Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik vind wel redelijk weinig over positief testen op pro-hormonen. Iemand wat meer info ?

Ik vind wel redelijk weinig over positief testen op pro-hormonen. Iemand wat meer info ?

Ff van internet dit geplukt:

Prohormones will not show up on standard drug tests such as employment tests. Some prohormones will cause positives on tests for anabolic steroids, and many will cause positives on drug tests by athletic organizations that specifically ban prohormones. The ones that are most likely to lead to a positive test are precursors to illegal anabolic steroids such as 1,4-andro, 19-nordiol, 4-AD, DHT precursors, and the methylated versions of any of these. Methyl-1-testosterone, 1-AD, and 1-testosterone are unlikely to show up on a drug test.

How long do prohormones stay in the system?

It depends on the substance. Most prohormones, such as 1-AD/1-test and 4-AD, will probably only be detectable for 3-4 days. However, some, such as 19-nordiol, may be detectable for months. It is a good idea to cease use of any prohormone/steroid at least a month prior to the test to be on the safe side.

Ga er gewoon vanuit dat als je aan de ph gaat, je aan de AAS gaat en bijgevolg kans maakt om betrapt te worden. punt.

Echt wel spijtig, heb mij net bij een powerlifting bond ingeschreven en net mijn potje Havoc aangekregen :(. Dilemma.

Grote kans als ze je testen dat je door de mand valt. Alles zorgt voor een hoger testosteron wat het ook is. Dat werkt argwaan als je waardes gemiddeld 5-10x hoger zijn dan normaal.

Middel
Detectietijd

Deca-durabolin
18 maanden

Durabolin
12 maanden

Injecteerbare methandrostenolone
Equipoise, Ganabol, Vebonol, Boldebal
Finaject, Finaplix (Trenbolon-acetaat)
Parabolan
Primobolandepot

5 maanden

Meeste injecteerbare testosteron-esters: -enanthaat, -cypionaat etc.
5 maanden

Marihuana, THC
2 maanden

Oxymetholone, Stromba-inject
2 maanden

Dianabol, Proviron
5 weken

Stromba
3 weken

Fenobarbital
3 weken

Testosteron-propionaat
14 dagen

Benzodiazepines, LSD, nicotine
10 dagen

Codeine, XTC, paddestoelen, ketamine, metamfetamines, opiaten
7 dagen

Amfetamines
5 dagen

Coke, PCP
4 dagen

Clenbuterol
4 dagen

Propoxyfeen, 'snelle' barbituaten
2 dagen

Dit is het enige dat ik kon vinden. waar epistane onder valt moet je ff checken.

Ben ook maar weer eens begonnen aan een potje H-Drol. Beviel me altijd erg goed, kracht en definitie te over!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.732
Ben ook maar weer eens begonnen aan een potje H-Drol. Beviel me altijd erg goed, kracht en definitie te over!

Ik ga volgende week ook met H-drol beginnen maar dan van charapel labs (halovol-v) heb maar 1 potje en heb gelezen dat dat eigenlijk net te weinig is dus bridge het met wat winny.

Laatst bewerkt:

Toch maar weer aan de ph's gegaan kerel?
Vond Hdrol ook altijd wel een fijn product, had die van CEL en Black China Labs.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Iemand btw de nieuwe ph van IBE al geprobeerd? Bolasterol heet het geloof ik..

Sorry, ik bedoelde Boladrol, is van IBE/PHF.
Iemand al geprobeerd?

• #1.736
heey
wil nog een x prohormonen gebruiken..x kuurtje h-drol 5 weken gedaan..
wil nu epistane van ibe gaan gebruiken..
40mg voor 4 weken..de h-drol heb ik vorig jaar in de zomer gebruikt dus al effe niks meer besteld bij predator nutrition..nog steeds alles goed met leveren enzo daar?geen reclame op de doos?
hoop paar kgs te pakken en wat droger te worden..

zat net terug te lezen en zag dat iemand zei geen paypal meer bij predator..staat er bij powermyself ook geen reclame ofzo op de doos?welke epistane geven jullie de voorkeur?
die van IBE of RPN havoc?

havoc en epi zijn niet exact hetzelfde

• #1.740
zat net terug te lezen en zag dat iemand zei geen paypal meer bij predator..staat er bij powermyself ook geen reclame ofzo op de doos?welke epistane geven jullie de voorkeur?
die van IBE of RPN havoc?

Ze hebben bij predator paypal vervangen voor sagepay o.i.d. Bij powermyslef is de service even goed alleen stuk hogere verzendkosten. Hetgeen ik besteld had zat in een lege doos waar whey in gezeten had, en er zat wel een sticker op dat het van powermyself afkomstig was.

Terug
Naar boven