MuscleMeat

Het grote "stel je homegym (tijdelijk) open voor anderen" topic

Bezoekers in dit topic

Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.

Bij de Lidl wel jumbo krijg je gratis boodschappen als je 5e In de rij bent
 
Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.
Ik snap wat je bedoeld, daarom dat ik geen groepen mensen laat komen. Een enkeling lijkt mij toch geen probleem.
 
Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.

parkjes lopen hier ook al vol met 'hardcore' jochies
 
parkjes lopen hier ook al vol met 'hardcore' jochies

Te dom voor woorden.. Ahja, het is een kwestie van tijd. Vanavond wordt in Frankrijk waarschijnlijk de volledige lockdown uitgesproken (enkel werk, apotheek en boodschappen). Ik gok op eind deze week in België en daarna volgt Nederland.

Enkel en alleen omdat we geen zelfdiscipline hebben. Waarvan dit topic een schoolvoorbeeld is
 
Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.
Volgens het RIVM kan je elkaar gewoon bezoeken als je geen klachten hebt. Er is geen lockdown. Een lockdown kent nadelen. En er is nog geen bewijs dat het virus langere tijd in de lucht kan blijven en zich zo kan verspreiden. Als je hoest en moet niezen moet je dat niet doen nee.
 
Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.
Als er nu een stormloop liep op de homegyms maar dat is niet het geval.
 
Een trainings-buddy voor mijn homegym lijkt mij wel tof.
Mijn voorkeur gaat uit naar een ervaren sporter, atleet zodat ik mijn technieken ook wat bij kan schaven.
om 20u moet de training wel achter de rug zijn want dan gaan de kinderen naar bed.
regio Hamont-Achel, Valkenswaard

Hamont achel als in België? Of valkenswaard als in Nederland?
 
Achel (BE). vlakbij valkenswaard(nl) is dat.

Ja iknow. Ben erg vaak in Hamont achel, en ik woon in Valkenswaard. Ik zit te stangen :D. Mooie home gym!
 
Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.
MET VIJFTIG AAN EEN KASSA STAAN KAN OOK NIET HE!
 
Back
Naar boven