LoveBench
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan je dosering opbouwen 2 dagen 20 2 dagen 30 en dan verder op 40. Superdrol vond ik niet geweldig, was zo moe dag in dag uit dat ik zelfs tijdens het trainen zoiets had van pffffffff ik ga me bed in en ik had vaak hoofdpijn.
Even een vraagje, stel je wilt 1 keer een kuurtje doen van epistine, je hebt 4-5kg gegained, gaat dit dan ook weer weg nadat je bent gestopt, zo ja alles, of minder en hoeveel dan?
Grtjes.
Het is wel belangrijk dat je dus de verhoogde voedselinname handhaaft, omdat je nu meer massa hebt. Stoppen met eten = spierverlies. Hier wat handige links over alle aspecten van e-stane:Wat waren je resultaten op sdrol eigelijk brah?
Naar wat ik eens gelezen heb in US logjes kan je op 3 weken 5-6 houdbare kg gainen...
Eet jij persoonlijk overigens on-cycle altijd clean en 20% boven onderhoud? Of bump je je cals. nog verder omhoog?Stel ik doe 6 weken havoc 50mg, wat is een juiste dosering Nolva voor hoe lang?
20-20-10-10 bijv?
20,20,10,10 is wat de meeste doen overigens.Wat waren je resultaten op sdrol eigelijk brah?
Naar wat ik eens gelezen heb in US logjes kan je op 3 weken 5-6 houdbare kg gainen...

Iemand ervaring met M-LMG van Competitve Edge Labs ?
Waarom geen test meer? Of wil je even iets ""tussendoor"" ?
van test-e krijg ik veelste acne. Bij injects is het niet te doen voor mij. Prohormonen geven me geen acne, gelukkig.

Hey,
Nog een kleine vraagje, ik wil tijdens de kuur Perfect Cycle gebruiken (Liver support) Maar hoeveel Tabs moet ik nemen per dag en is het nodig om bij de nakuur het ook te gebruiken? (Nolvadex als nakuur) ?