XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

En epistane zorgt volgens mij voor een sneller hongergevoel , dus meer naar binnen werken zal niet moeilijk zijn. Mijn maag begint nu om het uur al te rommelen :O

Overigens, mijn nakuur zit er bijna op. Ik heb sinds ik ben gestopt met Epistane, en ben begonnen met nolva (20,20,10,10) een keelontsteking gehad, en deze week heb ik flink last van een loopneus (een verkoudheid die niet helemaal doorzet). Toeval, de overgang van de zomer naar de herfst, of ligt het aan de bijwerkingen van nolva en het feit dat ik off-cycle ben? Iemand ervaring?

dieet ben ik mee bezig, normaal let ik op wat ik eet maar dan niet welke % me khd/eiwitten enz zijn,
nu wel, wou me eiwitten rond de 250 zetten en me dagelijkse behoefte is 3850 calorieén, maar liever ga ik wat lager rond 3250 ivm dat ik cutten wil en niet bulken?
die 40mg zou kunnen maar dan alleen op trainingsdagen, dan kan ik laatste week/2 weken 50mg per dag ook nog pakken, 4x per week

mischien maandag beginnen:D

Hi Justin,

We have received payment and the order will be dispatched today.

Kind Regards,

Anji

Laatst bewerkt:
Succes en laat ons weten hoe het is bevallen...

zal een log bijhouden jah

Overigens, mijn nakuur zit er bijna op. Ik heb sinds ik ben gestopt met Epistane, en ben begonnen met nolva (20,20,10,10) een keelontsteking gehad, en deze week heb ik flink last van een loopneus (een verkoudheid die niet helemaal doorzet). Toeval, de overgang van de zomer naar de herfst, of ligt het aan de bijwerkingen van nolva en het feit dat ik off-cycle ben? Iemand ervaring?

Lopen veel mensen ( ook ik ), op dit moment rond met een loopneus en een verkoudheid. Ik hou het op de weersomslagen.

ooh en dat sneller honger zal het probleem niet zijn, als ik egt zou willen at ik 6/7000 calorieén zonder probleem!

ooh en dat sneller honger zal het probleem niet zijn, als ik egt zou willen at ik 6/7000 calorieén zonder probleem!

Lol, 6/7000! Kerel, waar laat je het ;) Ik vond dat ik al doorgeslagen was met mijn "winterbulk" van 5K :P. Ik zou op je onderhoud gaan zitten, daar 500 kcal. bijbumpen, en daarboven nog 300-500 kcal. opgooien i.v.m je kuur ;) Je vetpercentage zal niet al teveel stijgen. Houd je resultaten per week bij in een tabel, dan kun je desgewenst de nodige aanpassingen doen.

Iemand potjes x tren staan??? Product 's niet meer leverbaar.

k denk toch dat ik niet boven men onderhoud ga zitten, behalve me armen hoeft niets te groeie ( rug mag een beetje) heb et liever wat strakker

en wat betreft dat eten,
iets wat ik zou kunnen eten tijdens vreetbui /dag( nu niet meer maar laten we zeggen half jaar geleden)

6 plakken brood met worst
3 gekookte eieren
500gram kipfilet
2 builtjes rijst
100gram brinta
en dan nog wat koekjes/ijsjes of chips ofzo ( lette helemaal niet op me voeding)

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
k denk toch dat ik niet boven men onderhoud ga zitten, behalve me armen hoeft niets te groeie ( rug mag een beetje) heb et liever wat strakker

en wat betreft dat eten,
iets wat ik zou kunnen eten tijdens vreetbui /dag( nu niet meer maar laten we zeggen half jaar geleden)

6 plakken brood met worst
3 gekookte eieren
500gram kipfilet
2 builtjes rijst
100gram brinta
en dan nog wat koekjes/ijsjes of chips ofzo ( lette helemaal niet op me voeding)

Ik zag het niet eerder, maar realiseer je jezelf dat je 19 bent??? Ik zou NIET, herhaling NIET beginnen aan je kuur. Beginnen voor je 21e is vragen om problemen!!! Zie onderstaande quote uit de anabolen faq op DBB:

"1. Ik ben nog geen 20, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 20 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ..."

zit wel verschil tussen pro hormonen en steroids hea.. al doen ze hier alsof het 1 pot nat is..

zoveel dingen zijn slecht hier, heb al wel meer dingen gedaan ( niet bb gerelateerd) wat erger voor me lichaam was denk ik, epistane durf ik wel aan

en daarboven op, kweet dit niet 100% Zeker maar wel 99% dat ze een marge hebben gezet hier of in die tests, zo van 21 is iets ouder dan verantwoord zodat mensen die 20 zijn niet (veel ) meer risico lopen.

zit wel verschil tussen pro hormonen en steroids hea.. al doen ze hier alsof het 1 pot nat is..

zoveel dingen zijn slecht hier, heb al wel meer dingen gedaan ( niet bb gerelateerd) wat erger voor me lichaam was denk ik, epistane durf ik wel aan

en daarboven op, kweet dit niet 100% Zeker maar wel 99% dat ze een marge hebben gezet hier of in die tests, zo van 21 is iets ouder dan verantwoord zodat mensen die 20 zijn niet (veel ) meer risico lopen.
Epistane is een steroïde, het is geen prohormoon.

ik zie dat net even anders, maargoed daar zal iedereen wel anders over denken

Nee hoor, jij denkt daar anders over. Epistane is een DS designer steroïde, dat is iets anders als een prohomoon.

Inderdaad!!

Epistane is gewoon een volwaardige AAS. En GEEN pro-hormoon.

Dat zou kunnen.
Als je naar google gaat en Epistane intikt, zie je de hoofd site van Epistane en daar staat: "IBE Epistane is the best and strongest prohormone in the world. Buy IBE Epistane exclusively at PHF Supplements store!"

Deze verkopers spelen met woorden?

Laatst bewerkt:
Ja. Zoek maar eens naar het verschil tussen prohormonen en designersteroids, je zult dan zien dat epistane geen pro is.

Dat zou kunnen.
Als je naar google gaat en Epistane intikt, zie je de hoofd site van Epistane en daar staat: "IBE Epistane is the best and strongest prohormone in the world. Buy IBE Epistane exclusively at PHF Supplements store!"

Deze verkopers spelen met woorden?

Uiteraard. Anders mogen ze het niet verkopen. Fabrikanten jokken vrijwel altijd een gedeelte over hun producten beste snel gelovende consumentjes.

Een pro-hormoon is een stof die in je lichaam eerst omgezet moet worden naar een hormoon die werkend actief is. Een AAS is een stof die niet eerst omgezet hoeft te worden, maar direct actief is in je lichaam zoals bij Epistane/Havoc het geval is en vele andere stoffen welke als "pro-hormonen" verkocht worden.

Terug
Naar boven