XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Is dit ook goed te doen na laten we zeggen een winny only van een week of 5? En dan na de oxo een OTC pct ? Dit is een oxo kloon:http://www.predatornutrition.com/pd-11-sterone-75-caps.cfm ?

Is zeker goed te doen met winny imo. Maar of het echt zoveel meer gaat opleveren, die paar weken 11-oxo-bridge, daar heb ik geen idee van. Het lijkt mij geen slecht idee om het eens te proberen.

Het beste zou zijn om 11-oxo naast winny te stacken. En dan nog 3weken te bridgen met 11-oxo only tot de pct. Maar dat is wel een heel dure optie.

OTC-pct of SERM daar kan je over discussiëren. Er zijn genoeg mensen die geen pct doen na winny-only. En die 11-oxo bridge zou (in principe) het herstel makkelijker moeten maken.
Waarschijnlijk red je het wel met een otc (of geen) pct. Ik persoonlijk zou het risico niet nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Is zeker goed te doen met winny imo. Maar of het echt zoveel meer gaat opleveren, die paar weken 11-oxo-bridge, daar heb ik geen idee van. Het lijkt mij geen slecht idee om het eens te proberen.

Het beste zou zijn om 11-oxo naast winny te stacken. En dan nog 3weken te bridgen met 11-oxo only tot de pct. Maar dat is wel een heel dure optie.

OTC-pct of SERM daar kan je over discussiëren. Er zijn genoeg mensen die geen pct doen na winny-only. En die 11-oxo bridge zou (in principe) het herstel makkelijker moeten maken.
Waarschijnlijk red je het wel met een otc (of geen) pct. Ik persoonlijk zou het risico niet nemen.

Thanks voor je reply. Wou eigenlijk aan de test maar wil daar tog nog even mee wachten tot later dit jaar. EDIT: Is 11oxo onderdrukkend?

Laatst bewerkt:
Zou erg opletten dat je de effecten van een otc pct overschat. Heb zelf enige tijd na een kuurtje van 5 weken havoc/epi toch lichte bijwerkingen ervaren die duiden op een oestrogeen rebound. Zit nu met de gebakken peren daar ik niet meer zo gemakkelijk aan nolva kan komen :s

• #1.524
Zou erg opletten dat je de effecten van een otc pct overschat. Heb zelf enige tijd na een kuurtje van 5 weken havoc/epi toch lichte bijwerkingen ervaren die duiden op een oestrogeen rebound. Zit nu met de gebakken peren daar ik niet meer zo gemakkelijk aan nolva kan komen :s

Heb al eens een epi en een winny cycle gedaan met otc pct en had nergens last van dus denk niet dat dat nu ineens wel zo gaat zijn. Winny is sowiso niet aromatiserend. Bij m-drol wel een echte serm gebruikt maar dan praat je ook over een veel zwaarder compound.

Idd. ben toch ook wel blij dat ik goede pct had met nolva na mijn mdrol kuur.. Helpt toch een pak hoor

• #1.526
Ik heb nog twee potjes met ph's over die ik niet meer ga gebruiken, iemand hier interesse? Het gaat om:

Black China Labs - Superflex (pheraplex/superdrol).
LG sciences M1D (oude versie).

Heb voor beide potjes iets van 50 pond per stuk betaald. Stuur me een pm met een goed bod en je mag ze overnemen. Heb enige tijd geleden de overstap van ph's naar aas gemaakt en dus zijn de producten overbodig.

Volgens bij bestaat er een sticky met prijs indicaties.

100st. 50pleuri. Minder kan, meer niet. Wordt je imo afgezet.

• #1.532
ik wil deze keer ook met nolva als pct doen moet het alleen nog zien te krijgen.. wat kost het normaal eigenlijk

Ligt er ook maar weer net aan hoe dicht je bij de bron zit natuurlijk. Ikzelf kan het maar bij 1 iemand halen en betaal dan 65,- dus zit ver van de bron :(

Ik hoop voor je dat dat inclusief benzinekosten is berekend :D

Gezien je havoc gebruikt hebt zal het waarschijnlijk om prolactine gyno gaan?
Je zou chasteberry/vitex in hoge dosis kunnen gebruiken (+800mg extract per dag).

@ pietje. Gast haal die zyzz avatar weg man, Je bent veel te buff voor dat grooepje.

veel beter man :)

:heart: love you guys!

Hoor ik nu bij jullie groepje?

weet niet welk groepje je bedoelt maar alvast welkom :)

Van de beesten :)

Terug
Naar boven