Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overigens, mijn nakuur zit er bijna op. Ik heb sinds ik ben gestopt met Epistane, en ben begonnen met nolva (20,20,10,10) een keelontsteking gehad, en deze week heb ik flink last van een loopneus (een verkoudheid die niet helemaal doorzet). Toeval, de overgang van de zomer naar de herfst, of ligt het aan de bijwerkingen van nolva en het feit dat ik off-cycle ben? Iemand ervaring?
ooh en dat sneller honger zal het probleem niet zijn, als ik egt zou willen at ik 6/7000 calorieén zonder probleem!
Ik vond dat ik al doorgeslagen was met mijn "winterbulk" van 5K
. Ik zou op je onderhoud gaan zitten, daar 500 kcal. bijbumpen, en daarboven nog 300-500 kcal. opgooien i.v.m je kuur
Je vetpercentage zal niet al teveel stijgen. Houd je resultaten per week bij in een tabel, dan kun je desgewenst de nodige aanpassingen doen.k denk toch dat ik niet boven men onderhoud ga zitten, behalve me armen hoeft niets te groeie ( rug mag een beetje) heb et liever wat strakker
en wat betreft dat eten,
iets wat ik zou kunnen eten tijdens vreetbui /dag( nu niet meer maar laten we zeggen half jaar geleden)
6 plakken brood met worst
3 gekookte eieren
500gram kipfilet
2 builtjes rijst
100gram brinta
en dan nog wat koekjes/ijsjes of chips ofzo ( lette helemaal niet op me voeding)
Ik zou NIET, herhaling NIET beginnen aan je kuur. Beginnen voor je 21e is vragen om problemen!!! Zie onderstaande quote uit de anabolen faq op DBB:Epistane is een steroïde, het is geen prohormoon.zit wel verschil tussen pro hormonen en steroids hea.. al doen ze hier alsof het 1 pot nat is..
zoveel dingen zijn slecht hier, heb al wel meer dingen gedaan ( niet bb gerelateerd) wat erger voor me lichaam was denk ik, epistane durf ik wel aan
en daarboven op, kweet dit niet 100% Zeker maar wel 99% dat ze een marge hebben gezet hier of in die tests, zo van 21 is iets ouder dan verantwoord zodat mensen die 20 zijn niet (veel ) meer risico lopen.
Inderdaad!!
Epistane is gewoon een volwaardige AAS. En GEEN pro-hormoon.
Dat zou kunnen.
Als je naar google gaat en Epistane intikt, zie je de hoofd site van Epistane en daar staat: "IBE Epistane is the best and strongest prohormone in the world. Buy IBE Epistane exclusively at PHF Supplements store!"
Deze verkopers spelen met woorden?