Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, het is Zo ne brave, de knighty
Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ik kan niet echt vinden wat nou de sides zijn van EPI. Ik heb zelf bijvoorbeeld al een wazig gevoel bij een halve scoop unleash V2 en ben dus bang voor effect met epi in die richting (hartkloppingen/te hoge bloeddruk). Dit heb ik ook bij wiet bv
Epi is voor lean gains... Betekent dit dat je op onderhoud moet eten of gewoon bulken en een beetje cardio?
Ik begrijp wel dat een nolva 20 mg/ed 2 weken wel handig is...
Ik heb op zich geen last van hoge bloeddruk. Ik krijg alleen heel vaag, onrustig gevoel van bijv. een unleash. Maar ik weet dus niet of dat hetzelfde is als een "hoge bloeddruk".
Ik heb op zich geen last van hoge bloeddruk. Ik krijg alleen heel vaag, onrustig gevoel van bijv. een unleash. Maar ik weet dus niet of dat hetzelfde is als een "hoge bloeddruk".
Geen paypal meer bij predator :S Heb nu wat bij powermyself besteld. Ga een keer halodrol proberen en heb een potje winny dus doe een bridge.
Waar ik nog niet aan uit ben: als je bvb een epistane cyclus hebt gedaan, test je positief op drugstest?
Te hoge test waarden of vinden ze het stof terug ?
Hoe lang aantoonbaar ?
Toch terug ph brian?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Met alles wat ik nu weet zou ik toch ph's afraden. Meer sides dan wat anders ^^