AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

denk het wel. :)

Hah! Jullie twee, geld waard. Anyway vrouwen.. *diepe zucht*

zachtjes behandelen dan keihard pakken, tot ze smeekt om te stoppen :)

Had hier al tijdje contact met een meisje en die vond het vrijdag nodig om met een ander te komen flirten voor men neus. Ik gebruik men verstand en ga aan de andere kant gaan dansen van de dancing. Beetje later begonnen de depri berichten waarom ik haar geen aandacht gaf. Waarop ik zei snap je dat echt zelf niet?
Sindsdien hoor ik ze niet meer.
Zij voelt iets voor mij en toch speelt ze het zo..

Begrijpen wie begrijpen kan hah! Moest er ff uit ;)

Gedverderrie, ik haat dat he :mad:

Dan hebben die wijven je al aan de haak geslagen, tóch gaan ze door met die spelletjes!

Ze zijn onzeker en hebben bevestiging nodig. Altijd en van iedereen.

Ze zal nu zelf mogen de eerste stap zetten ;)

Ze had eigenlijk al de eerste stap terug gezet. Heb ze genegeerd lol. Vond dat ze ook wel eens mocht voelen wat ze gedaan had. Vanavond eens subtiel iets op men fb plaatsen en morgen ofzo terug contact zoeken.

Ze had eigenlijk al de eerste stap terug gezet. Heb ze genegeerd lol. Vond dat ze ook wel eens mocht voelen wat ze gedaan had. Vanavond eens subtiel iets op men fb plaatsen en morgen ofzo terug contact zoeken.

Had ik ook gedaan, het spelletje meespelen. Het risico alleen dat je het ermee verpest :D

Zoals wij vrouwen niet snappen, zullen zij ons ook niet snappen :p

Zou heel goed kunnen dat het verpest is. Nuja, dan kan ik men fysiek optimaal benutten deze zomer. Niks te verliezen :)

Kuren moet je zien als op vakantie gaan. Als vrijgezel op vakantie gaan en bij terugkomst verder kijken :D

ge wilt niet weten hoe ik het al proberen uitleggen. Tja, k blijf proberen maar ja. Vrouwen he :)
er is ook de optie het te doen zonder dat ze het weet want kan bij maat terecht maar dat is de laatste optie toch :)

Gewoon 500mg Test E, zoals Pietje zegt.

Nog eens m-drol zou ik niet meer doen. Zeker geen 4weken op 30mg. Lijkt mij een te zware aanslag op je lichaam op te korte tijd.

Enkel Test E kan je eventueel nog wel doen zonder dat ze het weet. Het is maar 1 injectie per week.

Het is misschien niet de beste oplossing om het achter haar rug te doen. Maar kiezen voor een zwaar toxische oral enkel en alleen omdat je vriendin het verschil niet snapt lijkt me ook niet zo een goede reden.

Gewoon 500mg Test E, zoals Pietje zegt.

Nog eens m-drol zou ik niet meer doen. Zeker geen 4weken op 30mg. Lijkt mij een te zware aanslag op je lichaam op te korte tijd.

Enkel Test E kan je eventueel nog wel doen zonder dat ze het weet. Het is maar 1 injectie per week.

Het is misschien niet de beste oplossing om het achter haar rug te doen. Maar kiezen voor een zwaar toxische oral enkel en alleen omdat je vriendin het verschil niet snapt lijkt me ook niet zo een goede reden.

Goede post. Al ben je wél een boefje (Enkel Test E kan je eventueel nog wel doen zonder dat ze het weet. Het is maar 1 injectie per week.).

Nakuren kan hij zelfs ook zonder dat ze het weet. Nolva's passen perfect in een frisk doosje! :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kunt ook zeggen dat het X is. Ik weet alleen niet hoe ze daar op reageert =D

achter haar rug ga ik toch niet doen denk ik. Ben een slechte leugenaar. :)
pff, vrouwen he. Maar kunnen niet zonder he. :)

Messchien het veiligste voor je relatie ;)
Relatie > Gains !

idd maat.

Terug
Naar boven