- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Zelfde stof maar met andere verbinding. Werking gains sides etc. zullen dus gewoon hetzelfde zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik 20/30/30/40mg cyclus Havoc doe, is dit een goede PCT ? (heb em liggen thuis)
Van alles wat ik heb gelezen blijkt zelfs geen PCT nodig te zijn voor Epi/Havoc.
Dat iets niet aromatiseert naar oestrogeen betekent niet dat je geen PCT nodig hebt, zelfs 'n zwak androgeen middel als oxandrolone onderdrukt. Geen idee verder of epi 'n zwak middel is, ben niet zo bekend met pro-hormonen, maar het is in ieder geval nog geen reden om een échte PCT af te raden. Verder gaat de vlieger baat het niet schaadt het niet natuurlijk niet helemaal op met bijv. tamoxifen. Maar goed, persoonlijk zou ik altijd 'n échte PCT achter 'n kuur plakken.Epi converteerd niet naar oestrogeen in theorie. Daarom zou er geen SERM nodig zijn om die conversie tegen te gaan. Welliswaar is 2 weken SERM altijd aan te raden, baad het niet schaad het niet (ondanks dat het medicijnen zijn). Kortom in THEORIE zou een testosteron booster inderdaad afdoende zijn.
Dat iets niet aromatiseert naar oestrogeen betekent niet dat je geen PCT nodig hebt, zelfs 'n zwak androgeen middel als oxandrolone onderdrukt. Geen idee verder of epi 'n zwak middel is, ben niet zo bekend met pro-hormonen, maar het is in ieder geval nog geen reden om een échte PCT af te raden. Verder gaat de vlieger baat het niet schaadt het niet natuurlijk niet helemaal op met bijv. tamoxifen. Maar goed, persoonlijk zou ik altijd 'n échte PCT achter 'n kuur plakken.
En een SERM houdt sowieso geen conversie tegen he, het maakt alleen de oestrogenen passief door te binden aan de ERa receptor.
Hoe komt het dat er de laatste tijd relatief weinig gesproken wordt over epistane/havoc? Het forum stond er in 2009 bol van, ook de Amerikanen weten van geen ophouden maar hier is het vrij stil. Iemand een verklaring?
Havoc - caps in 1x innemen of verspreiden ? Vandaag voor het eerst 2 caps genomen, ogen werden knalrood na een setje optrekken.
Momenteel 2 weken bezig met H-drol en mijn gewrichten hebben het zwaar. De halo droogt de boel flink uit en neem dan ook vanaaf vandaag Glucosamine en msm alleen dat schijnt ook weer even te moeten inwerken, hopelijk word het snel minder want kracht is flink gestegen en oog wat voller en droger.
Doet dat nog wat een ph kuurtje als het je zoveelste al is? Ik heb ooit m-drol als kickstart gepakt in een kuur en dat deed niet veel.
Bloeddruk meten! en tweede antwoord, verspeid innemen maar. Ik nam het alleen niet in voor slapen want sliep er slecht op maar dat is persoonlijk denk ik
Waarom eigenlijk Havoc/Epistane caps inname splitsen en niet 2 of 4 in 1x nemen ? (Ik doe 20/30/30/40)
Waarom eigenlijk Havoc/Epistane caps inname splitsen en niet 2 of 4 in 1x nemen ? (Ik doe 20/30/30/40)
Ymir, de daadwerkelijke concentratie van de substantie in het bloed is bijna volledig afhankelijk van de afgifte van de ester, of in dit geval, passering langs de lever. Zodra het in het bloed komt raakt het vrij snel gebonden.in de avond neem je er weer 10 bij en zit er 7.5 (helft van 15) in je bloed.
Ymir, de daadwerkelijke concentratie van de substantie in het bloed is bijna volledig afhankelijk van de afgifte van de ester, of in dit geval, passering langs de lever. Zodra het in het bloed komt raakt het vrij snel gebonden.