MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Als ik 20/30/30/40mg cyclus Havoc doe, is dit een goede PCT ? (heb em liggen thuis)

Van alles wat ik heb gelezen blijkt zelfs geen PCT nodig te zijn voor Epi/Havoc.

Als ik 20/30/30/40mg cyclus Havoc doe, is dit een goede PCT ? (heb em liggen thuis)

Van alles wat ik heb gelezen blijkt zelfs geen PCT nodig te zijn voor Epi/Havoc.

Epi converteerd niet naar oestrogeen in theorie. Daarom zou er geen SERM nodig zijn om die conversie tegen te gaan. Welliswaar is 2 weken SERM altijd aan te raden, baad het niet schaad het niet (ondanks dat het medicijnen zijn). Kortom in THEORIE zou een testosteron booster inderdaad afdoende zijn.

Bedankt!

Epi converteerd niet naar oestrogeen in theorie. Daarom zou er geen SERM nodig zijn om die conversie tegen te gaan. Welliswaar is 2 weken SERM altijd aan te raden, baad het niet schaad het niet (ondanks dat het medicijnen zijn). Kortom in THEORIE zou een testosteron booster inderdaad afdoende zijn.
Dat iets niet aromatiseert naar oestrogeen betekent niet dat je geen PCT nodig hebt, zelfs 'n zwak androgeen middel als oxandrolone onderdrukt. Geen idee verder of epi 'n zwak middel is, ben niet zo bekend met pro-hormonen, maar het is in ieder geval nog geen reden om een échte PCT af te raden. Verder gaat de vlieger baat het niet schaadt het niet natuurlijk niet helemaal op met bijv. tamoxifen. Maar goed, persoonlijk zou ik altijd 'n échte PCT achter 'n kuur plakken.

En een SERM houdt sowieso geen conversie tegen he, het maakt alleen de oestrogenen passief door te binden aan de ERa receptor.

Dat iets niet aromatiseert naar oestrogeen betekent niet dat je geen PCT nodig hebt, zelfs 'n zwak androgeen middel als oxandrolone onderdrukt. Geen idee verder of epi 'n zwak middel is, ben niet zo bekend met pro-hormonen, maar het is in ieder geval nog geen reden om een échte PCT af te raden. Verder gaat de vlieger baat het niet schaadt het niet natuurlijk niet helemaal op met bijv. tamoxifen. Maar goed, persoonlijk zou ik altijd 'n échte PCT achter 'n kuur plakken.

En een SERM houdt sowieso geen conversie tegen he, het maakt alleen de oestrogenen passief door te binden aan de ERa receptor.

In theorie zou het niet nodig zijn. In praktijk zou ik zelf altijd nakuren met tamoxifen (nolvadex). Probleem is dat ze op een heleboel fora zeggen dat een PCT als tamox niet nodig is. Dit klopt in theorie.

Hoezo in theorie? Welke theorie?

Havoc - caps in 1x innemen of verspreiden ? Vandaag voor het eerst 2 caps genomen, ogen werden knalrood na een setje optrekken.

Hoe komt het dat er de laatste tijd relatief weinig gesproken wordt over epistane/havoc? Het forum stond er in 2009 bol van, ook de Amerikanen weten van geen ophouden maar hier is het vrij stil. Iemand een verklaring?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.750
Momenteel 2 weken bezig met H-drol en mijn gewrichten hebben het zwaar. De halo droogt de boel flink uit en neem dan ook vanaaf vandaag Glucosamine en msm alleen dat schijnt ook weer even te moeten inwerken, hopelijk word het snel minder want kracht is flink gestegen en oog wat voller en droger.

Hoe komt het dat er de laatste tijd relatief weinig gesproken wordt over epistane/havoc? Het forum stond er in 2009 bol van, ook de Amerikanen weten van geen ophouden maar hier is het vrij stil. Iemand een verklaring?

In de VS is het een kwestie van legaal vs illegaal pro hormonen/AAS bij ons is het beide "illegaal". Waar je in de VS echt in de shit zit als men je pakt op AAS maakt het hier eigenlijk niks uit want niemand gaat actief naar AAS zoeken bij recreanten sporters (in NL) Dus pak je in NL eerder wat minder slecht is en uiteindelijk meer oplevert en dat is AAS injects en niet prohormonen. Kijk maar de DBB-ers in 2009-2010 in welke sectie je er een heel aantal ziet rondlopen. Bovendien ziet men hier op DBB ph's namelijk meer zoals ze echt zijn namelijk orale anabolen steroiden. Havoc is niet zo heel anders als winny. Ja chemisch wel maar qua werking en impact niet.

Havoc - caps in 1x innemen of verspreiden ? Vandaag voor het eerst 2 caps genomen, ogen werden knalrood na een setje optrekken.

Bloeddruk meten! en tweede antwoord, verspeid innemen maar. Ik nam het alleen niet in voor slapen want sliep er slecht op maar dat is persoonlijk denk ik

Momenteel 2 weken bezig met H-drol en mijn gewrichten hebben het zwaar. De halo droogt de boel flink uit en neem dan ook vanaaf vandaag Glucosamine en msm alleen dat schijnt ook weer even te moeten inwerken, hopelijk word het snel minder want kracht is flink gestegen en oog wat voller en droger.

Doet dat nog wat een ph kuurtje als het je zoveelste al is? Ik heb ooit m-drol als kickstart gepakt in een kuur en dat deed niet veel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.754
Bloeddruk meten! en tweede antwoord, verspeid innemen maar. Ik nam het alleen niet in voor slapen want sliep er slecht op maar dat is persoonlijk denk ik

Heb het dus maar 1x gehad, ik hou een nette log bij van alle side effects enzo.

Had dag ervoor gesmoord, en 's morgens direct met 3 caps mitotropin, 3 caps kre-alkalyn en 2 caps havoc gaan knallen.

Sindsdien gestopt met Mitotropin en Kre-Alkalyn, gewoon Havoc, 2 in een x nemen.

Waarom eigenlijk Havoc/Epistane caps inname splitsen en niet 2 of 4 in 1x nemen ? (Ik doe 20/30/30/40)

Waarom eigenlijk Havoc/Epistane caps inname splitsen en niet 2 of 4 in 1x nemen ? (Ik doe 20/30/30/40)

Toen ik 40 deed nam ik er 2x2 op een dag, ik denk dat je redelijk wat hoofdpijn en druk in je hoofd gaat krijgen als je er 4 tegelijk inneemt.

Halfwaarde tijd is dacht ik een uur of 6-8 Met andere woorden, stel je neemt 30mg/dag en je neemt 10 mg in de ochtend. In de middag zit je op 5mg (rest is afgebroken) je neemt er 10 bij en je zit dan op 15mg, in de avond neem je er weer 10 bij en zit er 7.5 (helft van 15) in je bloed. Als je deze grafiek uitekend kom je op een gegeven moment op een stabiele waarde. Die waarde heet steady state en die constante waarden daar gaan spieren van groeien. Spieren doen het niet goed op sterk wisselende dosis. Als je die 30 1x per dag neemt schommelt de concentratie elke dag van 30mg tot practisch 0 in je bloed. Dus kort antwoord, om geen schommelingen aan epistane te hebben verdeel je de dosis. Zie ook AAS sectie sticky over halfwaarden tijden.

Laatst bewerkt:
in de avond neem je er weer 10 bij en zit er 7.5 (helft van 15) in je bloed.
Ymir, de daadwerkelijke concentratie van de substantie in het bloed is bijna volledig afhankelijk van de afgifte van de ester, of in dit geval, passering langs de lever. Zodra het in het bloed komt raakt het vrij snel gebonden.

Ymir, de daadwerkelijke concentratie van de substantie in het bloed is bijna volledig afhankelijk van de afgifte van de ester, of in dit geval, passering langs de lever. Zodra het in het bloed komt raakt het vrij snel gebonden.

Ja weet ik maar om te snappen waarom je orals verspeid neemt over de dag hoef je alleen de basis van halfwaarden tijden te weten. Vandaar dat ik het simplistisch voorstelde met 15 wordt 7.5 (feitelijk net als de roid calculatoren doen in hun berekeningen) IRL is de leverpassage de bepalende factor.

Terug
Naar boven