Tuplad
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
:d +1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool, thanks, begon mij zorgen te makenHet verschild per cycle en per persoon. Gewoon door blijven gaan niet te veel fixeren op je gewicht en wat je voelt, gewoon trainen. Het kan ook zijn dat je pas na je cycle de echte gains gaat maken, je leest het in verscheidene logs op het PH forum.

Dus massagains kunnen pas NA de kuur komen ?Had ik om een of andere reden bij mijn 2e epi cycle ook. Gains kwamen pas in de nakuur, en begon buiten wat opgepompt zijn pas eind 3e week begin 4e wat te merken kwa kracht.
Gaat wel goed komen.![]()

Had ik om een of andere reden bij mijn 2e epi cycle ook. Gains kwamen pas in de nakuur, en begon buiten wat opgepompt zijn pas eind 3e week begin 4e wat te merken kwa kracht.
Gaat wel goed komen.![]()
dat heb ik ook elke keer na epi cycle's gebruik ook geen nolva maar altijd otc pct's btw
heb eerder het gevoel dat ik meer gain van die pct's dan van de epi zelf ofzo of dat epi de test onderdrukt en dat het daarna 2x zo hard terugkomt na de cylce weet iemand hier een verklaring voor?
heb ook verschillende otc pct's gebruikt vond dth het beste werken btw alhoewel ik nu met drive als pct ook pr na pr verbreek
die steken komen me ook bekend voor.. met leversupport erbij geen last meer gehad daarvan.
Hoe denk jij hierover bij een h-drol cycle, of heb je hier toevallig ervaring mee? Ik twijfel of een serm als nolva wel nodig is en het is natuurlijk ook weer leverbelastend zo'n nakuur.
Vraagje over leverbescherming tijdens de kuur, en tijdens de PCT.
Geloven jullie in de meerwaarde van een alles in één product zoals Life/Cycle support van Anabolic Innovations? Of voldoe je tijdens en na de kuur met een simpele leverbeschermer zoals Milk Thistle o.i.d? (Heb geen zin om iets via bulkpowders te bestellen) Voor 30 euro ben je dan namelijk klaar, terwijl 2 potjes Life Support van Anabolic Innovations toch weer 70 euro kosten.
Wilde zelf mijn Epistane cycle deze zomer zo indelen:
On-cycle
- Epistane, 40 mg. (week 1 laden tot 40 mg.)
- Omega 3
- Multivitamine
- Silymarin Milk Thistle Extract / Life support anabolic innovations
PCT
- Nolvadex 20,20,10,10
- Creatine / pre-workout-booster
- Blue up testbooster
- Omega 3
- Multivitamine
- Silymarin Milk Thistle Extract / Life support anabolic innovations
Aanmerkingen op de cycle? En voldoe ik met Milk Thistle Extract van NOW Foods? Of zijn jullie ervaringen toch zo dat met Epistane een cycle support nodig is?
Alvast bedankt!
- opbouwen van je epi is onzin, gewoon de dosering gelijk houden gedurende 4/5 weken.
- Mariadistel is overbodig in mijn ogen maar kan natuurlijk geen kwaad.
Je lever laten wennen is altijd beter lijkt mij anders, waarom zou je meteen op 40 mg gaan zitten?