XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Mijn Havoc cyclus eindigt dus de 11de, en tot nu toe echt helemaal geen gains, zelfs geen side effects zoals back pumps etc.

Vage shit, ik hoop echt dat het ná de cyclus komt zoals mensen beweren: http://goo.gl/eCA7O

Mijn Havoc cyclus eindigt dus de 11de, en tot nu toe echt helemaal geen gains, zelfs geen side effects zoals back pumps etc.

Vage shit, ik hoop echt dat het ná de cyclus komt zoals mensen beweren: http://goo.gl/eCA7O

Raar man, van wat ik mij kon herrineren had ik gedurende de cycle toch wel lichte krachtgains, en zeker een verhoogd uithoudingsvermogen/ vermogen om intensievere sets te doen. Na de cycle kwamen bij mij wat meer de gains kwa gewicht en kracht.

Hopen dat het bij jou ook nog komt. :)

Hmm.. vaag dat je geen gains hebt op een ph. Weet je zeker dat je product goed is? Er is tegenwoordig heel veel troep op de markt namelijk. CEL producten waren eerder altijd goed en goedkoop maar die produceren niet meer geloof ik, overal is natuurlijk nog volop oude voorraad verkrijgbaar. Welk merk heb je?
Epi behoor je gewoon on cycle gains te krijgen, gains na je cycle heb ik nog nooit van gehoord..

@Breakmore: 0,0 gains :( hoop dat het idd na de cycle komt ?
@Dyon: Havoc, besteld bij Predator Nutrition.

Geen ervaring met Havoc, is van RPN/IBE toch? Had eerder altijd cel of black china labs. Hoe hoog was je dosering? Training/eten goed? Op epi moet je echt wel een paar kilo kunnen pakken namelijk..

---------- Post added do 9 jun 2011 at 11:25 ----------

is deze site good to go???

ben plan op super dmz en methadrol te halen

http://www.orbitnutrition.com/cart/

Geen idee, is er geen UK site waar je het kunt bestellen?

Geen ervaring met Havoc, is van RPN/IBE toch? Had eerder altijd cel of black china labs. Hoe hoog was je dosering? Training/eten goed? Op epi moet je echt wel een paar kilo kunnen pakken namelijk..
Van RPN idd, hier is mijn log met doseringen: http://goo.gl/eCA7O (nog bezig)

Verspreid over de dag met +/- 5-6u tussen.

Effectieve dosis is 40mg/50mg per dag, opbouwen is nergens goed voor, je pct klopt niet.
Ik denk alleen niet dat het opbouwen je gains in de weg hebben gestaan, al snap ik niet waarom je het hebt gedaan maar goed....
Ik vind dat je laag in kcal zit om te willen groeien en dat dit het probleem is geweest, 20% boven onderhoud op trainingsdagen en 20% onder je onderhoud op rustdagen gaat niet veel voor je doen.
Je pct is ook niet goed, kre-alkalyne en een test booster is eigenlijk geen pct, verstandiger om 4 weken tamoxifen te pakken op 20mg pd.

---------- Post added do 9 jun 2011 at 11:25 ----------

Geen idee, is er geen UK site waar je het kunt bestellen?

nee spullen van ironmagazine labs niet, de product lijn die ze aanbieden is echt ziek goede sizzle daarom

Effectieve dosis is 40mg/50mg per dag, opbouwen is nergens goed voor, je pct klopt niet.
Ik denk alleen niet dat het opbouwen je gains in de weg hebben gestaan, al snap ik niet waarom je het hebt gedaan maar goed....
Ik vind dat je laag in kcal zit om te willen groeien en dat dit het probleem is geweest, 20% boven onderhoud op trainingsdagen en 20% onder je onderhoud op rustdagen gaat niet veel voor je doen.
Je pct is ook niet goed, kre-alkalyne en een test booster is eigenlijk geen pct, verstandiger om 4 weken tamoxifen te pakken op 20mg pd.
OCT PCT werkt prima, tamoxifen/nolvadex zijn niet echt nodig.

Heb zo opgebouwd omdat dit mijn eerste cycle is, vandaar... laatste 4 dagen 50mg zodat mijn potje op is, heb te veel pillen gekregen. In principe ging ik 30 tot 40% boven onderhoud op trainingsdagen, en laag op rustdagen. Hoe kan dat in de weg staan ?!

nee spullen van ironmagazine labs niet, de product lijn die ze aanbieden is echt ziek goede sizzle daarom

Ken het niet, nooit van gehoord ook, zal s kijken. Zal vrienden/familie in de uk ook ff vragen of ze willen kijken, altijd beter uit de uk te halen dan vs ivm douane..

---------- Post added vr 10 jun 2011 at 10:18 ----------

OCT PCT werkt prima, tamoxifen/nolvadex zijn niet echt nodig.

Heb zo opgebouwd omdat dit mijn eerste cycle is, vandaar... laatste 4 dagen 50mg zodat mijn potje op is, heb te veel pillen gekregen. In principe ging ik 30 tot 40% boven onderhoud op trainingsdagen, en laag op rustdagen. Hoe kan dat in de weg staan ?!

OCT pct werkt niet prima, maar goed je moet het ook allemaal zelf weten.
Opbouwen is ook onzin maar ook dat moet je zelf weten.
Om te groeien moet je boven onderhoud eten, en natuurlijk moet dat ook op rustdagen, hoe kom je er bij dat dit niet moet?

ja daarom dyon zit met die douna, van vs word extra gecontroleerd geloof ik en als mijn pro hormonen gepakt worden ben ik de lul geloof ik (wat kan ik verwachten, boete???) zou fijn zijn als je een uk site weet met die spullen van iron labs

ja daarom dyon zit met die douna, van vs word extra gecontroleerd geloof ik en als mijn pro hormonen gepakt worden ben ik de lul geloof ik (wat kan ik verwachten, boete???) zou fijn zijn als je een uk site weet met die spullen van iron labs
Weet niet of je echt de lul bent maar heb wel eens verhalen gelezen van mensen die gezeik hebben gekregen met producten uit de VS. zelfs onschuldige producten als DHEA. Zullen echter ook voldoende mensen zijn die nooit gezeik met de douane hebben gehad.. Ik kijk wel ff in de UK voor je, als ik wat weet pm ik je wel ff.

Super DMZ ziet er goed uit btw

zeker weten 1 van sterkste ph op de markt en gains van 6 tot 8 kilo in 1 maand tijd is heel gewoon, ik wou ook methadrol hale voor mijn winter bulk kuur

OCT pct werkt niet prima, maar goed je moet het ook allemaal zelf weten.
Opbouwen is ook onzin maar ook dat moet je zelf weten.
Om te groeien moet je boven onderhoud eten, en natuurlijk moet dat ook op rustdagen, hoe kom je er bij dat dit niet moet?
Waarom werkt een OCT PCT niet prima dan ?
Opbouwen: ik wist niet beter, dat is wat ik online had gelezen dus ik dacht doe ik gewoon.
Onder onderhoud op rustdagen voor bodyrecomp eigenlijk.

Geen oct maar otc btw (over the counter).
Je hebt je eigen productie onderdrukt, deze moet je weer proberen op gang te krijgen, ik weet dat er veel mensen/bedrijven zijn die zeggen dat een otc pct voldoende is bij veel ph's maar zou je niet liever het zekere voor het onzekere willen nemen? Nolva kost niks.
Opbouwen is dom omdat je je waarden dan niet stabiel krijgt, hormonale schommelingen zijn niet gewenst.
De enige dag boven onderhoud eten en de volgende dag er weer onder gaat geen zoden aan de dijk zetten. Om te groeien moet je boven onderhoud eten, ook op je rustdagen.

Terug
Naar boven