MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Je lever hoeft niet te wennen en kan heel wat aan. Het is belangrijk om stabiele waarden te creëren, dit doe je door de dosering gelijk te houden en het liefst op dezelfde tijdstippen in te nemen.

Mss heb je gelijk hoor, maar heb persoonlijk zelf altijd meer iets met pyramid cycles gehad om m'n lichaam te laten ontwennen.

Mss heb je gelijk hoor, maar heb persoonlijk zelf altijd meer iets met pyramid cycles gehad om m'n lichaam te laten ontwennen.
Opbouwen is vooral handig bij substanties waarvan het directe effect nogal hevig kan zijn op je lichaam, zoals clenbuterol, bij AAS is dit echter niet nodig.

- opbouwen van je epi is onzin, gewoon de dosering gelijk houden gedurende 4/5 weken.
- Mariadistel is overbodig in mijn ogen maar kan natuurlijk geen kwaad.

Bedankt voor je reactie! Echter wordt in alle stickys op vrijwel alle fora aangeraden te beginnen met 10 mg, 20 mg. 30 mg, 40 mg, om het daarna constant te laten blijven. Ik doe dit dus onder het motto "never change a winning team" dus ook. Heb jij verder geen problemen gehad zonder het gebruik van mariadestel?

Verder ging het mij om de vraag of een all-in cycle assist product nodig is bij Epistane, aangezien Epistane de bloeddruk ook laat stijgen, en slecht is voor je prostaat. Iemand nog reactie hierop?

Op andere fora zie je ook nakuren langskomen van 40/40/20/20 nolva na 'n kuurtje van 4 weken epi en er wordt van alles naast 'n PH cycle aangeraden om gelijk te nemen, AIs, SERMs, bloeddruk verlagers, liver support, manman, lijken net alsof de PH secties op fora worden gerunned door r**ards. Begin eerst eens met zo'n kuur voordat je begint met alles preventief ernaast te slikken en als je geen risico's wilt nemen moet je gewoon het spul niet nemen.

Ik zie meer middelen aanbevolen naast 'n 4-weekse PH kuur, dan wordt genomen door de gem. zware kuurder :rolleyes:

Edit:
Zie ook overal toremifene als PCT langskomen, kies liever gewoon tamoxifen en als je aan toremifene kan komen snap ik uberhaupt niet waarom ze niet gewoon 'n normale AAS kuur nemen, daar kan je dan namelijk zeer zeker ook aan komen zonder moeite.

Laatst bewerkt:
Vriend van mij deed vorig jaar een epistane kuur en nadien inhibit-e + nolva. Heeft tussendoor ook een supp genomen om de lever te beschermen/reinigen, maar kan even niet op de naam komen.

Gains tijdens de epistane: quasi niets. Pas tijdens het nakuren met inhibit-e (verdringt oestrogeen en zorgt zo voor meer testproductie) en nolva (20mg) begon hij wat te merken.

Toeval? Kwamen de gains pas later? Ik ga alleszins die inhibit-e eens halen ipv epi ;)

Op andere fora zie je ook nakuren langskomen van 40/40/20/20 nolva na 'n kuurtje van 4 weken epi en er wordt van alles naast 'n PH cycle aangeraden om gelijk te nemen, AIs, SERMs, bloeddruk verlagers, liver support, manman, lijken net alsof de PH secties op fora worden gerunned door r**ards. Begin eerst eens met zo'n kuur voordat je begint met alles preventief ernaast te slikken en als je geen risico's wilt nemen moet je gewoon het spul niet nemen.

Ik zie meer middelen aanbevolen naast 'n 4-weekse PH kuur, dan wordt genomen door de gem. zware kuurder :rolleyes:

Edit:
Zie ook overal toremifene als PCT langskomen, kies liever gewoon tamoxifen en als je aan toremifene kan komen snap ik uberhaupt niet waarom ze niet gewoon 'n normale AAS kuur nemen, daar kan je dan namelijk zeer zeker ook aan komen zonder moeite.

In dat opzicht had ik het nog niet bekeken. Misschien heb je gelijk. Ik maak op uit je antwoord dat enkel liver support prima is tijdens de kuur? Scheelt toch weer de nodige centen ;)

Als het je echt om je lever te doen is moet je na je kuur gewoon je leverwaarden en lipiden checken, heb je gelijk 'n goed beeld van hoe het met je lever staat, i.p.v. iets als liver support gebruiken.

Als het je echt om je lever te doen is moet je na je kuur gewoon je leverwaarden en lipiden checken, heb je gelijk 'n goed beeld van hoe het met je lever staat, i.p.v. iets als liver support gebruiken.

Was soieso van plan om alles na de kuur te laten checken. Maar is onder het motto "beter voorkomen dan genezen" een goede leverbeschermer of een Cycle Assist het geld waard? Lees in dit topic toch veel post van mensen die last hadden van hun lever tijdens de kuur. Ook zijn orals altijd levertoxisch, als je het vergelijkt met direct injecteerbare AAS.

Je gaat je lever niet voelen tijdens een kuur, als je iets voelt zit het of tussen je oren, of het is iets anders. Als je je lever daadwerkelijk voelt is je lever namelijk al ver heen. En tuurlijk zijn orals hepatotoxisch, neemt niet weg dat je lever een sterk orgaan is met een goed zelfherstellend vermogen. Van 'n paar weken orals op gematigde dosis ga je niet dood.

Veel mensen denken dat een leverbeschermer een vrijbrief is tot het gebruik van orals, en dat het dan wel goed zit met hun lever. Leverbeschermers doen vrij weinig, als je echt een goed beeld wil van de status van je lever moet je gewoon je leverwaarden checken, anders is het gewoon natte vinger werk.

Laatst bewerkt:
Je gaat je lever niet voelen tijdens een kuur, als je iets voelt zit het of tussen je oren, of het is iets anders. Als je je lever daadwerkelijk voelt is je lever namelijk al ver heen. En tuurlijk zijn orals hepatotoxisch, neemt niet weg dat je lever een sterk orgaan is met een goed zelfherstellend vermogen. Van 'n paar weken orals op gematigde dosis ga je niet dood.

Veel mensen denken dat een leverbeschermer een vrijbrief is tot het gebruik van orals, en dat het dan wel goed zit met hun lever. Leverbeschermers doen vrij weinig, als je echt een goed beeld wil van de status van je lever moet je gewoon je leverwaarden checken, anders is het gewoon natte vinger werk.

Bedankt voor je inhoudelijk erg sterke reply´s! Ga nu enkel na de kuur een leverreiniger gebruiken, nadat ik tevens mijn leverwaarden heb laten testen.

Bedankt voor je reactie! Echter wordt in alle stickys op vrijwel alle fora aangeraden te beginnen met 10 mg, 20 mg. 30 mg, 40 mg, om het daarna constant te laten blijven. Ik doe dit dus onder het motto "never change a winning team" dus ook. Heb jij verder geen problemen gehad zonder het gebruik van mariadestel?

Verder ging het mij om de vraag of een all-in cycle assist product nodig is bij Epistane, aangezien Epistane de bloeddruk ook laat stijgen, en slecht is voor je prostaat. Iemand nog reactie hierop?

Het gaat er niet om wat mensen op boards roepen, je moet gewoon kijken wat een stof doet in je lichaam. Er zijn een hoop 'guru's' online die echt de ballen verstand van zaken hebben. Op de US boards wordt zo'n beetje aangeraden alles te slikken wat je maar voorhanden kan krijgen tijdens een ph'tje, soms lijkt het wel of het company reps zijn die hun producten proberen te verkopen.

Het opbouwen van een hormonale stof is niet nodig, ga je gelijk op de gewenste dosis zitten dan krijg je het snelst stabiele waarden en krijg je ook gelijk het meeste resultaat.

Leverbescherming met mariadistel oid is echt niet nodig. Ik heb er in het verleden ook aan meegedaan maar raad het tegenwoordig af, je neemt toch ook geen mariadistel mee de kroeg in? Echter, mocht je zelf geloven er wat aan te hebben koop het dan gewoon, het kost geen drol.

Verwacht trouwens niet teveel van je EPI, ik gebruikte het vroeger samen het Hdrol en 11oxo in de cut maar nooit om massa te pakken.

Succes iig

Heb mezelf een beetje geïnformeerd over H-drol op ph forums.
Maar ik lees hier dat men 15lbs, zelfs 20lbs gained..
Lijkt me niet echt realistisch je mag blij zijn als je dat met een test stack pakt.
Zijn het allemaal e-hero's daar of zullen er echt een paar 15lbs hebben gegained, echt 10 man oid had het over 15lbs.
2 a 3 kg lijkt mij realistischer.

Het gaat er niet om wat mensen op boards roepen, je moet gewoon kijken wat een stof doet in je lichaam. Er zijn een hoop 'guru's' online die echt de ballen verstand van zaken hebben. Op de US boards wordt zo'n beetje aangeraden alles te slikken wat je maar voorhanden kan krijgen tijdens een ph'tje, soms lijkt het wel of het company reps zijn die hun producten proberen te verkopen.

Het opbouwen van een hormonale stof is niet nodig, ga je gelijk op de gewenste dosis zitten dan krijg je het snelst stabiele waarden en krijg je ook gelijk het meeste resultaat.

Leverbescherming met mariadistel oid is echt niet nodig. Ik heb er in het verleden ook aan meegedaan maar raad het tegenwoordig af, je neemt toch ook geen mariadistel mee de kroeg in? Echter, mocht je zelf geloven er wat aan te hebben koop het dan gewoon, het kost geen drol.

Verwacht trouwens niet teveel van je EPI, ik gebruikte het vroeger samen het Hdrol en 11oxo in de cut maar nooit om massa te pakken.

Succes iig

Ik heb de cycle aangepast. Heb nu twee potjes besteld, en heb de materie nog eens nagelezen. Begin nu direct met 40 MG, wat ik 4 weken doortrek. Aangezien dit de eerste keer is dat ik ook maar iets van een AAS gebruik, verwacht ik toch wel een kleine 5 KG aan droge massa te winnen, in combinatie met een goed dieet. Ik weeg momenteel 95 KG, met een acceptabel vetpercentage, dus ik denk dat Epi mij net dat stootje extra gaat geven ;)

Lijkt me niet echt realistisch je mag blij zijn als je dat met een test stack pakt.
Zijn het allemaal e-hero's daar of zullen er echt een paar 15lbs hebben gegained, echt 10 man oid had het over 15lbs.

Meestal wordt 4 tot 7 KG toch wel aangegeven als gains die men kan verwachten van een kuur van 4 weken op 40 MG. Zie [Link niet meer beschikbaar]

hahaha, ja dat lees je vaker, zijn gewoon lulverhalen van kleine mannetjes die stoer doen op een forum. De enige ph waar ik redelijk wat mee gepakt heb was superflex van black china labs, dit was een combi van 10mg superdrol en 10mg madol. Deze doseerde ik aardig hoog, geloof 3/4 tabs per dag. Aan het einde van alles heb ik geloof ik iets van 7 kilo overgehouden.

Van H-drol gain je inderdaad 15-20lbs, maar helft gaat weg (veel vocht)... zo heb ik het begrepen. Naar drol varianten wordt verwezen als de ph waarvan iedereen merkt dat je aan roids zit :D

De enige drol die ik heb gebruikt was boladrol, zwaar overhyped kwam niets aan, alleen iets in kracht gestegen, had de kuur toen uitgebreid met p-plex en dat was echt de shit.
Echt goed spul, stats knalde omhoog.

buddy van me runned superdrol met winny. sick gain man im so fking jealous :S

week 1 - 2 20mg sd
week 2 - 6 40mg winny

volgens hem no liver problems or w/e at all :)

niemand die ervaring heeft met super dmz

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.839
Van H-drol gain je inderdaad 15-20lbs, maar helft gaat weg (veel vocht)... zo heb ik het begrepen. Naar drol varianten wordt verwezen als de ph waarvan iedereen merkt dat je aan roids zit :D

H-drol geeft juist zeer droge gains. Heb net een kuurtje afgesloten en zit net aan de pct. Resultaat was 1.5kg erbij maar zichtbaar droge massa winst. Heb me tijdens de cycle echt kapot lopen zweten, maakte niet wat voor inspanning ik deed een rondje lopen en het liep al over me rug. Kracht is ook wel gestegen maar kreeg last van de gewrichten dus moest uitkijken met gewichten flink te verhogen in korte tijd. Heb al een keer eerder gezegd dat ik klaar was met de PH maar dit was er 1 die ik nog wou doen.

20 lbs gain van een h-drol cycle, wat ie nog verloren is weet ik niet:
link naar log: http://www.prohormoneforum.com/cycle-logs-reviews/5377-frogs-hdrol-log.html
:eek::eek:
BeforeAfterFront.jpg

BeforeAfterBack.jpg

BeforeAfterSide.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven