Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Geld is geen probleem, kan zoveel kopen als ik wil ( in iedergeval duidelijk dat het in de nakuur dus moet ) maar is het ook mogelijk om tijdens de kuur Perfect cycle (liver support) te gebruiken? Of zou dat echt te overbodig zijn ?

Is echt overbodig kerel en heeft totaal geen nut, als je het wilt gebruiken dan mooi na je cycle

Kleine toevoeging aan supplementen tijdens de kuur. Orals staan erom bekend om het goede cholesterol te verlagen en het slechte te verhogen. Vooral bij DHT varianten als winstrol is dit een groot probleem, vaak merk je een toename in de dikte van het bloed wat zeer gevaarlijk kan zijn. Dit verschilt natuurlijk weer per persoon, maar wil je het goed doen neem dan een product erbij (dus tijdens je kuur) om je cholesterol te ondersteunen zoals: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/now-foods/cholesterol-support en de wel bekende omega (vis) vetzuren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
Pak zelf altijd de omega 3-6-9 van NOW. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Weet iemand nog een ENGELSE site waar je X-TREN van Competitive Edge Labs kan kopen ?

bedankt voor de info

Likwit, ga je een log bij houden? Let me know!
Ben niet zo van de logs.. en moet zeggen dat er tot nu toe weinig te melden valt.

Ik doe 5 weken 50mg, geen liver support, nolva als PCT.

Week 1 is nu bijna voorbij, nog geen merkbaar effect natuurlijk. :)

Zal zo nu en dan wel een update geven.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd! :-)

Weet iemand nog een ENGELSE site waar je X-TREN van Competitive Edge Labs kan kopen ?

Kloon product:
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

De CEL versie is zeer moeilijk te vinden. Een paar gewone winkels hebben nog wel wat liggen maar de grote online shops niet meer.

Bedankt Dyon, kan je geen karma geven ik moet verdelen :)

hahaha, no worries. Ga je het ergens mee stacken?

Ik kan CEL nergens vinden, nu ken ik iemand in de UK en die kan me Antaeus Labs Trenazone leveren. Dit is een spray van dienolone, de precursor naar trenbolone in veel middelen. Dit spul is zeer effectief.
Ik had mijn bedenkingen bij sprays maar ik ga het wel proberen. De reviews zijn zeer positief.

review: http://www.supplementreviews.com/antaeus-labs/trenazone
review: [Link niet meer beschikbaar]
google: http://www.google.nl/#hl=nl&q=Antae...c.r_pw.&fp=130f839d52d0f487&biw=2560&bih=1237

Dit is ook een soort spuiten, echter dan zonder injectie en geen lever schade.

Iemand een Idee waar je Nolvadex kan bestellen? ( 1tje met goeie reviews ) heb er veel gezien maar weet niet of ze te vertrouwen zijn.

Bedankt! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.914
Waarom kiezen mensen voor pro-hormonen i.p.v. gewone AAS. Waarom geen winstrol ofzo?

3 weken erop zitten.

1,5kg erbij, met name armen merkbaar groter en harder. Lats ogen ook wat groter. Krachtwinst is minimaal, maar wel aanwezig.

Lichaamsvet iets gedaald.

Geen sides, daarom ga ik de laatste 2 weken op 60mg doen.

Laatst bewerkt:
iemand een idee wat de PH doen met je lichaam in een bestek van zeg 10/20 jaar? Of zijn de stoffen die erin zitten reeds bekend en maakt het geen verschil.... Ben benieuwd :)

iemand een idee wat de PH doen met je lichaam in een bestek van zeg 10/20 jaar? Of zijn de stoffen die erin zitten reeds bekend en maakt het geen verschil.... Ben benieuwd :)

Goede vraag! Aangezien het gebruik van prohormonen niet getest is op mensen en er sowieso veel minder over bekend is dan echte AAS zijn alle gebruikers proefkonijnen. Zullen we afspreken over 10 jaar effe melden hoe de gezondheid ervoor staat :) Nee serieus niemand weet iets met zekerheid hierover. Erg belangrijk dit goed tussen dn oren te knopen!!!

Goede vraag! Aangezien het gebruik van prohormonen niet getest is op mensen en er sowieso veel minder over bekend is dan echte AAS zijn alle gebruikers proefkonijnen. Zullen we afspreken over 10 jaar effe melden hoe de gezondheid ervoor staat :) Nee serieus niemand weet iets met zekerheid hierover. Erg belangrijk dit goed tussen dn oren te knopen!!!

dat is met de oudere steroiden ook het geval. niemand weet met zekerheid te zeggen wat de gevolgen op lange termijn zijn.

Terug
Naar boven