niet een sticky gemaakt word. het word al zo lang gebruikt voor alle vragen en antwoorden, hij staat nog steeds dagelijks in de eerste pagina...

Gestemd maar er gaat nog veel gestemd moeten worden :)

heeft iemand hier ook ervaring met pulse cycles met epistane?

ja maar na 2 weken ben ik overgestapt naar een full cycle van 40 mg pd. omdat het effect amper merkbaar was.. enkel een goede pomp op de trainingsdagen . moet er wel bij zeggen dat het de 2e keer was dat ik epi pakte.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Je kan volgens mij beiden doen.

Ik zou andro-id (stano-drol) 6wken gebruiken als basis en epi 4wken

Dan kan je nog kon kiezen of je epi vanaf het begin neemt en dan nog 2 weken andro-id solo, voor je aan de pct begint( - zo zou ik het doen)

Of eerst 2 weken andro-id solo en epi vanaf de 3de week.

Ik hou het gewoon bij me erase.. die andro id kan ik te weinig info over vinden.
gewoon epi erase pct en telkens 2 weken overlappen dus stacken en bridgen
eerst wat pr's verbreken voor ik begin dan word het pas leuk..

Ik hou het gewoon bij me erase.. die andro id kan ik te weinig info over vinden.
gewoon epi erase pct en telkens 2 weken overlappen dus stacken en bridgen
eerst wat pr's verbreken voor ik begin dan word het pas leuk..

Andro-id is gewoon een kloon van ondermeer stano-drol, LG masterdolV2 en androhard.

Erase zal wel een goede toevoeging zijn omdat het cortisol en oestrogeen reguleert. Maar het is geen PH/DS.

Als ik het goed begrijp doe je:
EPI 4weken
Erase vanaf week 3 tot week 6
En dan nolva en DTH vanaf week 7

Als je epi naast erase gaat gebruiken ga je imo veel last krijgen van droge gewrichten en andere oestrogeen-gerelateerde problemen.

Ik zou erase vanaf de 3de week van je pct gebruiken.
En eventueel naast epi een non-methyl gebruiken - andro of p-stanz bijv.

Even een vraagje voor een kennis....

http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/635/p_plex
Iemand ervaring met dit merk? Hij wil het 4 weken gebruiken.
Week 1: 20 mg for 3 days, then 30 mg per day thereafter
Week 2: 30 mg (3 caps per day)
Week 3: 30 mg (3 caps per day)
Week 4: 30 mg (3 caps per day)

Deze site bied ook een Cycle Assist aan... Wat is jullie mening hierover, is dit voldoende??
http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/668/cycle_assist

Bovengenoemde dosering is goed, niet hoger gaan. P-Plex, PheraPlex, Madol, DMT of hoe ze het ook noemen is een sterk product. Cycle Assist is zeker een aanrader tijdens de kuur, het bevat een hoop producten die je lichaam ondertussen tijdens deze 'aanslag'. Ik heb Cycle Assist meerdere malen gebruikt en geen neveneffecten ervaren van de toen huidige kuur, welliswaar heb ik ook nooit een oral cycle genomen zonder :D

Bovengenoemde dosering is goed, niet hoger gaan. P-Plex, PheraPlex, Madol, DMT of hoe ze het ook noemen is een sterk product. Cycle Assist is zeker een aanrader tijdens de kuur, het bevat een hoop producten die je lichaam ondertussen tijdens deze 'aanslag'. Ik heb Cycle Assist meerdere malen gebruikt en geen neveneffecten ervaren van de toen huidige kuur, welliswaar heb ik ook nooit een oral cycle genomen zonder :D

Dus aan Cycle Assist heb je genoeg? Hij hoeft hier geen Clomid of nolvadex bij te nemen?

Ik heb de hele topic gelezen.... Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar. Maar er zijn zoveel pagina's over geschreven dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Misschien is dit ook wel logische omdat er weinig tot geen medische testen beschikbaar zijn. Hoe gevaarlijk is een prohormoon dan eigenlijk? Ken je een kuur P-Plex of Pheraplex vergelijken met een winstrol of deca kuur, en dan met name de mate van schadelijkheid en bijwerkingen? Ondanks dat de hele discussie en verwante artikelen heb gelezen is dat mij nog niet geheel duidelijk. Waar de een het over "een aanslag" heeft met goede resultaten, begint de ander over producten die niet werken en het geen invloed op het lichaam heeft..... Toen ik nog fanatiek trainde (8 jaar geleden en ben nu weer begonnen) bestond er alleen de discussie DHEA een werkzaam product was of niet en welke bijwerkingen er kwamen kijken. Het heeft nu wel een hele andere wending genomen, maar de vraag blijft nog steeds hetzelfde....??????

Dus aan Cycle Assist heb je genoeg? Hij hoeft hier geen Clomid of nolvadex bij te nemen?

Ik heb de hele topic gelezen.... Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar. Maar er zijn zoveel pagina's over geschreven dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Misschien is dit ook wel logische omdat er weinig tot geen medische testen beschikbaar zijn. Hoe gevaarlijk is een prohormoon dan eigenlijk? Ken je een kuur P-Plex of Pheraplex vergelijken met een winstrol of deca kuur, en dan met name de mate van schadelijkheid en bijwerkingen? Ondanks dat de hele discussie en verwante artikelen heb gelezen is dat mij nog niet geheel duidelijk. Waar de een het over "een aanslag" heeft met goede resultaten, begint de ander over producten die niet werken en het geen invloed op het lichaam heeft..... Toen ik nog fanatiek trainde (8 jaar geleden en ben nu weer begonnen) bestond er alleen de discussie DHEA een werkzaam product was of niet en welke bijwerkingen er kwamen kijken. Het heeft nu wel een hele andere wending genomen, maar de vraag blijft nog steeds hetzelfde....??????

Volgens mij is er wat fout gegaan... Excuses!!!!

Laatst bewerkt:

Cycle Assist is voor tijdens de kuur voor de nakuur vroeg je niks. Na je kuur dien je nolvadex te nemen op 20mg per dag. Zeker bij P-Plex is dit een vereiste ivm Gyno. DHEA en P-Plex zijn 2 verschillende dingen, DHEA is een precursor en amper werkzaam (hooguit op de vetverbranding) en P-Plex is gewoon een volwaardig anabole steroide en dient dus met zorg genomen te worden. Het heeft sterk invloed op je eigen testosteron, die wordt tijdens de kuur volledige onderdrukt en dient met nolvadex opgestart te worden.

Ok nolvadex dus. Hoelang dien je die te nemen aan 20mg/d ?

Dus de resultaten zijn ook hetzelfde als steroiden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.520
''It's called the 11-OXO bridge, and this is how it works. It consists of a totally unique mild androgenic prohormone that has the ability to control cortisol's access to vital target tissues This "bridge" is simply a 2-4 week period between your on cycle and PCT where you take only this prohormone. This bridge enables partial HPTA recovery from the stronger on-cycle hormones while at the same time controlling the cortisol cascade from wreaking havoc. It also possesses enough anti-estrogen activity to keep you safe from any of those issues. It is the perfect safe glide into your PCT.''

Het voordeel van zo een bridge zou dus zijn dat je al gedeeltelijk herstelt maar ook nog wat blijft gainen.

Ik zou gewoon een stack doen.
4/5 weken epi 40 mg.
6/8 weken 11-oxo 300-450mg (Afhankelijk van je budget want 11-oxo is niet goedkoop).

Is dit ook goed te doen na laten we zeggen een winny only van een week of 5? En dan na de oxo een OTC pct ? Dit is een oxo kloon:http://www.predatornutrition.com/pd-11-sterone-75-caps.cfm ?

Terug
Naar boven