MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

@ tuplad. Ik zou na 2 dagen 20mg overstappen op 30mg en daarna verhogen zodra je progressie minder wordt. 40mg is voor velen de sweetspot dus hoger hoef je niet te gaan.

Hoe Nolva te nemen na een Epistane kuur. Ik zat te denken aan 40-40-20-20? Of is dat overdreven?

Is het verstandig om nog een OTC product erbij te nemen ter ondersteuning?

Sinds gisteren na MRI scan vage steken en oncomfortabel gevoel in mijn rechterzij onder en achter mijn ribben.

Kan het de lever zijn ?

nee, dat kan niet de lever zijn. ik weet helaas ook niet wat het dan wel is. wat zecht google over deze klacht? als het te erg wordt sowieso even langs de dokter he.

nee, dat kan niet de lever zijn. ik weet helaas ook niet wat het dan wel is. wat zecht google over deze klacht? als het te erg wordt sowieso even langs de dokter he.

Heb ook wat rondgevraagd bij mensen die bekend zijn met pijn in de lever. Is het dus niet, waarschijnlijk een spier. Is een discomfort, geen pijn. Als het morgen niet beter wordt laat ik het checken :)

Ben nu serieus aan het overwegen om te stoppen. Het was veel minder toen ik wakker werd, 10mg genomen en het doet terug wat lastig. Ik voel het bij bewegen, springen etc. alsof er iets in mijn zij steekt.

Overwerkte lever ?

Zoiets is niet je lever, allereerst omdat leverschade niet zo snel optreedt na slechts enkele dagen gebruik van 'n prohormoon (dan had je al veel eerder problemen gehad in je leven met zo'n zwakke lever), verder is je lever al aardig ver heen als je daadwerkelijk dag in dag uit er last van hebt. Zou je op een anatomie plaatje precies kunnen aanwijzen waar de pijn zit?

Zoiets is niet je lever, allereerst omdat leverschade niet zo snel optreedt na slechts enkele dagen gebruik van 'n prohormoon (dan had je al veel eerder problemen gehad in je leven met zo'n zwakke lever), verder is je lever al aardig ver heen als je daadwerkelijk dag in dag uit er last van hebt. Zou je op een anatomie plaatje precies kunnen aanwijzen waar de pijn zit?

Klopt wel wat je zegt, maar ik word para, want ik heb nooit steken in die omgeving gehad tot ik met ph begon.

Je moet voelen aan je rechterkant, 5cm hoger dan waar je ribben eindigen, als ik daaronder steek met een vinger bvb voel ik het. Als ik ga liggen, voel ik het ook. Afhankelijk van de zijde rolt het precies vanbinnen.

5cm boven navel, 10cm naar rechts.

Plaatje:
KMhgI.png

Heren even een vraagje. Ik heb een relatie en woon samen, denken jullie dat het vrouwtje er iets van gaat merken als ik epistane ga gebruiken? heb op internet wel het e.e.a gelezen over de effecten die het heeft op de penis maar ben even benieuwd wat de ervaringen van de mensen hier zijn.. Met andere woorden, gaat ze los van de sides die het met zich mee kan brengen (lethargy, backpumps, hoofdpijn) iets aan me merken ( het feit dat ik groei buiten beschouwing gelaten :-))?

Cycle zou zijn:

Week 1: 10,20,30,40 mg
Week 2-4: 40mg

Alvast bedankt.

Nee.

wtf prohormonen zijn fake an ghey...neem dan gewoon volop sterons als je toch gaat cheaten....

Hey brahs,

Weet er iemand van jullie een site waar je PH's kunt kopen en tevens kunt betalen via overschrijving?

Goeie info is uiteraard KARMA

Maak een paypal accountje aan, werkt super!

Terug
Naar boven