Fitness Seller

Het grote "stel je homegym (tijdelijk) open voor anderen" topic

Bezoekers in dit topic

Prima initiatief, zat hier net al aan te denken :o

iemand regio Utrecht?
 
Het is allemaal wat.
 
Vroeger vaak mensen laten trainen, of getraind. Gratis en voor niks.
Op een gegeven moment merk je dat ze geen motivatie hebben voor de sport, en laten ze niks meer horen. Sta je daar toch weer uren van je tijd te verliezen.

Een dbb'er zou het wellicht meer waarderen.
Wie echt interesse heeft kan zich aanmelden. Nijmegen/Kranenburg. Liefst wel een groep in een keer, dat ik er geen tijd aan kwijt ben. Verder kom je het huis niet in, daar zit mijn vriendin niet op te wachten, maar jij zelf vast ook niet. :D
Er is denk ik wel plaats voor 5 personen om tegelijk te komen trainen.

homegym.jpg
 
Vroeger vaak mensen laten trainen, of getraind. Gratis en voor niks.
Op een gegeven moment merk je dat ze geen motivatie hebben voor de sport, en laten ze niks meer horen. Sta je daar toch weer uren van je tijd te verliezen.

Een dbb'er zou het wellicht meer waarderen.
Wie echt interesse heeft kan zich aanmelden. Nijmegen/Kranenburg. Liefst wel een groep in een keer, dat ik er geen tijd aan kwijt ben. Verder kom je het huis niet in, daar zit mijn vriendin niet op te wachten, maar jij zelf vast ook niet. :D
Er is denk ik wel plaats voor 5 personen om tegelijk te komen trainen.

Bekijk bijlage 483221

In. Wil je daar best ook een vergoeding voor geven
 
Vroeger vaak mensen laten trainen, of getraind. Gratis en voor niks.
Op een gegeven moment merk je dat ze geen motivatie hebben voor de sport, en laten ze niks meer horen. Sta je daar toch weer uren van je tijd te verliezen.

Een dbb'er zou het wellicht meer waarderen.
Wie echt interesse heeft kan zich aanmelden. Nijmegen/Kranenburg. Liefst wel een groep in een keer, dat ik er geen tijd aan kwijt ben. Verder kom je het huis niet in, daar zit mijn vriendin niet op te wachten, maar jij zelf vast ook niet. :D
Er is denk ik wel plaats voor 5 personen om tegelijk te komen trainen.

Bekijk bijlage 483221
Een paar jaar terug zat in ik Centerparcs en ben ik gaan trainen in Kranenburg. Er zit een toffe gym daar. Naast de gym wordt ook (door de eigenaar) equipment gefabriceerd. Mooi spul.
 
Volg, staat ook een vergoeding tegenover!
 
Volg ook. Uiteraard bereid tot vergoeding + schoonmaakronde.
 
Als je die betaling van 8 pizza's maar niet vergeet; je bent vrij om te gaan :wave:
Heb al een lading ananas besteld ook.
Bedankt voor het verblijf, sorry voor de lege flessen wijn achter de bank.
Force of habit.
 
In. Bereid tegen vergoeding uiteraard.
 
volg! omgeving Gorinchem/dordrecht. Vergoeding geen probleem
 
Laatst bewerkt:
Friesland anyone?
 
Gewoon 3 weken lekker buiten sporten. Beetje aan je conditie werken.
 
Back
Naar boven