AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

De verleiding!

Ach, het is Zo ne brave, de knighty

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hoe weet jij dat nou? Hebben jullie samen geknikkert vroegâh? :D

Sent from the lame ass pc @ Work.

Daar kiezen ze zelf wel voor :)

Ik ben wel lief!!!! :(

Je maakt reclame dude. Don't do steroids zeg ik dan weer :p

Gewoon NIET doen ouwie :o

Als eerste cycle, gericht op droge gains, raden jullie epi of m-drol aan?

Ik kan niet echt vinden wat nou de sides zijn van EPI. Ik heb zelf bijvoorbeeld al een wazig gevoel bij een halve scoop unleash V2 en ben dus bang voor effect met epi in die richting (hartkloppingen/te hoge bloeddruk). Dit heb ik ook bij wiet bv :)

Epi is voor lean gains... Betekent dit dat je op onderhoud moet eten of gewoon bulken en een beetje cardio?

Ik begrijp wel dat een nolva 20 mg/ed 2 weken wel handig is...

Ik kan niet echt vinden wat nou de sides zijn van EPI. Ik heb zelf bijvoorbeeld al een wazig gevoel bij een halve scoop unleash V2 en ben dus bang voor effect met epi in die richting (hartkloppingen/te hoge bloeddruk). Dit heb ik ook bij wiet bv :)

Epi is voor lean gains... Betekent dit dat je op onderhoud moet eten of gewoon bulken en een beetje cardio?

Ik begrijp wel dat een nolva 20 mg/ed 2 weken wel handig is...

inprincipe 2weken 20mg nolva en 2 weken 10mg. Er zijn verschillende sides ik denk wel als je er gevoelig voor bent dat je er in week 3-4 wel erg last van zal krijgen, miss zul je wel bloedneuzen krijgen door de hogebloeddruk. Maar anders ga je van te voren langs de dokter of laat je bloedprikken

Ik heb op zich geen last van hoge bloeddruk. Ik krijg alleen heel vaag, onrustig gevoel van bijv. een unleash. Maar ik weet dus niet of dat hetzelfde is als een "hoge bloeddruk".

Ik heb op zich geen last van hoge bloeddruk. Ik krijg alleen heel vaag, onrustig gevoel van bijv. een unleash. Maar ik weet dus niet of dat hetzelfde is als een "hoge bloeddruk".

Neen, dat is waarschijnlijk gewoon dat opgefokte onwennige gevoel van teveel stimulerende dingen erin.(cafeïne etc)

Licht verhoogde bloeddruk voel je niet, dus je kan niet echt weten of je er nu al last van heb, dan moet je een aantal keer per dag je bloeddruk goed opnemen of laten opnemen.

Hele hoge bloeddruk ga je wel voelen, druk op je keel borst hoofd en andere symptomen.

Dat is normaal dat je onrustig gevoel krijgt haha, sommige pre workouts hebben dat en als dat heel erg is dan moet je minderen in dosering dan zal het stukke beter gaan.

Maar dat zal je niet ervaren met epi, of je moet allergisch zijn voor het stofje die in epi zit maar dat lijkt me niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.709

Ga je niet hebben van epi, komt door de geranium extract wat in veel pre workouts zit.

• #1.710
Geen paypal meer bij predator :S Heb nu wat bij powermyself besteld. Ga een keer halodrol proberen en heb een potje winny dus doe een bridge.

Waar ik nog niet aan uit ben: als je bvb een epistane cyclus hebt gedaan, test je positief op drugstest?

• #1.716
Toch terug ph brian?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ja ``helaas`` wel. Door oude liesbreuk blessure kan ik niet meer 100% gaan dus vind zonde om dan een deftige kuur te doen waneer ik toch niet volledig kan knallen. Ben nu flink aant cutten en hoop er wat droge massa mee te pakken, heb ook maar 1 potje besteld.

Met alles wat ik nu weet zou ik toch ph's afraden. Meer sides dan wat anders ^^

Terug
Naar boven