AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

zal het hier gewoon bijzetten. Check jullie HdL cholesterol en probeer die op peil te houden.
Ik heb er nu wat shit mee, komt normaal wel goed maar vervelend.
Meer info staat in mijn logje of in een topic dat ik opende in de AAS sectie

Nijn hdl was ook iets verlaagd na een epi en tren cycle.
Ik weet niet de exacte waard meer, maar het was een stuk verlaagd.

Iemand anders nog opmerkingen over m'n cycle?

Nope. Is 1 van de problemen geweest. En heb ondertussen mijn kast eens bekeken en wat vind ik daar terug...jaja, omega 3 :headbang:

K wou dit gewoon effe melden zodanig dat toekomstige ph gebruikers niet mijn fout maken en de cholesterol vergeten.
Is ook een bijwerking die je niet voelt he, alle op korte termijn toch niet.

Ga dus starten met omega3. Heb dit besteld: http://www.xxlnutrition.nl/lipid-stabil/molecular-nutrition

En ga nog wat opzoeken ond niacine

Nope. Is 1 van de problemen geweest. En heb ondertussen mijn kast eens bekeken en wat vind ik daar terug...jaja, omega 3 :headbang:

K wou dit gewoon effe melden zodanig dat toekomstige ph gebruikers niet mijn fout maken en de cholesterol vergeten.
Is ook een bijwerking die je niet voelt he, alle op korte termijn toch niet.

Ga dus starten met omega3. Heb dit besteld: http://www.xxlnutrition.nl/lipid-stabil/molecular-nutrition

En ga nog wat opzoeken ond niacine

Oke thx bro!
Heb je nog tips over mijn cycle ofniet?

Oke thx bro!
Heb je nog tips over mijn cycle ofniet?

Moest ik van jou zijn zou ik toch eerst die gyno eens laten bekijken dor een arts. En laat dan gelijk eens bloed prikken. Kan je dat na je nakuur terug laten doen en krijg je een mooi beeld.

Hou taurine in reserve (backpumps) en k zou eventueel vitamine D bijpakken

@ galaxys Normaliter mag epi geen problemen geven voor jou, er zou in sommige gevallen zelfs spraken geweest zijn van gyno vermindering. Doordat er later wel een paar gyno gevallen zijn geweest (kan door vervuiling geweest zijn maar is niet zeker) durft niemand dit met zekerheid te zeggen.

Hey Horn even over die omega 3, ik neem er standaard rond de 4-6 per dag, en tijdens epi tren ongeveer 9-12 p.d.

Daarnaast eet ik ook nog redelijk wat vis per dag. (ongeveer 300-400gr)

Maar volgens mij komt die verlaging van HDL bij alle gemethyleerde steroïden voor, waarschijnlijk bij superdrol wat meer, aangezien dat gewoon een nog zwaarder middel is.

Het lijkt mij dat je waardes wel weer snel gaan verbeteren als je nu gewoon een tijd niks meer neemt.

Hey Horn even over die omega 3, ik neem er standaard rond de 4-6 per dag, en tijdens epi tren ongeveer 9-12 p.d.

Daarnaast eet ik ook nog redelijk wat vis per dag. (ongeveer 300-400gr)

Maar volgens mij komt die verlaging van HDL bij alle gemethyleerde steroïden voor, waarschijnlijk bij superdrol wat meer, aangezien dat gewoon een nog zwaarder middel is.

Het lijkt mij dat je waardes wel weer snel gaan verbeteren als je nu gewoon een tijd niks meer neemt.

Wel, ik eet niet elke dag vis. Maar ga een tijdje een kipmaaltijd vervangen door vis. ZOdanig dat ik elke dag vis binnen heb.
Denk ook wel dat het goed zal komen en ik blijf sowieso tot september van alle AAS af.

Ik weet niet hoe dat zit. Maar miss haalt de nolva die gyno wel weg.

Had hier twee kleine knobbeltjes elke kant één. Niks ergs volgens de arts. Geen last gehad tijdens men epi/tren cycle en in de nakuur is de rechterkant volledig weg. Linkerkant miniem nog. Dokter zei dat het klieren ofzo waren. Snap er nu zelf niks meer van maar weet wel dat nolva de shit is voor tepel issues :cool:

Ik heb aan een kant pijnlijke gyno(al meer dan een jaar, maar het wordt in vlagen weer erger) , ga nu maar weer aroxifen nemen.
Het wordt namelijk nu met de dag erger en pijnlijker.

Nu hoop ik het te stoppen en een klein beetje vermindering kan krijgen.(zoals in het verleden wel gelukt is)
Anders ga ik binnenkort maar naar de huisarts om navraag te doen naar een operatie.

Het is eerlijk gezegd nog rotter als je het aan een kant heb, het valt daardoor echt op. :mad:

nog ff 2 vraagjes. Wat gebeurt er als je langer dan 8 weken ECA gebruikt? Mijn vriendin is nu door haar eerste potje heen, en is benieuwd of de effecten na de aangeraden 8 weken ook afnemen of dat er anderzijds problemen bij optreden.

Zelf ben ik net klaar met een epi kuurtje, en ben als nakuur met novadex bezig. Is het een probleem om hiernaast eca te nemen?
De laatste bf% moeten er nog ff af, en het liefst zo snel mogelijk daarmee verder gaan.
Zit nu rond de 11% en wil naar 7.

Laatst bewerkt:
Volgens mij wen je alleen aan het gevoel dat de ECA je geeft (in mijn optiek het belangrijkste aspect van de stack) de verhoging van de vet verbranding blijft gewoon als het goed is.

Volgens mij wen je alleen aan het gevoel dat de ECA je geeft (in mijn optiek het belangrijkste aspect van de stack) de verhoging van de vet verbranding blijft gewoon als het goed is.

+1

En wat betreft je andere vraag: Zie jij eerst nou maar eens COMPLEET te herstellen. Zelfs na je nakuur even wachten.

Eventueel daarna pas met ECA beginnen.

+1

Maar alle stimulantia werken op je energie reserves. Met een ECA-tje kan je dieper gaan. Dit betekent dat waar normaal de energietank van 100% tot 20% gaat je lichaam zegt ik ben moe ik nok ermee, je met adenaline achtige hormonen (de vecht of vlucht reactie van gevaarlijke situatie) je tot zeg 5% gaat. Als je met een 20% accu een nacht slaapt zit de accu op 100% als je met 5% een nacht slaapt zit de accu zeg maar 85% vol. Tel dit weken door van te diep gaan met sporten en de dag beginnen met een accu die steeds wat minder vol zit.......Dus na een aantal weken vind ik echt dat je even moet stoppen met ECA dan gaat die accu vanzelf weer tot die 100% na een paar nachten goed slapen en iets minder fanatiek sporten.

Daarna kan je eventueel weer een tijdje ECA nemen. Ik ben als gevolg van efedrine echt 2 keer oververmoeid geraakt en als gevolg daarvan ook echt ziek geweest. Ziek worden is dan ook gewoon een middel van mijn lichaam om aan de noodrem te trekken als ik te hard wil.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven