XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

dat is met de oudere steroiden ook het geval. niemand weet met zekerheid te zeggen wat de gevolgen op lange termijn zijn.

Die zijn punt 1 langer gebruikt en er zijn heel veel onderzoeken gedaan naar toediening van van diverse AAS zoals deca test oxy.....vaak gebruikt voor ernstig zieke aids en kanker slachtoffers. Daar is echt wel research naar gedaan. Epi, mdrol noem ze allemaal maar op....ze zijn gewoon op de markt gegooid zonder langdurige ervaring op mens EN dier.

Bij echte AAS weten lange termijn effecten niet helemaal zeker zoals niks in het leven echt zeker is. Bij prohormonen weten we helemaal niks.

Prohormoon gebruiker = proefkonijn. Geeft niks ik ben ook zo'n proefkonijn geweest maar wel met de wetenschap dat ik dat was en niet met de schijnveiligheid dat alles wel safe en getest zou zijn zoals zovelen denken.

Laatst bewerkt:
heel leuk al die onderzoeken maar dat zijn niet de doseringen die wij gebruiken. Verder wordt er bij de oudere BBers die overlijden aan hart en vaat ziektes en dergelijke altijd gezegd dat het ook een andere oorzaak kan hebben dan langdurig gebruik en dit klopt ook. We weten het gewoon niet, dat is met oude anabolen steroiden het geval en dat is zeker ook met de nieuwe anabolen steroiden het geval.

heel leuk al die onderzoeken maar dat zijn niet de doseringen die wij gebruiken. Verder wordt er bij de oudere BBers die overlijden aan hart en vaat ziektes en dergelijke altijd gezegd dat het ook een andere oorzaak kan hebben dan langdurig gebruik en dit klopt ook. We weten het gewoon niet, dat is met oude anabolen steroiden het geval en dat is zeker ook met de nieuwe anabolen steroiden het geval.

Jou punt van doseringen klopt helemaal natuurlijk. Hartziekten zoals dat je linker kamer overmatig gegroeid is, is oorzaak AAS. Zo zijn er nog wel meer. Je hoort mij niet zeggen dat de oude AAS veilig zijn. De prohormonen worden zo maar op de markt gegooid, noch gecontroleerd FDA als zijnde voedingssupplement wat het niet is noch als echte AAS wat onder medicijn wetgeving valt. Vlees noch vis is het qua categorie en niemand weet wat de effecten zijn. Maar goed beide zijn we het erover eens dat de effecte van AAS en PH niet heel duidelijk zijn, ik maak me alleen nog meer zorgen over PH's. Toen ik het zelf pakte dacht ik er niet echt bewust bij na, nu een tijd verder weet ik niet of ik het nog een keer zou doen of dat ik een lichte dosering AAS niet veiliger zou vinden.....

Hey brah's,

Ff bumpen dit topic. Ik heb een klein prob, mn GF heeft het allemaal wel wat gezien met mn AAS, wat ik wel kan begrijpen... 'Af en toe een spuit zetten' klinkt nu eenmaal erg fout voor 99% van de bevolking...

Daarom dacht ik erover om eens een kuurtje epistane te pakken... Als je het kan kopen bij een webshop is het toch geen AAS, niet? ;)

Dus bro's, wat zijn jullie resultaten geweest met dit toch wel bekende PH?

Heb je al aan je vriendin voorgesteld om een bloedonderzoek te laten doen en zo duidelijk te maken dat je wel degelijk goed op je gezondheid let? Als er gevaarlijke schade aan je lichaam is stop je met AAS en anders blijf je verantwoord gebruiken (bv 1 kuur per jaar, ik roep maar wat). Je moet je dan natuurlijk wel aan je afspraak houden.

Zo, week 2 op 40 mg Epistane is een feit. Leuk goedje! Het plan was om op onderhoud te eten, om zo wat vet te verliezen en wat massa te pakken; maar de verhalen zijn niet overdreven: de hele dag honger! Heb mijn kcal. nu verhoogd naar 4200 kcal, en de kracht en de massawinst beginnen nu te komen zo voelt het.
De pomp die je de hele dag ervaart van het spul is geweldig. Enige side die ik tot nu toe heb is wat lethargie (sporadisch) en (soms) een backpump, ondanks de 7000 mg taurine. Ben van plan om mijn cycle met een 5e week op 50 MG uit te breiden, na 4 weken 40 te hebben gedraaid. Iemand comments?
Doel is om een % of 2 vet te verliezen, en tussen de 3-5 KG te gainen aan droge massa. So far so good.

gewoon op 40mg blijven. Het enige wat je gaat bereiken is meer sides, en als je nu al backpumps hebt met 7000mg taurine. Dan zou ik me daar niet aanwagen

@ TheMistery: Thx mate. De backpumps vallen reuze mee, en treden alleen op na een stevige sessie deadliften. Ik zou het eerder als een vreemd gevoel omschrijven dan als een side. Ik draai nu gewoon een vijfde week 40 mg, aangezien het spul nu pas echt begint in te kicken, en de sides echt te verwaarlozen zijn.

Ik zou nog eens een PH cyclus willen doen, vooral voor kracht en droge gains. Heb een Havoc cyclus gedaan maar spijtig genoeg niets van gemerkt (ofwel verkeerd gedaan ofwel werkt het spul niet).

Wat zou ik eventueel kunnen proberen ? Ik dacht aan Halo-25 en dit keer correct nagekuurd met Nolva plus een anti cortisol en tribulus (omdat ik het tof vind).

Meningen: wat zou meer gains opleveren:

week 1 : 10,20,30,30
week 2 : 30,30,30,30
Week 3 : 40,40,40,40
week 4 : 40,40,40,40
week 5 : 40,40,40,40
Week 6 : 50,50,50,50

of

week 1 : 10,20,30,30,30,30,30
week 2 : 30,30,30,30,30,30,30
week 3 : 30,30,30,40,40,40,40
week 4 : 40,40,40,40,40,40,40

meningen zijn hier heel verschillend over eigelijk, vandaar dat ik vraag.
wou men eiwitten op 250gram gaan zetten+-
en dan : pak ik nolva als nakuur of gewoon een legale pct.

Laatst bewerkt:
Wat ga je gebruiken bro? :)

epistane, sorry haha

Zou alleen week 1 lage dosis pakken en dan week 2 tot 6 gewoon dezelfde dosis houden.
Moet je zelf maar ff uitrekenen wat uitkomt. :p

hmm, het liefste kom ik met 90 caps uit dus dan zou het

week 1 : 10,20,30,40
week 2 : 40,40,40,40
Week 3 : 40,40,40,40
week 4 : 40,40,40,40
week 5 : 40,40,40,40
Week 6 : 40,40,40,40

worden, 4x op trainingsdagen, of .. 7x per week 4 weken lang , weet niet waar ik beter op ga, wil het gebruiken als cut kuur

Als het je eerste keer is zou ik gewoon 30mg per dag doen 30 dagen lang.

Doe het beter gelijk goed en haal een potje bij, ipv half werk.

ik ga toch geen 2e potje halen omdat ik 10 tabs meer nodig ben,
en jah het is me eerste keer, heb nog niets gedaan verder ook behalve T3

1e week 20, dan verhogen naar 30 tot potje leeg is?

die 30mg 30dagen lang zou ook uitkomen
naja 31 dagen word het dan want probeer 1e dag en 2e dag 10mg en 20mg

die 30mg 30dagen lang zou ook uitkomen
naja 31 dagen word het dan want probeer 1e dag en 2e dag 10mg en 20mg

Je weegt 107 KG. Je kan dus best wat meer pakken, 30 mg. is voor veel mensen in de praktijk erg weinig, zeker met jouw stats. Ik zelf heb een cycle gedaan van 40/40/40/40/50, waarbij ik weeg 5 pas écht lekker aan het knallen was. Ik zou dus als ik jou was gewoon 4 weken 40 mg pakken, en kijken hoe dat gaat. Vergeet dat je dieet absoluut on point moet zijn! fl**ker gerust 300-500 kcal. boven op wat je normaal eet om te recompen/bulken/cutten, aangezien je proteine synthese flink verhoogd wordt, en epistane zorgt voor een vermindering van vetopslag. Succes!

Terug
Naar boven