Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hah! Jullie twee, geld waard. Anyway vrouwen.. *diepe zucht*

Ze had eigenlijk al de eerste stap terug gezet. Heb ze genegeerd lol. Vond dat ze ook wel eens mocht voelen wat ze gedaan had. Vanavond eens subtiel iets op men fb plaatsen en morgen ofzo terug contact zoeken.

Kuren moet je zien als op vakantie gaan. Als vrijgezel op vakantie gaan en bij terugkomst verder kijken![]()

ge wilt niet weten hoe ik het al proberen uitleggen. Tja, k blijf proberen maar ja. Vrouwen he
er is ook de optie het te doen zonder dat ze het weet want kan bij maat terecht maar dat is de laatste optie toch![]()
Gewoon 500mg Test E, zoals Pietje zegt.
Nog eens m-drol zou ik niet meer doen. Zeker geen 4weken op 30mg. Lijkt mij een te zware aanslag op je lichaam op te korte tijd.
Enkel Test E kan je eventueel nog wel doen zonder dat ze het weet. Het is maar 1 injectie per week.
Het is misschien niet de beste oplossing om het achter haar rug te doen. Maar kiezen voor een zwaar toxische oral enkel en alleen omdat je vriendin het verschil niet snapt lijkt me ook niet zo een goede reden.